Eli siis ongelmana että jos Google mapsillä hakee koordinaateilla tiettyä paikkaa antaa hakutulokseksi esim kaksi paikkaa joista toinen on merkitty nuppineulalla jossa A ja toinen vihreä nuoli joka on varsinaisessa koorninaattejen osoittamassa paikassa.....mikä siis tämä nuppineula kohde on? Kun taas samaa hakee kännykässä näkyviin tulee pelkkä nuppineula kohde joka siis on aivan muualla kuin koordinaattejen mukaan pitäisi eikä kännykkään tule näkyviin ollenkaan tuota vihreää nuolta! Mistä tämä johtuu ja miten saan Google Maps Mobilen näyttämään koordinaatti haulla oikean paikan? Kiitos erittäin paljon jos joku osaa auttaa!
Vastaukset 1
- Jussi Kainulainen
Tietsalta käytettävässa ja Mobilessa . . . Käyttäisin kyl kännykässä opastamaan parempaa karttaohjelmaa - vaikka ne kännyn GPS tkin toimivat MITEN toimivat. . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510