Sarjalippu BLUE1 varoitus

Sininen0 fuulaa

Varoitan sarjalipun ostavia. Nettisivuilla luvataan että paikkoja voi varata economy-luokasta. Todellisuudessa economy luokan sisällä on Blue1 neuvonnan mukaan useita eri hintaluokan paikkoja ja näitä sarjalipun paikkoja ei todellakaan ole kuin muutama. En ole vielä kertaakaan päässyt sille lennolle mille haluaisin vaikka Economy luokan paikkoja on ollut muuten koneessa mielin määrin ja matkoja olen varannut noin viikkoa aikaisemmin. Sarjalippuehdoissa ja nettisivuilla ei ole mitenkään mainittu että economy-luokan sisällä olisi vielä 8-9 eri luokkaa josta yksi on tarkoitettu ilmeisesti sarjalipuille

6

1389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oululaine

      Kuinka paljon aikaisemmin paikkaa pitää varata? Kaksi viikkoa aikaisemmin? Kuukausi aikaisemmin? Millä välillä matkustat? Itse matkustan hki-oulu väliä n. kerran/kaksi kuussa ja matkan varaan yleensä n. kahta viikkoa aikaisemmin. Onko älytöntä yrittää sarjalipuilla?

      • lentokki

        Hel-Oul väli on lentoyhtiöiden rahasampo, näinköhän halpalipulla lähtee.


      • Hienoa
        lentokki kirjoitti:

        Hel-Oul väli on lentoyhtiöiden rahasampo, näinköhän halpalipulla lähtee.

        Olen juuri tehnyt Blue1.lle valituksen liittyen sarjalippuun. Ja aion viedä sen kuluttaja-asiamiehelle, jos en pysty varamaan lippuja ostohetken ehtojen mukaan tai eivät palauta käyttämättömien lippujen rahoja takaisin.

        Sarjalipun ostohetken jälkeen ehtoja on tiukennettu ja tilanne on juuri Sininen0 kertoman mukainen. Kun ostin sarjalipun varmistin vielä tarkkaan silloin annetuista ehdoista (joita osto hetken jälkeen tiukennettu) sekä lisäksi soitin asiakaspalveluun ja varmistin, että pystyn varaamaan lennon vaikka päivää ennen ja vaikka se netin mukaan maksaisi economy luokassa 500 euroa. Minulle sanottiin, että näin pystyn tekemään.

        Todellisuus on se, että lento pitää varata lähes kuukausi etukäteen ja silloinkin ei välttämättä iltalennolle enää pääse.


    • Goldman

      Kuulin sarjalipusta ihan vasta ja innoistuin heti. Blue1:n nettisivujen perusteella kuulostaa tosiaan todella hyvältä tarjoukselta. Mutta nettisivuilla on hyvin epämääräisesti vain mainittu, että paikkoja on rajoitetusti. Pystyyköhän sarjalipulla saatavilla olevien paikkojen tilannetta näkemään sivuilta, ennen kuin ostaa sarjalipun? Itse matkustan monta kertaa vuodessa samaa kotimaan reittiä ja ostan lipun yleensä pari kuukautta ennen matkaa, mutta en kyllä uskalla näiden kommenttien jälkeen sarjalippuun rahojani pistää...

    • LOPEN UUPUNUT

      SINUA HUIJATAAN TAI TYEITÄ KAIKKIA HUIJATAAN. EI NOITA LIPPUJA OLE OLEMASSAKAAN. NE MUUTAMA JOITA ON NIIN NE ON JO MYYTY ENNENKUIN EHDIT KONEELLESI.
      PYYTÄKÄÄ NIITTEN BLUE1:n HENKILÖKUNNAN OSTAMAAN NOI TEIDÄN LIPUT NIIN ÄLLISTYTTE. SANOKAA VAIKKA LIPPU KELPAA MILLE PÄIVÄLLE TAHANSA VAIKKA SYYSKUUSSA. EIVÄT PIRU PARAT LÖYDÄ YHTÄÄN LENTOA.
      OLEN KYSELLYT SIELTÄ NOITA SAMOJA ASIOITA KUUKAUSIA TULOKSETTA.

      KERTOKAA MUILLE MILLAINEN HUMPUUKI YHTIÖ SE ON

      • rehdtfhb

        Jaahas, sitä on jäänyt taas lääkkeet ottamatta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe