Sisareni mukaan olisin muka Kauris. Olen Jousimies, vaikka olin melko lähellä syntyä Kauriksen aikaa, kun synnyin 21. joulukuuta. Ehkä Turun almanakka oli erehtynyt. Olen aina uskonut ja luottanut syntymääni siihen, missä olen syntynyt. Jousimies siis, eikä Kauris ollenkaan! (tunnuslause; lyhytpinnainen hermoromahtaja, tämä on se Jupiter-planeetta, joka kuuluu syntymä-aikaani. Kaikki pitävät minua sellaisenaan, paitsi pari hyvää ystävää...)
Kiistelyä sisareni kanssa
1
782
Vastaukset
- Chiron49
Jousimies on lojaali työntekijä, tekee työtä tulevaisuutensa eteen, istuu iltaa yksinäisen ystävättärensä seurana, tuo tuliaisia, ei unohda, omaa selvännäkökykyä aavistuksia luottaa niihin, ostaa vain merkkivaatteita, tahtoo asua merenrannalla hiihtää jäällä, rakastaa erämatkailua, matkustelee ympäri maailmaa, ikä hiljentää Jousimiestä hänestä tulee harvinaisen hyvä, ymmärtävä ja kaivattu ystävä. Yksinäisyys on ainoa asia, jota Jousimies ei kestä, hän ei ymmärrä, että yksinäisyyttä on olemassa elämässä, kun se tulee omalle kohdalleen Jousimies kadottaa itsensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202852
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1872619Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1431547Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2471327- 1061170
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs381003Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46977Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32884- 135879
- 43774