Hei!
Olisimme lähdössä kesällä pariksi päivää Berliiniin AirBerlinin huokeiden hintojen avittamana. Hotellia olemme varaamassa booking.comin kautta, mutta yksi ongelma on. Luottokorttia vaaditaan varauksen tekemisessä, sellaista ei meillä ole, mutta sellaista voimme lainata Suomessa. Tämä luottokortti ilmeisesti on hotellille jonkinlainen vakuus rahojen saamisesta. Voiko hotellin kuitenkin maksaa paikan päällä joko käteisellä tai pankkikortilla? Eli onko sellainen tilanne mahdollinen, että mikäli lainaamme jonkun muun luottokorttia, niin hotelli on pakko maksaa paikan päällä luottokortilla? Etukäteismaksu luottokortilla, jota lainaamme, on täysin mahdollinen. Pulassa ollaan vain silloin jos paikan päällä vaaditaan maksua luottokortilla!
Hotellin maksaminen
7
3059
Vastaukset
- Bargeld
Itse en ole käteistä tarjonnut hotellissa, mutta ihmettelisin, jos se ei kävisi. Löydätte varmaan hotellin nettisivulta sähköpostiosoitteen, eli kysykää, voiko huoneen maksaa käteisellä.
- klmn
ilman luottokorttia: www.hrs.com
- Jhou124
Haluaisin vastauksen aloittajan kysymykseen!
- automatkailija
Yksiselitteistä vastausta ei ole. Joissakin takuissa veloitetaan maksu kortilta huoneen varaamisen yhteydessä ja palautetaan perumisen yhteydessä. Sitä etukäteen maksettua on ainakin vaikea muuttaa, mutta pelkästään takuuna olleen luottokortin maksutapaa voi usein varmasti muuttaa. Kannattaa kuitenkin mieluummin varata hotelli sellaisesta hotellivaraamosta, jossa ei vaadita korttitakuita. Edellämainittu www.hrs.com ei yleensä vaadi takuita ja sen hinnat ovat kilpailukykyiset.
- korttiko
Saksassa nyt varmasti saa maksaa aina käteisellä. Eihän ne itse mitään kortteja käytäkkään.
- Onnistuu kyllä
Maksoimme käteisellä, varasimme luottokortilla (firman) eikä ollut mitään ongelmaa. Samoin Roomassa ja Prahassa
- iuoiuoih
Booking.com ei veloita hotellin hintaa. Sen tekee aina hotelli. Harvat hotellit pyytävät etukäteismaksua eikä se yleensä ole mahdollistakaan. Käteismaksu onnistunee kaikissa hotelleissa. Luottokortti tarvitaan siltä varalta että hotelli voi periä kulunsa kortilta jos ei jostain syystä saa rahojaan.
Olen varannut useasti booking.com in kautta ilman ongelmia. Bookingissa on mielestäni kattavimmat tiedot hotelleista ja hinnatkin on kilpailukykyiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882