Täällä palstalla on monilla ongelmia kummiuden suhteen, mm. se että vanhemmat toivoo kummista 12 kk vuodessa toimivaa joulupukkia.
Pitäisiköhän joku tälläinen juttu kirjoittaa jonnekin muulle palstalle missä kirjoittelee ne kummien hyväksikäyttäjät itse. Ne ei varmaan täällä käy keskustelemassa mitä kummius on...
Kummien ongelmat
Kummitar
1
718
Vastaukset
- just joo..
mulla on 4 kummilasta, yksi niistä asuu lähellä ja muut kaukana. käytännössä tarkoittaa sitä että lähellä olevan on läheisin, lapsi on ihana , sen äiti ei. välillä tuntuu et olen ilmainen lapsen vahti ja jos en vastaa puheluun(kun olen töissä tai on jotain muuta tärkeää) heti niin sitten äiti kiukuttelee eikä vastaa puheluihini tai lähinnä ei moikkaa mulle...
tai jos käydään lapsen kanssa kaupassa, niin olen lapsen puheesta ymmärtänyt että minä ostan kun äidillä ei oo rahaa... et näin. tosin äidilä ja isällä on vakituiset työpaikat ja minulla ei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059