Tervehdys,
Tarkoitus on rakentaa tuollainen infrapunasauna, siis ei mitään valmista koppia vaan vanhan sähkösaunan tilalle kokonaan uusi. Olen yrittänyt etsiä noita infrapunapaneeleita, pari suomalaista lafkaa olen löytänyt esim. http://www.nautijarentoudu.fi/laattalammitinhinnasto.html. Kuitenkin ko. vermeet kustantavat noin 1500€ joten tarkoitus on verrata mihin hintaan niitä löytyisi ulkomailta.
Onko kukaan ollut samassa tilanteessa ja jopa löytänyt ulkomaisen sivun joka niitä kauppaa?
Ja vinkkejä ko. saunan rakentamiseen saa myös antaa.
En kaipaa tähän väittelyä mikä sauna on paras .. Kiitos!
Infrapunasaunaan laattalämmittimet
-Kapa-
2
174
Vastaukset 2
- käy vieläkään
Vinkki: jätä tekemättä. Tontulla saat tosi hyvän kiukaan saunaas.
Tai käy ainakin testaamassa jossain ennen investointeja. Siinähän istut tasaisen kuumassa huoneessa ilman löylyjä. Veikkaan ettet kolmea kertaa useammin tule invasaunaa käyttämään. Sen jälkeen heität invaviritykset pihalle ja laitat kiukaan saunaas. Kokeile!!- -Kapa-
Minulta löytyy talosta puulämmitteinen sauna, vuolukivi kiukaalla, enkä siitä ole luopumassa.
Talossa kun on kaksi saunaa niin sähkökiukaalla olevan muutan infrapunasaunaksi ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601532Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1371206Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 46695
- 52690
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568