Jos olisit totta
soittaisitko
kevein sormin
surun säikeitä minussa
hiljaa ja hellästi
virittäisit ilon
enempää rikkomatta
tummien sävelten alta?
Jos olisit totta
20
547
Vastaukset
Kaunis runo että hyvän on yön
tulla tämän jälkeen ... jos kaikki
kaunis oliskin totta,eikä elämä
pettäisi.
Hyvät yöt jääneidolle !Dolan.
Kunpa niin.
Joskus sentään, saan vangittua edes hetken
sitä kauneutta, vaikka vain riveihin tai niiden väliin.
ja minä - odotan vain jonkun saapumista.
Jonkun, joka silittäisi suruni pois ja
nostaisi ilon ja hymyn edes hetkeksi
huulilleni.
Sinun säröisyytesi on käsinkosketeltavaa,
herkkyytesi hellää.
Surullisenkaunista ystäväni.löysit itsesi runostani Lindanen,
tiedänhän minä sen.
Ennen kaikki piti olla niin täydellistä.
Mutta ajan mittaan olen alkanut nähdä
rikkinäisissä astioissa ihmeellistä kauneutta.
Kiitoksin, se pieni
- *saaga*
Kuinka kevyen
ihanaisesti
ilmavasti kuljetat
kaunista tekstiäsi
ihan kuin itse olisin
ainakin kymmenen
senttiä
irti maasta !!! - katztin
Totta ihmeessä
soittaisin
viuluasi vinguttaisin
mureesi pois ajaisin
ilon sulle antaisin
taivaankansi raikuisi
nauraen ja tanssien
ikuiseen onneen veisin Moi.
Sanat jäivät vähiin, järkytyin.
Paras runo mitä koskaan olen lukenut, kaikki oli kohdallaan.
Ihmis-suhde kertakaikkiaan kiteytettynä muutamaan sanaan.
Tässä oli kaikki..
Kumarran kiitos tästä.
ter kobotoiveitani jostakin toisesta todellisuudesta,
jota tuntuu olevan niin kovin vaikea tavoittaa.
Kumarruksesi on vastaanotettu,
hiljaa ja nöyrästi.
Nättiä huttua
Hetken vaikutelma
Negatiiviset ja posiitiviset tunteet
Niin kuin elämässä
Toinen elää ainoastaan haaveissa
Ei vielä todellisuudessa
Enemmän tarinaa, ei vain sanoja
Pidän sellaisesta touhustapidän monesti vähistä sanoista,
jotka kätkevät sisälleen paljon.
Se paljon, ovat ne rivien väliin jääneet lauseet ja mielikuvat
mitä kirjoitetut sanat ovat lukijassa synnyttäneet.
Kiitos.
- Minanoita
Todella hieno runo sinulta,
tämä jäi korviini soimaan.... kaunis, herkkä runo.
Sellaista runoutta mistä pidän...- lumileijona
Voi kumpa olisinkin totta,
niin untuvan pehmein sormin,
sinua minä soittaisin.
Jos olisin,
vaikka vaan sinun oma haaveesi,
niin kaikki surut joita elänyt todeksi olet.
Minä ilon ja riemun säkeisiin vaihtaisin,
niin että et tuskaasi enään muistaisi,
painajaisina pelkäisi,
et tuskana sisälläsi kantaisi.
Mutta silloin sinut toiseksi muutaisin ja
kenties sitä sitten katuisin.
ps, tahdon vain sanoa että surut ja murheet ovat osa meitä,
ne tekeevät meihin niitä,
yksilöllisiä piirteitä, joihin me ihastumme.
Kaunis on runosi.lämminhenkisestä vastausrunosta.
Varmaan minussa muutettavaakin olisi.
Hiljalleen hiottavaa, muttei väkisin väännettävää.
- tee.
Runosi kevyt ja hauras kuin lumihiutale ja yhtä kaunis. Tahtovat jäädä hyvätkin runot huomaamatta kun vain poikkeaa palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
