T-paitojen painatus?

ki§§e

Onko teillä tietoa suomalaisista yrityksistä, joilla voisi painattaa yksityishenkilö (ei siis mikään firma..) ihan yksittäisiä esim. t-paitoja laadukkaasti? Suositteluja? Mielellään en noita ulkomaalaisia nettikauppoja tukisi..

2

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paituli84

tuolta http://ostaverkossa.blogspot.com Tekevät painatuksia vaikka omista kuvista ja tekstejä saa valittua mitä vain ja on tietysti valmiitakin malleja ja hyvä suunnittelu juttu, missä voi itse suunnitella paitansa ja värit yms. ladukkaita.. itse tilattiin sellaselle omalle leikkimieliselle tiimille sieltä paidat ja toimitus oli nopeaa...

• suosittelija10

- olen vuosien saatossa monia käyttänyt ja tuo tuittinen - on paras.
      Siellä on nopea ja ystävällinen palvelu ja postikulut on edulliset.
      Niillä on kaikki koneet joilla saa siis mitä vaan painettua - itse olen törmännyt siihen että eivät ole saaneet painettua sitä tai tätä tai panojälki on ollut mitä on ollut tai lähtenyt pesussa.
      Noissa tuittisen paidoissa ja huppareissa mitä ollaan sieltä tilattu on pysynyt painatus tosi hyvin.
      Ostin myös työpaitoja sieltä ja muista entisitä on painatus lähtenyt lohkeamaan muutaman pesun jälkeen, näissä paidoissa ei vielä vuodenkaan jälkeen näy mitään merkkejä halkeamista tai haaleudesta.
      osoite sinne on www.tuittinen.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      221
      2937
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      8
      1647
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      5
      1337
    4. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      103
      1216
    5. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      123
      1171
    6. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      75
      1107
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1032
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1025
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      937
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      135
      922
    Aihe