transsu ryösti pankin!

8+8

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010020911082735_uu.shtml


hmmm...kukaha lie ollu?aika ruma akka,siis äijä.eiku...?

9

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------

      sukupuolen vaihtoon

      • hienona

        ei. kyllä tässä oli örvelö, reppana tavallinen mies,joka yritti harhauttaa kömpelösti pukeutumalla naiseksi. toivottavasti joutuu naisvankilaan ja naiset antavat turpaan mokomalle kutvoselle.


      • Lauantaisaunan Kingi
        hienona kirjoitti:

        ei. kyllä tässä oli örvelö, reppana tavallinen mies,joka yritti harhauttaa kömpelösti pukeutumalla naiseksi. toivottavasti joutuu naisvankilaan ja naiset antavat turpaan mokomalle kutvoselle.

        Eli kyseessä toellakin oli sukupuolenvaihtaja (ei Marja-Sisko), mutta joutuneeko nais- vai miesvakilaan vai pitääkö näille perustaa oma vankila
        http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Käräjäoikeus vangitsi Vaajakosken pankkiryöstäjän naisen nimell...


      • kutvis
        Lauantaisaunan Kingi kirjoitti:

        Eli kyseessä toellakin oli sukupuolenvaihtaja (ei Marja-Sisko), mutta joutuneeko nais- vai miesvakilaan vai pitääkö näille perustaa oma vankila
        http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Käräjäoikeus vangitsi Vaajakosken pankkiryöstäjän naisen nimell...

        ei ollu. puolustaudut vain. oli häpeäksi koko miessukupuolelle. hyi helvetti


      • seta setä
        Lauantaisaunan Kingi kirjoitti:

        Eli kyseessä toellakin oli sukupuolenvaihtaja (ei Marja-Sisko), mutta joutuneeko nais- vai miesvakilaan vai pitääkö näille perustaa oma vankila
        http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Käräjäoikeus vangitsi Vaajakosken pankkiryöstäjän naisen nimell...

        no jos se todella on sukupuolen vaihtaja niin siitähän tulee ihan helvetinmoinen haloo,helpompi on antaa ne rahat ja päästää leikkaukseen jospa sitte salvettuna olis lauhkeempi


      • fukifuki
        seta setä kirjoitti:

        no jos se todella on sukupuolen vaihtaja niin siitähän tulee ihan helvetinmoinen haloo,helpompi on antaa ne rahat ja päästää leikkaukseen jospa sitte salvettuna olis lauhkeempi

        Eli tämä "nainen" joutuu todennäköisesti eristys sellii.
        http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1928132


      • iktonomi
        Lauantaisaunan Kingi kirjoitti:

        Eli kyseessä toellakin oli sukupuolenvaihtaja (ei Marja-Sisko), mutta joutuneeko nais- vai miesvakilaan vai pitääkö näille perustaa oma vankila
        http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Käräjäoikeus vangitsi Vaajakosken pankkiryöstäjän naisen nimell...

        kaikessa rauhassa tuomiokapitulin päätöstä!


      • ?=)(/&
        Lauantaisaunan Kingi kirjoitti:

        Eli kyseessä toellakin oli sukupuolenvaihtaja (ei Marja-Sisko), mutta joutuneeko nais- vai miesvakilaan vai pitääkö näille perustaa oma vankila
        http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Käräjäoikeus vangitsi Vaajakosken pankkiryöstäjän naisen nimell...

        munat ja miehen sos.turva tiedot niin miesten vankilaan tietysti. Siellä on kyllä setiä jotka pitää hyvänä tollasta "naista". Siellähän sitä oppis mitä on olla tosi "nainen".


    • t:ransu-setä

      oliko mälli-orjan kohtalotovereita?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe