MW2

asdlaVS

elikkä olen kysellyt afterdawnista että tukeeko mw2 neliydinprosessoria ja muutama kaverikin on ollut "juu tukee se osta pois" mutta kun peli ei pyöri uudella koneellani aloin epäilemään että tukeeko tuo nyt neliydinprossua, onko siis kenelläkään varmaa tietoa tästä

6

835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • posliini myyrä

      Vaikka ei tukisikaan niin ei se sun prossusta ole kiinni. Niin huonoa neliydin prossua ei olekkaan etteikö siitä riittäis jollekki mw2. Kiikastaa jostai muualta ny.

      OS: Microsoft Windows XP, Windows Vista and Windows 7 (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported)
      Processor: Intel Pentium 4 3.2 GHz or AMD Athlon 64 3200 processor or better supported
      Memory: 1 GB RAM
      Graphics: 256 MB NVIDIA GeForce 6600GT or better or ATI Radeon 1600XT or better
      DirectX: Microsoft DirectX(R) 9.0c
      Hard Drive: 12GB of free hard drive space
      Sound: 100% DirectX 9.0c compatible sound card

      Siin on minimit. Mutta eikö se toimi ollenkaan vai toimii huonosti?

    • hjhj,,,

      Tukee se itse pelailen Q9550 3.4

    • täältä saat apua
    • Pr2d

      Moi kaikille! Meillä on nyt sellanen Mw2 claani. Pr2d. Ajattelin laittaa vähän jokapuolelle ilmoistusta koska haluan kerätä jäseniä claaniimme. Claanimme on lähinnä sniper claani mutta kyllä siihen voi liittyä enemmän sarjtulikäyttäjätkin. Lähetä hakupyyntö Youtubesta (käyttäjä Pr2d), sähköpostitse ([email protected])
      Voimme antaa hackseja jos olette olleet claanisssammme tarpeeksi kauan. Lisätkää PSN käyttäjä puttonen (minä) kaveriksinne. Haluan siis kerätä claaniimme mahdollisemman monta Huom! SUOMALAISTA käyttäjää. Laitakaa kaveripyyntöviestiinne, että olen halukas liittymään claaniinne. Laittakaa säköpostiinne PSN käyttäjäne niin voin sitten huomioida ne jutut. T. puttonen ja FuRe_sniperzz

      • AFROBANAANI69901

        Haluisin tullaaaahh!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe