Onko Volvo kallis ylläpitää?

km

tarkoitan vakuutuksia, varaosia ym?

9

4244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meseistii

      ainahan iso auto on kalliimpi pitää kuin pieni auto ja jos tarkoitat käytettyä niin eiköhän niistä ole jo lastentaudit korjattu joten järkevämpää on katsella yksilöä kuin merkkiä

    • Varaosia tarvitaan

      Kalliita varaosia: jarruvalopoltinpari 2,40€ tänään moponetista
      öljysuodin 20 €
      moottorintuennan kaikki kumiheebelit (vanhat revenneet yms.) yht. n. 1000€
      Ruiskutuspumppu 2500 € (vielä vanha kakistellen pelaa)
      Hehkutulpat 5 * 40 € = 200€ (tarvikeliikkeestä samat 5 * 13 = 65€)
      Koiranluu 80€ !
      Ilmastoinnin sisälämpöanturi 110 €
      Etupyöränlaakeri 230 €
      jne jne

      Vakuutus on halvempi kuin BMW:ssä.

      • hinta

        Motonetissä maksoi koiranluu 20€. Volvoja on paljon myös taxeissa, eli onhan ne usein tietä nähneet.


      • Hakea
        hinta kirjoitti:

        Motonetissä maksoi koiranluu 20€. Volvoja on paljon myös taxeissa, eli onhan ne usein tietä nähneet.

        Myös jarruosat kohtuu hintaan itsekkin ostin n.350eu koko hoito levyineen ja paloineen sekä käsijarrukengät.Vielä kun itse laittoi niin kyllä sitä ei voi kalliiksi sanoa ja tietysti miten käyttää ajopeliään eli kyllä hyvänkin voi pilata.Samoin mitä olen merkkiliikkeessä huollattanut niin eipä tuohon ole määräaikais huollossa tarvinnut juuri ylimääräisiä tehdä.


      • ..............

        Aika paljon maksoit kumiheebeleistä. Mää tilasin motonetistä maksoi pari satkua, toki bensakoneiseen.


      • D5
        .............. kirjoitti:

        Aika paljon maksoit kumiheebeleistä. Mää tilasin motonetistä maksoi pari satkua, toki bensakoneiseen.

        Tuon hintaluokan auton ostaa niin eipä tuo suuri hinta ole ja sitä paitsi kyllä niissä rautaa oli eli kovaa ainesta ei ne kumista ole.Ja vuosimalli oli -03 ja D5:nen sekä osat oli laatu tavaraa en tyrmää sitä jos ostaa motonetistä sehän on jokaisen oma asia.Mutta itse tykkään kun sen verran tulee ajoa että on kunnon kilkkeet eikä kuraa.


      • Varaosia tarvitaan..
        .............. kirjoitti:

        Aika paljon maksoit kumiheebeleistä. Mää tilasin motonetistä maksoi pari satkua, toki bensakoneiseen.

        Olen pettynyt Motonetin varaosiin (yksi koiranluu kesti 3 viikkoa, toinen kolme kuukautta, raidetangon sisäpään kumipalkeen kaulus sorvattu liian ohueksi,...!!). Taisivat heebelit (siis kaikki yhteensä: kaksi hydraulivaimenteista kolmas alatuki vaihteisto-apurunko yläheiluntavaimennintangon molemmat päät rintapelti) maksaa 800€ tarkemmin ajatellen.


      • Siitä
        Varaosia tarvitaan.. kirjoitti:

        Olen pettynyt Motonetin varaosiin (yksi koiranluu kesti 3 viikkoa, toinen kolme kuukautta, raidetangon sisäpään kumipalkeen kaulus sorvattu liian ohueksi,...!!). Taisivat heebelit (siis kaikki yhteensä: kaksi hydraulivaimenteista kolmas alatuki vaihteisto-apurunko yläheiluntavaimennintangon molemmat päät rintapelti) maksaa 800€ tarkemmin ajatellen.

        Kuullut suuntaan ja toiseen näistä motonetin osista mutta kun asun paikkakunnalla jossa ei kyseistä liikettä ole. Niin esim. varaosaliikkeestä helpompi ostaa ja jos ei osu kohdalleen(ei ole käynyt kertaakaan) niin nopiampi ja helpompi vaihtaa.Ja tänä päivänä varaosalikkeiden osat on sen verran laadukkaita ettei tarvitse lähteä motonettiin.


    • Anonyymi

      Onko volvo c30 1.8 flex polttoainesuodatin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe