Subbari naapurin KIUSAKSI

ihana naapurini

Eli nyt olis tarkoitus kostaa naapurille joka maanantaiset bileet. Minun naapurissa asuu joku tyyppi joka käy töissä loppuviikosta joten sillä on varmaan joka toinen viikko bileet ja jatkot samaan kauppaa.
Nyt siis olisi tarkoitus tehdä pientä kiusaa ja näyttää naapurilleni.

Ajattelin tehdä näin: Lainaan kaverilta 15" JBL subin refleksikotelolla ja kotisubwoofervahvistimen. Sitten kun tulee to tai pe ilta niin soitan ko. yhdisteltää kuin viimeistä päivää.

NYT TULEE KYSYMYS: Miten kohdistan subin oikein että naapurini seinät heiluisivat mahdollisimman mukavasti?
Kymyksenä siis seinänaapuri ja subi on sellainen että ralfeksiputki ja elementti on samalla puolella koteloa.
Laitanko siis subin elementti puoli seinään kiinni vai jotain 10cm rako vai???

11

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfdgerg

      Subbarihan on siinä kiitollinen kapistus että mainitsemassasi käyttötarkoituksessa ei taida olla käytännössä väliä mihin sen sijoitat, lopputulos on aikalailla sama.

    • kiusaat vaan

      itteäs ja niitä mukavia naapureitas!

      Hanki kunnon subi, jossa on voimaa - ei naapuripolos muun mölyn keskellä älämölöäsi kuule tolla jbl:llä.

      Enemmän huomiota saat, kun hakkaat vaikka vasaralla patteria.

      Juttus tais olla provo. Kukaan tervejärkinen ei nolais itteään tolla taskuradiolla...

      • Ihana naapuri

        vaan ihan asiaa.
        Tosin kyllä tässä kärsii muutikin naapurin jos toteutan aikeeni... hmp pitää miettiä!


      • Carita..
        Ihana naapuri kirjoitti:

        vaan ihan asiaa.
        Tosin kyllä tässä kärsii muutikin naapurin jos toteutan aikeeni... hmp pitää miettiä!

        "Tosin kyllä tässä kärsii muutikin naapurin jos toteutan aikeeni... hmp pitää miettiä! "

        muutikin naapurin...hmp? Missä olet oppinut kirjoittamaan noin hienosti suomea?. Pitää miettiä.

        Taidat olla keskenkasvuinen näppylänaama, joka kyllä aikanaan saa häädön.


      • Ihana naapuri
        Carita.. kirjoitti:

        "Tosin kyllä tässä kärsii muutikin naapurin jos toteutan aikeeni... hmp pitää miettiä! "

        muutikin naapurin...hmp? Missä olet oppinut kirjoittamaan noin hienosti suomea?. Pitää miettiä.

        Taidat olla keskenkasvuinen näppylänaama, joka kyllä aikanaan saa häädön.

        Tämä suomi24 palsta onkin tälläinen äidinkielen harjoittamisen kehto.. mene nipottaja muualle täältä.


      • Carita..
        Ihana naapuri kirjoitti:

        Tämä suomi24 palsta onkin tälläinen äidinkielen harjoittamisen kehto.. mene nipottaja muualle täältä.

        Kirjoittamalla tänne tasottomia tekstejäsi. Miksi toistenkin naapureiden olisi kärsittävä "kostostasi"?
        Vai onko sinua potkittu kenties pahastikin päähän jossain vaiheessa elämääsi ?
        Et kyllä vaikuta kovinkaan tasapainoiselta yksilöltä, jos on pakko häiritä muita ihmisiä tahallisesti.
        Kaltaisesi yksilöt päätyvät hylkiöiksi kaduille, asuntonsa ensin menetettyään. Aikuistu, opettele lukemaan ja kirjoittamaan, ja ennen kaikkea ottamaan toisetkin huomioon. Kaikkea hyvää sinulle.


      • Ihana naapuri
        Carita.. kirjoitti:

        Kirjoittamalla tänne tasottomia tekstejäsi. Miksi toistenkin naapureiden olisi kärsittävä "kostostasi"?
        Vai onko sinua potkittu kenties pahastikin päähän jossain vaiheessa elämääsi ?
        Et kyllä vaikuta kovinkaan tasapainoiselta yksilöltä, jos on pakko häiritä muita ihmisiä tahallisesti.
        Kaltaisesi yksilöt päätyvät hylkiöiksi kaduille, asuntonsa ensin menetettyään. Aikuistu, opettele lukemaan ja kirjoittamaan, ja ennen kaikkea ottamaan toisetkin huomioon. Kaikkea hyvää sinulle.

        Tuota hei minulla oli kysymys jonka täne esitin ja sä rupeet paasaamaan minulle jotain oikeinkirjoituksesta. Meneekö tämä nyt ihan oikein?

        Anna vaikka puhelinnumerosi niin soitan ja kysyn henkilökohtaisesti aina sinun neuvoa kun sitä tulen tarvitsemaan...? Käykö?


    • DS.

      Eikö lapun luukusta laittaminen, tai kasvokkain sanominen ole sitten auttanut? Vai oletko edes yrittänyt? Jos otat taloyhtiöön yhteyttä, niin ne voivat lähettää/antaa sulle myöskin sellaisen valituskaavakkeen. Jos se kerran häiritsee muitakin naapureita, niin sä saat varmaan helposti yhden tai kahden muunkin henkilön allekirjoituksen siihen. Tämä sun nykyidea tuottaa vaan lisää häiriötä.

      • ihana naapuri

        Juu eli on valituksia itse kirjoittanut 2pkl ja käyny yöllä valittamassa suoraan ovella 3 kertaa. Ovella käydessäni vastaus oli että "pistetään hiljemmaksi ja enää ei toistu" kaltainen,


      • DS.
        ihana naapuri kirjoitti:

        Juu eli on valituksia itse kirjoittanut 2pkl ja käyny yöllä valittamassa suoraan ovella 3 kertaa. Ovella käydessäni vastaus oli että "pistetään hiljemmaksi ja enää ei toistu" kaltainen,

        Sitten otat yhteyttä isännöitsijään ja sitä kautta vaikka vuokraemäntään/isäntään. Pyydä myös sellaista "valitus häiritsevästä käyttäytymisestä" lomaketta ja toimita se sitten isännöitsijälle allekirjoituksineen.

        Se näyttää suunnilleen tältä...

        www.kiinteistokulma.com/images/valitus.doc


      • 16+17
        ihana naapuri kirjoitti:

        Juu eli on valituksia itse kirjoittanut 2pkl ja käyny yöllä valittamassa suoraan ovella 3 kertaa. Ovella käydessäni vastaus oli että "pistetään hiljemmaksi ja enää ei toistu" kaltainen,

        Ainoa kunnollinen keino soittaa poliisit hiljentämään möykkää ja kerran jälkeen ilmoitus myös isännöitsijälle jolloin hänenkin pakko reagoida koska poliisien raportit todisteena häiriön aiheuttamisesta jolloin kyseinen mölyäjä päässee muuttamaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe