Onko kenenkään raskaus jatkunut vaikka olette luuleet saaneenne keskenmenon? Tai tiedättekö tapauksia joissa niin on käynyt?
Raskaana kuitenkin?!
4
576
Vastaukset
- toivoatäynnä1111
ainakin olin/olen toiveikas,sain km 14.1,vuotoa oli,mutta kipuja ei ollenkaan,jotenkin päässä oli pienenpieni kipinä josko ei olisikaan mennyt kesken..mutta katsellaan nyt,pian pitäisi menkkojenki alkaa..jos alkaa..
- Onni matkassa
Voisinpa sanoa, et "luulin" että meni kesken, kun yks kaks tuli verta nii et oli housut iha veressä..
Samaisena iltana synnärillä (päivystys) kyllä löydettiin alkio ja todettiin että oli kaksosraskaus, että näin..
Toinen jaksoi toinen ei..
Mutta, muista, Aina on toivoa! - Toinen toiveikas86
Mä oon epäilly keskenmenoa tai mutten epänormaalia raskautta jo kaks viikkoa. Plussasin helmikuun alussa ja hcg-hormonia on seurattu siitä lähtien. Se on noussut erittäin hitaasti (200-->400) tässä muutaman viikon aikana. On ollut runsasta vuotoa ja pari kertaa kunnon mahakipu. Itse epäilen keskeytynyttä keskenmenoa. Tänään kävin ultrassa ja kohdussa näkyi pieni piste, joka vois olla sikiöpussi tai sitten vaihtoehtoisesti vaan verta. Viikkoihin nähden raskausmuodostuma on erittäin pieni ja hcg-arvokin turhan matala. Oon varma et kaikki ei oo niinku pitäis mutta lääkäri ei uskaltanut antaa lääkkeitä, jotka olis tyhjentäny kohdun. Nyt tässä odotellaan sit seuraavaa ultraa, jossa yritetään katella, olisko tämä piste kasvanut...
Miten alkuperäiselle kirjottajalle on käynyt?- särkynyt toive
Mulla oli viikkoja 18 kun tuli veristä vuotoa jonkin verran,, ehkä noin 5-10 ml. Luulin että liittyi yhdyntään enkä ollut erityisen huolissaan. Kuitenkin viikolla 20 rakenne ultrassa todettiin sikiön kuolleen jo noin kaksi viikkoa sitten.
Mitään oireita ei ollut muuten,, ei kipua, ei vuotoa, ei mitään. Eli vauva oli kuollut pian ilmeisesti jonkin aikaa verisen vuodon jälkeen.
Se oli minulle täysi shokki, koska se ei ollut käynyt edes mielessä.. luulin että vuoto liittyi yhdyntään, mutten osannut ajatella että kyse olikin sikiön kuolemasta..:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666