Raskaana kuitenkin?!

toiveikas88

Onko kenenkään raskaus jatkunut vaikka olette luuleet saaneenne keskenmenon? Tai tiedättekö tapauksia joissa niin on käynyt?

4

550

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivoatäynnä1111

ainakin olin/olen toiveikas,sain km 14.1,vuotoa oli,mutta kipuja ei ollenkaan,jotenkin päässä oli pienenpieni kipinä josko ei olisikaan mennyt kesken..mutta katsellaan nyt,pian pitäisi menkkojenki alkaa..jos alkaa..

• Onni matkassa

Voisinpa sanoa, et "luulin" että meni kesken, kun yks kaks tuli verta nii et oli housut iha veressä..
      Samaisena iltana synnärillä (päivystys) kyllä löydettiin alkio ja todettiin että oli kaksosraskaus, että näin..
      Toinen jaksoi toinen ei..
      Mutta, muista, Aina on toivoa!

• Toinen toiveikas86

Mä oon epäilly keskenmenoa tai mutten epänormaalia raskautta jo kaks viikkoa. Plussasin helmikuun alussa ja hcg-hormonia on seurattu siitä lähtien. Se on noussut erittäin hitaasti (200-->400) tässä muutaman viikon aikana. On ollut runsasta vuotoa ja pari kertaa kunnon mahakipu. Itse epäilen keskeytynyttä keskenmenoa. Tänään kävin ultrassa ja kohdussa näkyi pieni piste, joka vois olla sikiöpussi tai sitten vaihtoehtoisesti vaan verta. Viikkoihin nähden raskausmuodostuma on erittäin pieni ja hcg-arvokin turhan matala. Oon varma et kaikki ei oo niinku pitäis mutta lääkäri ei uskaltanut antaa lääkkeitä, jotka olis tyhjentäny kohdun. Nyt tässä odotellaan sit seuraavaa ultraa, jossa yritetään katella, olisko tämä piste kasvanut...

Miten alkuperäiselle kirjottajalle on käynyt?

• särkynyt toive

Mulla oli viikkoja 18 kun tuli veristä vuotoa jonkin verran,, ehkä noin 5-10 ml. Luulin että liittyi yhdyntään enkä ollut erityisen huolissaan. Kuitenkin viikolla 20 rakenne ultrassa todettiin sikiön kuolleen jo noin kaksi viikkoa sitten.
        Mitään oireita ei ollut muuten,, ei kipua, ei vuotoa, ei mitään. Eli vauva oli kuollut pian ilmeisesti jonkin aikaa verisen vuodon jälkeen.

Se oli minulle täysi shokki, koska se ei ollut käynyt edes mielessä.. luulin että vuoto liittyi yhdyntään, mutten osannut ajatella että kyse olikin sikiön kuolemasta..:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2255
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1968
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1509
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1347
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1066
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      987
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe