04.04

Onnea

.. ja kaikki uudet oinaat jotka syntyvät hienona päivänä 04.04 -04
4.4 muita syntyneitä mm.
Aki Kaurismäki (elokuvaohj)
Johanna Manninen (juoks)
Nina Hyvärinen (tanss)
Robert Downey Jr.(näytt)

5

700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hellu

Onko kukaan muu syntynyt keskiyöllä kuten mä? siis että syntymäaika on tasan klo 24.00? Eli täytän vuosia 040404 viimeisellä sekunnilla...en siis 23.59 vaan tasan 24.00. Onhan se outoa kun ihmiset puhuu että eihän se oo mahdollista ja tulee fiilis, että sori, tässä mä nyt kuitenkin oon! Syntymäaikojahan ei merkitä sekunnin, vaan minuutin tarkkuudella.
      Siis on erimielisyyksiä siitä milloin vuorokausi vaihtuu, mutta eikös klo 00.00 ole uuden päivän alku ja 24.00 edellisen loppu...no 24.00 on kuitenkin mun virallinen syntymäaika ja se on paikanpäällä tietenkin aikoinaan tarkkaan kellosta katsottu ja ylös merkitty.

• ...

Enpä ole nähnyt yhdessäkään digitaalikellossa aikamerkintää 24:00.

• Hellu
        ... kirjoitti:

Enpä ole nähnyt yhdessäkään digitaalikellossa aikamerkintää 24:00.

Niin, nimenomaan kun vuorokausi vaihtuu, muuttuu ajaksi 00.00, eli viimeinen sekunti, jolloin siis olen syntynyt on niinku 23.59.59ja risat?, mutta kun tosiaan ei syntymäaikoja merkata sekunnilleen,tiedän vain tämän oman tapaukseni,että aika on katsottu silloin muutama vuosikymmen sitten vapaalla silmällä...mites muuten...ja olin maailmassa täsmälleen viimeisen sekunnin viimeisellä hetkellä! Tosiaan kuitenkin synt.pväni on 0404 kun sitten vaihtui vuorokausi.Liekö digitaalisia kelloja silloin juuri käytettykään.Outo tapaus!

• oikku0404

Minäkin oon syntyny 0404...

• 040404-syntynyt

me jotka synnyttiin tollon 04.04.-04 ollaan jo 14v. ;) terveiset tulevaisuudesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      246
      4502
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2949
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2712
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      78
      1689
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1532
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      51
      1251
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      89
      1185
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1054
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      46
      1017
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59