tarkoitan vakuutuksia, varaosia ym?
Onko Volvo kallis ylläpitää?
9
4854
Vastaukset
- meseistii
ainahan iso auto on kalliimpi pitää kuin pieni auto ja jos tarkoitat käytettyä niin eiköhän niistä ole jo lastentaudit korjattu joten järkevämpää on katsella yksilöä kuin merkkiä
- Varaosia tarvitaan
Kalliita varaosia: jarruvalopoltinpari 2,40€ tänään moponetista
öljysuodin 20 €
moottorintuennan kaikki kumiheebelit (vanhat revenneet yms.) yht. n. 1000€
Ruiskutuspumppu 2500 € (vielä vanha kakistellen pelaa)
Hehkutulpat 5 * 40 € = 200€ (tarvikeliikkeestä samat 5 * 13 = 65€)
Koiranluu 80€ !
Ilmastoinnin sisälämpöanturi 110 €
Etupyöränlaakeri 230 €
jne jne
Vakuutus on halvempi kuin BMW:ssä.- hinta
Motonetissä maksoi koiranluu 20€. Volvoja on paljon myös taxeissa, eli onhan ne usein tietä nähneet.
- Hakea
hinta kirjoitti:
Motonetissä maksoi koiranluu 20€. Volvoja on paljon myös taxeissa, eli onhan ne usein tietä nähneet.
Myös jarruosat kohtuu hintaan itsekkin ostin n.350eu koko hoito levyineen ja paloineen sekä käsijarrukengät.Vielä kun itse laittoi niin kyllä sitä ei voi kalliiksi sanoa ja tietysti miten käyttää ajopeliään eli kyllä hyvänkin voi pilata.Samoin mitä olen merkkiliikkeessä huollattanut niin eipä tuohon ole määräaikais huollossa tarvinnut juuri ylimääräisiä tehdä.
- ..............
Aika paljon maksoit kumiheebeleistä. Mää tilasin motonetistä maksoi pari satkua, toki bensakoneiseen.
- D5
.............. kirjoitti:
Aika paljon maksoit kumiheebeleistä. Mää tilasin motonetistä maksoi pari satkua, toki bensakoneiseen.
Tuon hintaluokan auton ostaa niin eipä tuo suuri hinta ole ja sitä paitsi kyllä niissä rautaa oli eli kovaa ainesta ei ne kumista ole.Ja vuosimalli oli -03 ja D5:nen sekä osat oli laatu tavaraa en tyrmää sitä jos ostaa motonetistä sehän on jokaisen oma asia.Mutta itse tykkään kun sen verran tulee ajoa että on kunnon kilkkeet eikä kuraa.
- Varaosia tarvitaan..
.............. kirjoitti:
Olen pettynyt Motonetin varaosiin (yksi koiranluu kesti 3 viikkoa, toinen kolme kuukautta, raidetangon sisäpään kumipalkeen kaulus sorvattu liian ohueksi,...!!). Taisivat heebelit (siis kaikki yhteensä: kaksi hydraulivaimenteista kolmas alatuki vaihteisto-apurunko yläheiluntavaimennintangon molemmat päät rintapelti) maksaa 800€ tarkemmin ajatellen.
- Siitä
Varaosia tarvitaan.. kirjoitti:
Olen pettynyt Motonetin varaosiin (yksi koiranluu kesti 3 viikkoa, toinen kolme kuukautta, raidetangon sisäpään kumipalkeen kaulus sorvattu liian ohueksi,...!!). Taisivat heebelit (siis kaikki yhteensä: kaksi hydraulivaimenteista kolmas alatuki vaihteisto-apurunko yläheiluntavaimennintangon molemmat päät rintapelti) maksaa 800€ tarkemmin ajatellen.
Kuullut suuntaan ja toiseen näistä motonetin osista mutta kun asun paikkakunnalla jossa ei kyseistä liikettä ole. Niin esim. varaosaliikkeestä helpompi ostaa ja jos ei osu kohdalleen(ei ole käynyt kertaakaan) niin nopiampi ja helpompi vaihtaa.Ja tänä päivänä varaosalikkeiden osat on sen verran laadukkaita ettei tarvitse lähteä motonettiin.
- Anonyymi
Onko volvo c30 1.8 flex polttoainesuodatin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662398Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822074Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452027Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1181772Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣311761Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1811431Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2071369Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261215En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91002- 801001