http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010020911082735_uu.shtml
hmmm...kukaha lie ollu?aika ruma akka,siis äijä.eiku...?
transsu ryösti pankin!
9
303
Vastaukset
- -------
sukupuolen vaihtoon
- hienona
ei. kyllä tässä oli örvelö, reppana tavallinen mies,joka yritti harhauttaa kömpelösti pukeutumalla naiseksi. toivottavasti joutuu naisvankilaan ja naiset antavat turpaan mokomalle kutvoselle.
- Lauantaisaunan Kingi
hienona kirjoitti:
ei. kyllä tässä oli örvelö, reppana tavallinen mies,joka yritti harhauttaa kömpelösti pukeutumalla naiseksi. toivottavasti joutuu naisvankilaan ja naiset antavat turpaan mokomalle kutvoselle.
Eli kyseessä toellakin oli sukupuolenvaihtaja (ei Marja-Sisko), mutta joutuneeko nais- vai miesvakilaan vai pitääkö näille perustaa oma vankila
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Käräjäoikeus vangitsi Vaajakosken pankkiryöstäjän naisen nimell... - kutvis
Lauantaisaunan Kingi kirjoitti:
Eli kyseessä toellakin oli sukupuolenvaihtaja (ei Marja-Sisko), mutta joutuneeko nais- vai miesvakilaan vai pitääkö näille perustaa oma vankila
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Käräjäoikeus vangitsi Vaajakosken pankkiryöstäjän naisen nimell...ei ollu. puolustaudut vain. oli häpeäksi koko miessukupuolelle. hyi helvetti
- seta setä
Lauantaisaunan Kingi kirjoitti:
Eli kyseessä toellakin oli sukupuolenvaihtaja (ei Marja-Sisko), mutta joutuneeko nais- vai miesvakilaan vai pitääkö näille perustaa oma vankila
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Käräjäoikeus vangitsi Vaajakosken pankkiryöstäjän naisen nimell...no jos se todella on sukupuolen vaihtaja niin siitähän tulee ihan helvetinmoinen haloo,helpompi on antaa ne rahat ja päästää leikkaukseen jospa sitte salvettuna olis lauhkeempi
- fukifuki
seta setä kirjoitti:
no jos se todella on sukupuolen vaihtaja niin siitähän tulee ihan helvetinmoinen haloo,helpompi on antaa ne rahat ja päästää leikkaukseen jospa sitte salvettuna olis lauhkeempi
Eli tämä "nainen" joutuu todennäköisesti eristys sellii.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1928132 - iktonomi
Lauantaisaunan Kingi kirjoitti:
Eli kyseessä toellakin oli sukupuolenvaihtaja (ei Marja-Sisko), mutta joutuneeko nais- vai miesvakilaan vai pitääkö näille perustaa oma vankila
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Käräjäoikeus vangitsi Vaajakosken pankkiryöstäjän naisen nimell...kaikessa rauhassa tuomiokapitulin päätöstä!
- ?=)(/&
Lauantaisaunan Kingi kirjoitti:
Eli kyseessä toellakin oli sukupuolenvaihtaja (ei Marja-Sisko), mutta joutuneeko nais- vai miesvakilaan vai pitääkö näille perustaa oma vankila
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Käräjäoikeus vangitsi Vaajakosken pankkiryöstäjän naisen nimell...munat ja miehen sos.turva tiedot niin miesten vankilaan tietysti. Siellä on kyllä setiä jotka pitää hyvänä tollasta "naista". Siellähän sitä oppis mitä on olla tosi "nainen".
- t:ransu-setä
oliko mälli-orjan kohtalotovereita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522