KATUKOIRAT
>> http://www.freewebs.com/katukoirat/index.html
Katukoirat on foorumiroolipeli (tekstimuotoinen), jossa pelataan - kuten nimestä voi päätellä - kulkukoirilla.
Nämä kulkukoirat ovat muodostuneet kahdeksi laumaksi; Gratalaiset asuvat hylätyllä autokorjaamolla ja heidän alfana toimii Red niminen rento, nuori uros. Tsuikidoon kuuluvat koirat pitävät puolestaan majaa hylätyssä kennelissä. (tällä hetkellä tsuikidolaisilla ei ole alfaa, mutta se päätetään 14.03. mennessä)
Kaikki uudet hahmot ovat aluksi laumattomia.
Katukoirat roolipelissä ei ole vielä kunnollista juonta, vaan se on aika tynkä, mutta pelaajat saavat itse luoda hahmoilleen jos jonkinnäköisiä juonentapaisia ja muita kivoja.
Roolipeli on ollut toiminnassa jo pari vuotta, mutta pelaajia ei siltikään ole kovin paljoa kertynyt.
Pelaajaporukka on mukavaa ja rentoa, on siis helppo päästä piireihin mukaan, ja uutta verta tarvitaan. :)
Jos ihmettelet mitä se foorumiroolipelaus oikein on, Katukoirat -sivuston osiosta "Roolipelaaminen?" löytyy kyllä aika hyvin selitettynä, että mitä tämä oikein on. Foorumin kautta voi toki käydä vilkaisemassa, että minkälaista se käytännössä on.
Hox! Tähän roolipeliin ei hyväksytä susia tai koirasusia!
Katukoirat foorumiroolipeli
WoofWoof
0
272
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?982038- 981488
- 1121187
- 771085
- 1211072
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51887
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58846- 36822
- 33733