Kuluneet ja likaisen näköiset keittiön tuolit. Ajattelin hioa ja toivoisin niistä vaaleita. Onko Osmo Colorin valkoinen vaha hyvä vai miten muuten ?
Mäntyiset tuolit
3
422
Vastaukset
- eerg erg erg erg
Mänty on huonekalupuuna kai kaikista kelvottomin. Kun se on niin pirun pehmeää. Kunnon hionta ja värivahaa tai öljyä, ei haittaa pikuklommot niin pahasti myöhemmin. Noita vahoja ja öljyjä on markkinoilla paljon mielipiteet riippuvat siitä, mitä kenenkin kaupassa on myytävänä. Hmm, jokin kalkkisydeemi vois kans toimia, tai jokin vernissaviritys. Mutta pinnoittaminen maalilla ei ole koskaan hyvä pitemmän päälle kun maalit on kovempia kuin puu sen alla.
- alkup.
No jaa. Olin ajatellut juuri tuota kuultavaa, mutta ei houkuta kellastuneisuus. Toisaalta ergin puheenvuorossakin saattaa olla perää. Sanottakoon nyt vielä, että ko. mäntytuolit ( 10 kpl) on palvelleet 16 vuotta, etten nyt ainakaan näitä yksilöitä pistäis niin kovin kelvottomien osioon. Toki niissä jo kolhuja on mutta ei nitise eikä ole löystyneet liitoksistaan (yhtä lukuunottamatta, jossa havaittavissa pientä huojuntaa ). Aikanaan nää oli miltei ainoat mallit kohtuuhinnalla, jotka sai ilman vihoviimeisiä kangastoppauksia. Mutta juu! nyt on aika uuden ilmeen. Ois kiva, jos sais vielä hiukan mielipiteitä.
- että silleen
vaan! Minä maalasin kellastuneet mäntytuolit puulattiamaalilla. Pesin ensin maalinpesuaineella ja sitten vaan sudin maalia pintaan. Tuli tosi upeat! Liki vuoden olleet ja ihan vielä hyvät. Ei mitään kuultavia päälle, sillä se kaltaisuus tulee sieltä läpi. Tuumasta toimeen, kyllä ilme muuttuu kun tuolisi saa kauniin vaalean pinnen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822607
- 392131
- 331912
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488