Kallio

Zakuskat

Katselin kotikulmiani, kaiteita ja katuja, kasvoja toisten.
Miten kultaakaan, romantisoi ja puristaa valoiksi nurkkaan maailman.


Vedän päivän viimeisen röökin ranskalaisella, kokeilen kaidetta.
Korpinkynnet kalahtavat jäähän, tuuli on jaloissa tummaa kahinaa.


Olen kaksi maailmaa: oikea ja väärä.
Olen kaiken välillä, tai usein.



***



Kokemus uudesta tv-sarjasta Kallio ei ollut mieleeni. En vielä ymmärrä miksi. Teen töitä.

6

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on meissä kaikissa likka.

      Pidin näistä tummista tunnelmista,
      korpin kynsien kalhtamisesta jäähän ja
      tuulen tummasta huminasta.

      Tyylisi on omaa erilaista luokkaansa,
      pidän siitä.

      PS Kalliossa on joku joka viehättää.

      • Zakuskat

        Mojotti!


        Hyvä kun muistutit. Mä en aina muista olevani oikean maailman puolella, sillä mainittu maailma on tasapainottaja väärän ja mainitsemattoman maailman toisella puolella.

        Mä oon aika uuvuksissa. SIlmät on jotenkin irti päästä ja aivot naihistunut viinirypäle, eli rusina.

        Kiitoksia Lintsi. Aina kun mä kävelen ja sporailen Linnanmäen ohitse niin funtsin automaattisesti sua. Kumma tapa.


      • Zakuskat kirjoitti:

        Mojotti!


        Hyvä kun muistutit. Mä en aina muista olevani oikean maailman puolella, sillä mainittu maailma on tasapainottaja väärän ja mainitsemattoman maailman toisella puolella.

        Mä oon aika uuvuksissa. SIlmät on jotenkin irti päästä ja aivot naihistunut viinirypäle, eli rusina.

        Kiitoksia Lintsi. Aina kun mä kävelen ja sporailen Linnanmäen ohitse niin funtsin automaattisesti sua. Kumma tapa.

        et Linnanmäki on elävä muistutus meikäläisestä Sulle =)

        Kiitti, mukava kuulla. Ja hei, lepää ! Sä tarviit sitä ihan
        samalla lailla, kuin kaikki muutkin. Kukaan ei ole kone,
        että jaksais siis huilaamatta.

        * mummelimainen ja ymmärtäväinen hymy-hymäri *


      • Zakuskat
        lindalinda kirjoitti:

        et Linnanmäki on elävä muistutus meikäläisestä Sulle =)

        Kiitti, mukava kuulla. Ja hei, lepää ! Sä tarviit sitä ihan
        samalla lailla, kuin kaikki muutkin. Kukaan ei ole kone,
        että jaksais siis huilaamatta.

        * mummelimainen ja ymmärtäväinen hymy-hymäri *

        On muuten aika järkyttävää (emmä nyt ole kuitenkaan mitenkään järkyttynyt) että muutamat saitin ihmiset tuntuu olevan läsnä arjessa.

        Mun pitää vaihtaa lääkkeet. Siis tää plasebo-kalkin popsiminen alkaa ottaa kupoliin. Jossain päin maailmaa kupolitkin ovat kuin taivaankansia, näin kuulin, kun kuuntelin.


    • Minanoita

      Mitä sää olet tehnyt!!!

      Oot maalannu kuvan musta ja niin hienon
      että aion sujauttaa sen loovren galleriaan moonaliisan tilalle heti
      kun oon varastanu roopesetän onnenkillingin, myynyt sen ja ostanut lipun
      postikoneeseen...

      Mie olen ihan mykistynyt tämän edessä, minun korpinkynnet ja sulat
      ihan väpättää tässä väärässä maailmassani, väärällä katolla väärän puun alla
      vääräleukojen metsässä..


      puuh mua ihan henkästyttää tää puhuminen sormilla


      (korpinsilmi-isku sinne:))))

      • Zakuskat

        oo tehnyt, kävin röökillä. Maailma on yhteneväinen paikka. Oikeastaan kaikki limittyy kaiken päälle.

        (kraak)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe