Keräileeköhän kukaan muu sytyttimiä? Jos nurkkiisi on kertynyt erilaisia sytkäreitä, voisin niitä ostella pois lojumasta! Jos joku muu keräilee, täältä löytyisi monia erilaisia, joita on syystä tai toisesta ilmestynyt kaksi samanlaista!
Sytkärit !
16
1310
Vastaukset
- dasg
mutt löytyy tuollainen luoti sytkäri:p
- vanhanen
sepän tekemä n.100v vanha messinkinen hinta 35
- selma.,.
minne /kelle. voin tarjota . sytyttimiä.
- taateli2
Olisin kiinnostunut laita s
Minä kerääilin joskus sytyttimiä, mutta ei se jaksanut kiinnostaa kun lopetin joskus tupakoinnin. Eivät ole kertakäyttösytyttimiä, vaan ihan näitä täytettäviä. Saattaapa jokin harvinaisempikin olla.
Kunhan saan aikaiseksi, niin voin jokusen kuvan laittaa jos vaan kiinnostaa.- almava
Laita yhteys tietoja, tuollaiset löytyy ronsson jostain 50-luvulta alkuperäsessä rasiassa, lahja Zippo kaiverrettu kylkeen syntymäaika v-48.
- huoria
oon homo kuka tulee paneen mua persuksille
- iltaa
no ois tossa varastossa joku 10 000 000 000 sytkäriä että paljonko tarjoot noista?
- etsivä löytää
iltaa kirjoitti:
no ois tossa varastossa joku 10 000 000 000 sytkäriä että paljonko tarjoot noista?
Olen katsellut Tori.fi:n sivustoja. Kun hakuun kirjoittaa esim. sytkäreitä 11kpl, niin sieltähän niitä löytyy.
- Minvaa
Mulla on semmone sytkäri jossa lukee stockholm ja siin on kuva, väritön kuva, voin laittaa kuvan jos haluut. Hintaa saat tarjota
Lait viestii jos kiinnostuit [email protected]- varaa valita
Näkyyhän noita olevan
http://www.tori.fi/varsinais-suomi/Sytkareita_11kpl_10565485.htm?ca=16&w=1&last=1
- Hki123
sellainen pissivä poika - sytkäri... kirjoita viikon sisällä jos kiinostuit. pocelujchik(at)gmail.com
- kätsyri
En itse keräile sytkäreitä, mutta näkyy olevan muutamia vanhoja.
Vanhin lienee SAKO bensasytkäri joka on loistokuntoinen ja siisti.
Sitten jotain ronssoneita ja bensasytkäreitä nekin.
On pyöreää ja litteää - Vornicaution
Tuossa pieni määrä mun kokoelmaa.
https://youtu.be/htbaEihK7vQ - Anonyymi00015
Aikakirjat Duodecim on aika ottaa läkärit vastuu sytkäri osio vapaasti tarjolla suljettu osastot, jos sattuu joku tervejärkinen köytymään
läkäri ei ymärrä ihmiskehoa enää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423497Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",42493Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/852196Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1381850- 1291812
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee281729- 1381395
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131339"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551196Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1591111