Elikkäs on Opel Vectra -98 (B-malli) ja hoksasin sellaisen "ongelman", että pitäisi olla valot myös siinä missä on penkinlämmittimet, hätävilkku, takalasin sulatin muita.
Irrotin tänään etupaneelin ja aloin tutkimaan asiaa ja en löytänyt hehkua tai mitään muuta valo hommaa sieltä.
Kertokaas te miten saatte vaihettua valot?
Pitääkä kaikki käydä ostaa uudet vai miten ne irrotetaan? Loppu järki kesken.
Tarkoitan niitä valoja mikä on siinä kuvassa?`En tarkoita niitä pikku plänttejä jotka alkaa palamaan, kun laittaa ne päälle.
Yhessä palaa valo, mutta ei muissa.
Toivotaan, että ymmärsitte mitä tarkoitan
Opel Vectra -98 valot
6
822
Vastaukset
- Anna palaa Frank
Hei mulla on sammalainen ooppeli ja poltimimot ovat ekalla kerralla vaikeat vaihtaa.
Tarvitset ainakin kunnon valot että näät paikan.
Ensin sinun pitää vetää isot kumi hatut pois ja sitteten vain kurkkimaan.
Itse ensimmäisellä kerralla kurkistin tilannettta peilillä aluksi.
Vasemmalla puolella voit ainakin ilman putsarin kopan nostaa hetkeksi sivuun.
Onko sulla millä koneella toi opeli ?
Mulla olis DTI 2.0 292thkm ajettu sedan vaihdetaan keskenään, mulla noi valotkin jopa toimii, stekkaa keltaisestapörssistä.- gfdgdhgfhyjhgh
Mulla on 1.6 16V kone.
Onko ne valot kiinni siellä jossakin autossa vai niissä pienissä napeissa? - kari789
gfdgdhgfhyjhgh kirjoitti:
Mulla on 1.6 16V kone.
Onko ne valot kiinni siellä jossakin autossa vai niissä pienissä napeissa?Aika hauska viestiketju.
Aloittaja kysyy, miten saa palamaan auton kojetaulussa olevien kytkimien merkkivalot ja toinen neuvoo auton ajovaloista.
- huppuhessu
Ne valot ovat kiinni siinä katkasijassa ei niitä voi vaihtaa vaan pitää hakee uudet katkaisijat maksaa noin 25-30€ kappale merkkiliikkeissä Ennen sai Motonetistä ja oli noin 15€ kappale
- Jippii 11
Heh,heh.Tämmöset huppuhessut kun ottais hupun pois päästä niin näkis vähän asioiden todellisen laidan.Ei juman gega.
- jussipussi...
Ne katkasijat voi aukaista ja jos kolvi pysyy sormissa niin ne lamput pystyy vaihtamaan. Jos et ole koskaan mitään kolvaillut niin unohda koko homma ja hanki vaan uudet katkaisijat suosiolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818