.. ja kaikki uudet oinaat jotka syntyvät hienona päivänä 04.04 -04
4.4 muita syntyneitä mm.
Aki Kaurismäki (elokuvaohj)
Johanna Manninen (juoks)
Nina Hyvärinen (tanss)
Robert Downey Jr.(näytt)
04.04
5
646
Vastaukset
- Hellu
Onko kukaan muu syntynyt keskiyöllä kuten mä? siis että syntymäaika on tasan klo 24.00? Eli täytän vuosia 040404 viimeisellä sekunnilla...en siis 23.59 vaan tasan 24.00. Onhan se outoa kun ihmiset puhuu että eihän se oo mahdollista ja tulee fiilis, että sori, tässä mä nyt kuitenkin oon! Syntymäaikojahan ei merkitä sekunnin, vaan minuutin tarkkuudella.
Siis on erimielisyyksiä siitä milloin vuorokausi vaihtuu, mutta eikös klo 00.00 ole uuden päivän alku ja 24.00 edellisen loppu...no 24.00 on kuitenkin mun virallinen syntymäaika ja se on paikanpäällä tietenkin aikoinaan tarkkaan kellosta katsottu ja ylös merkitty.- ...
Enpä ole nähnyt yhdessäkään digitaalikellossa aikamerkintää 24:00.
- Hellu
... kirjoitti:
Enpä ole nähnyt yhdessäkään digitaalikellossa aikamerkintää 24:00.
Niin, nimenomaan kun vuorokausi vaihtuu, muuttuu ajaksi 00.00, eli viimeinen sekunti, jolloin siis olen syntynyt on niinku 23.59.59ja risat?, mutta kun tosiaan ei syntymäaikoja merkata sekunnilleen,tiedän vain tämän oman tapaukseni,että aika on katsottu silloin muutama vuosikymmen sitten vapaalla silmällä...mites muuten...ja olin maailmassa täsmälleen viimeisen sekunnin viimeisellä hetkellä! Tosiaan kuitenkin synt.pväni on 0404 kun sitten vaihtui vuorokausi.Liekö digitaalisia kelloja silloin juuri käytettykään.Outo tapaus!
- oikku0404
Minäkin oon syntyny 0404...
- 040404-syntynyt
me jotka synnyttiin tollon 04.04.-04 ollaan jo 14v. ;) terveiset tulevaisuudesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279