Elikkä täytyisi vaihtaa mäntää Hondaan, bilteman työntömitalla mittasin sylinteri n. 5,39 kolmesta eri kohtaa, mäntä n. 5,365. Ajattelin Wisecoa, minkä kokoinen mäntä pitäisi ostaa? Onko vakiokoko OK? KIITOS!
Honda CR 125 -01 männän vaihto
8
1827
Vastaukset
- nuo on
Käyt mittauttamassa jossain moottorikoneistamossa, niin saat tarkan mitan. Niin kun sillä nyt mitään merkitystä olis tässä tapauksessa, mutta sylinterin kuluu sivusta katsottuna tiimalasin muotoseks ja ylhäältä katsottuna ovaalin muotoseks, hieman karrikoiden ilmaistuna. Niitä mäntiä kun on satasen jaolla ja tuo sun mittatarkkuus on kympin tarkkuudella.
- CR125
...jos sylinteristä on hävinnyt hoonausjäljet, nin sylinteri koneistamolle ja mittaus. Itte olen ajellut vakiomännällä, kuhan hooningit näkyy. Tosin mäntää on joutunut vaihtamaan välissä muutaman.
- ron lechien
menet sen männän ja sylinterin kanssa paikalliseen mp-keitaaseen ja kysyt,että pitääkö porata vai meneekö pelkällä mäntäsarjan vaihdolla.Siittä se sitten lähtee...niin se Wiseco on kallis takomäntä.Mun mielestä voit ajaa millä männällä tahansa jos vaihtoväli on alle 40-50tuntia HARRASTE ajossa.Männän merkillä ei ole mitään merkitystä jos tärkeimmät huoltotyöt on laiminlyöty.
- porata ka millä?
Kerroppa meille, kun sinulla näyttää vuosien varrella tuota viisautta ja elämänkokemusta karttuneen kovin reippaasti?
- ron lechien
porata ka millä? kirjoitti:
Kerroppa meille, kun sinulla näyttää vuosien varrella tuota viisautta ja elämänkokemusta karttuneen kovin reippaasti?
tuossa aiemmin neuvoivat sua tarkistamaan näkyykö hoonausjälki.jos se on näkyvissä tilaa saman kokoinen mäntäsarja kuin edellinen.niin se poraaminen on nykyään varmaan vähän vanhanaikaista?Mutta niin on sun pyöräsikin.Siinä varmaankin on pinnoitettu pytty. ei voi pora ,pitää holkittaa.KYSY tarkemmin sieltä mp -liikkeestä.Hoonaamiseen voi tutustua esim.VIKIPEDIASSA.
- orkidean .
ron lechien kirjoitti:
tuossa aiemmin neuvoivat sua tarkistamaan näkyykö hoonausjälki.jos se on näkyvissä tilaa saman kokoinen mäntäsarja kuin edellinen.niin se poraaminen on nykyään varmaan vähän vanhanaikaista?Mutta niin on sun pyöräsikin.Siinä varmaankin on pinnoitettu pytty. ei voi pora ,pitää holkittaa.KYSY tarkemmin sieltä mp -liikkeestä.Hoonaamiseen voi tutustua esim.VIKIPEDIASSA.
kasvatuksesta? Tarviiko se multaa?
- vittu ku vituttaa
työntömitta ei sovellu sylintereiden mittaamiseen.(amis tietoa).kysy wisecon edustajalta neuvoa ongelmiisi.
- Anonyymi
Mikrometri taitaa olla ainoa järkevä mittaus väline syöinterin mittaukseen, koska tönäri ei ota koko sylinterin pintaa huomioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293547- 851845
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151641Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1111180- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k88928Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20897