Egypti vai Rodos

lokakuussa

Kumpi parempi lokakuussa lapsiperheelle? Tarjolla Hurghada ja Rodoksella useita kohteita. Molemmat tuntemattomia mulle.

3

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minun mielipide

Ehdottomasti minun mielestä Rhodos jos noista kahdesta pitää valita.
      Olemme paljon matkustelleet ja nimenomaan lasten kanssa.
      Rhodoksella olemme olleet kolme kertaa ja kerran tuli käytyä Egyptissäkin ja se kerta
      kyllä oli ihan riittävästi sitä maata.
      Mutta jos voi niin suosittelen sinulle kolmatta vaihtoehtoa joka on Turkki.
      On myös edullisemmat matkat ja eläminenkin halvempaa kuin Rhodoksella, joka on suht kallis paikka.
      Alanyassa olemme olleet kaksi kertaa ja Marmariksessa kerran ja molemmat ovat todella mukavia paikkoja.
      Alanya kooltaan vain suurempi.
      Lämmön puolesta on sama mihin noista kolmesta suuntaatte, sillä kaikissa on vielä lokakuussa todella lämmintä.
      Me lähdemme lokakuussa lasten kanssa Teneriffalle, Playa del Amerikakseen jossa olemme tähän asti käyneet vain maaliskuussa hiihtoloman aikaan.
      Oikein hyvää matkaa, minkä kohteen sitten valitsettekin.
      Matkailu on ihanaa.

• emilia1_1

Itse olin viime syksynä Hurghadassa. Paikka on todellakin erilaista kuin muualla, jotenkin elkeellisempaa, mutta erittäin hienoja hotelleja ja uima-allas alueet isoja. Syksyllä todella lämmintä n. 32-34 astetta ainakin ku me olimme. Rhodoksella en ole käynyt, mutta suosittelen myös Teneriffan Puerto de la Cruzia. Se on hyvä lapsiperheille.

• lokakuussa

Kiitos vastauksista! Varaus on tehty ja suuntaamme Rodokselle. Tämä vaihtoehto kuitenkin helpompi meidän kokoonpanolla.
        Ja kyllä... matkailu on niiin ihanaa! Hyvää matkaa teillekin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      320
      1802
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1284
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1277
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1147
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      79
      937
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      85
      881
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      833
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      794
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      780
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      736
    Aihe