mihin palveluksiin tarvitse Haapaveden palveluita?
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Palasin takaisin LieksaanOlen maailmaa nähnyt kosmopoliitti, joka on nyt asettunut Lieksaan asumaan, koska minulla on tärkeä tehtävä täällä. Siihen olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota, että täällä naiset ovat ihmeen läskilorttoja. Nuorillakin …
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
Vastaukset 40
Vanhimmat
Horiset? Suomenna vähän.
palvelut on yksi ala niistä jota Ylivieska ei voi tarjota.
Ite käsitän palveluilla kylläkin lähipalveluita. Ylen palvelut ovat maan kattava palvelu ja on ihan yks lysti, missä niiden lähettimet sijaitsevat, kunhan telkku näkyy :)..
Milloinhan viimeksi jouduin käymään Haapavedellä asioimassa?
ei sitä mastoakaan tarvi kun on sateliittikin
pimeetä?!
Tyyppi on kuin ekaluokkalainen, joka väittelee tokaluokkalaisen kanssa, kumman iskä on voimakkaampi.
Ootko töissä jossain??
joutuvat hakemaan NIVELTENNIKSAUTTAJAN palvelut joko HAAPAVEDELTÄ tai KAUSTISILTA.
vähältäkankaaltakin niksauttajan löydät.
niksauttaja on kuulema lopettanut.
Niemelänkylältäpä löytyy niksauttaja, ja vielä hyvä.
nivelten paikalleen laittaja?
Voimalla, Ylivieskassa taidolla.
Alpo osaa niksautella niveliä.
,
jussi wt= lestaadiolaisten "marja-siskojen" kiusaama homo.
ooooooooooooo
huijareita kaikki niksauttajat. eivät maksa veroja ja rakentavat rantalinnoja heh
No..Pikkusen se tosiaankin pimmeeksi mennee, kun ei oo mastoa ylivieskassa,taikka teillä itellä :)
Onneksi maistraattikin siirtyy sieltä takapajulasta ihmisten ilmoille...
mihinkään
palveluja ylivieskalaiset tarvitsevat.
dffffffffffffff
mihinkään
ylivieskalaiset tarvitsevat,koska Ylivieskassa ei ole soitinkorjaamoa.
moi mä haluun leikkiä!
itseksesi.
musiikkitalo A. Vähä myy ja korjaa soittimia
Ari Vähä lähettää akustiset soittimet Suihkoselle korjattavaksi.Siis jousisoittimet ja akustiset kitarat.
kyllä jusa on jees
kerran olin töissä haapaveellä, mutta sitte sekin firma lopetettiin. Onneksi sain töitä vähän ennen täältä ylivieskasta.
TULKAAPA YLIVIESKALAISET, HAAPAVEDELLE KATSOMAAN KOMEITA MAISEMIA, KERROSTALOJA MEILLÄ ON VÄHÄN, MUTTA EI ME NIITÄ TARVITSEKKAAN, KOSKA NÄEMME OMILTA VUORILTA MUITTEN YLI, NIIN EMME TARVITSE KERROSTALOJA .......
minä ainakin tarvitsen haapavedeltä paikkakunnan rouvien päiväkahvi palveluita, monta kertaa viikossa kun juntti isännät on toimessaan
Ahaa ...Nam ...Nammm ...oikealle Hunajapesälleppä pääsit ....eikö ookkin hyvät palavelut .....paremmat, kuin Ykässä ... (-:
"ylivieskalasiset"
hoopolaisia tarvis tänne veronmaksajiksi,ei niistä muuhun varmaan ole
homeisia kasarmin rakennuksia korjaamaan,vois oppilastyönä korjauttaa nivalalaisilla eikö siellä ole joku amis
mielummin haapaveen maalaisjuntti ku ylivieskan kaupunkihintti!
Haapavesi onpi ohiajajan unelma kun häipyy ,niin nopeasti taakse...
mutta harvoin onpi matkaa siinne suuntaan..
Pitää sen verran korjata täältä kauempaa, että Ylivieska on maaseutumainen kunta ja taas Haapavesi on maaseututaajama.
Edit:
Näköjään kummatkin ovat taajaan asuttuja kuntia
http://www.stat.fi/meta/luokitukset/kunta/001-2011/luokitusavain_kuntaryhmitys.html
ei tarvita