Missähän kannattaisi maalauttaa keittiökaapin ovet, ovat umpipyökkiä ja hyväkuntoiset. Vai kannattaako ennemmin vaihtaa uudet tilalle? Kertokaa kokemuksistanne. kiitos.
keittiökaapin ovien maalaus
8
2667
Vastaukset
- kokkolassa
Missä ois edullinen keittiön kaapinovien maalaus?
- TOSIrealisti Kokkola
En tiedä.
- Vanha vinkki
Ammattiopistolla tehdään opiskelijoiden harjoitustöinä ainakin joitakin hommia, maalaamisesta en tiedä.
- kiitos vinkistä
Missä maalaamo tai maalari Kokkolassa joka ruiskumaalaisi keittiönkapin ovet?
- Ovet maalattu
Keski-pohjanmaan keittiö-tukku ainakin maalaili meidän keittiönkaapin ovet vuosia sitten, en tiedä onko firma enää pystyssä, kun nettisivut poistuneet. Laatu kohtuullista, muttei mitään huippua.
https://fi-fi.facebook.com/pages/Keski-pohjanmaan-keittiö-tukku/261826423861682
- pillipiipari12
Minulta ainakin onnistuu maalaukset.. 15v kokemusta maalaus hommista. autoista-rak.tasoite töihin.
- Anonyymi
Moi Ottaisitko yhteyttä minun olisin kiinnostunut maalauksesta
- Anonyymi
Vaihda uudet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283