Perkele, mitäs se Welho korvaa asiakkaalle kun palvelut on nurin eikä tv'stä näy mitään kaapeliverkossa Welhon Espoon alueella
Welho-Espoo alhaalla
9
559
Vastaukset
- TGF33
Olisiko siellä Espoossa yhtään niin fiksua, että osaisi kysyä asiaa Welholta? Jos ei ole, pyytäkää jotakuta stadilaista kysymään.
- asiakaspalveluun?
http://www.welho.fi/yksityisille/tietoawelhosta/tiedotteet/huoltotiedotteet ei kertonut asiasta mitään.
Puhelinpalvelu:
Puh: (09) 1 56 56 56
ma-pe 8-20, la 9-16
Viestiketjun aloittaja olisi kellonajan mukaan ehtinyt kysymään viasta suoraan Welhon asiakaspalvelusta. On turha olettaa, että Welhon asiakaspalvelu seuraa tätä keskustelupalstaa... - kuserwaara
Tuskin tuo on paljasjalkainen koska on noin tyhmä, mistälie Lapista tullut...
- eri kuin threadin 1.
Hehe.. taitavat olla taas jousessa Welholla. Ei näy kanavat (ylet, maikkarit, neloset) Espoossa ja nettisivut jumissa.
- welho_aspa
asiakaspalveluun? kirjoitti:
http://www.welho.fi/yksityisille/tietoawelhosta/tiedotteet/huoltotiedotteet ei kertonut asiasta mitään.
Puhelinpalvelu:
Puh: (09) 1 56 56 56
ma-pe 8-20, la 9-16
Viestiketjun aloittaja olisi kellonajan mukaan ehtinyt kysymään viasta suoraan Welhon asiakaspalvelusta. On turha olettaa, että Welhon asiakaspalvelu seuraa tätä keskustelupalstaa...Asiakaspalvelu
Puhelinpalvelu:
(09) 1 56 56 56
ma-pe 8-20, la 9-16
Vikailmoitukset:
(09) 1565 777
ma-pe 20-24, la 16-24, su 9-24
Fax: 09-148 3209
Welho Store Sanomatalo
Elielinaukio
ma-pe 9-19, la 10-15
- Suvaitsevainen
noi mopo miehet on pikkusen hölmöjä. yrittäkää ymmärtää tyhmää motoristia.
- hekoheko.
Sä päätit sit nostaa kolme vuotta vanhan ketjun ylös? Se sitten vasta fiksua onkin!
- allu52
Ei näy Vuosaaren alueellakaan taloyhtiön Tv kanavat Welholta !!!!
- ilmainen_vinkki
Eikö ole järkevämpää ilmoittaa suoraan kaapeli-tv-operaattorille heidän vikailmoitusnumeroon? Ainakin, jos haluaa sen korjattavaksi mahdollisimman nopeasti.
Eli miksi pitää vastata 5,5 vuotta vanhaan ketjuun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579