valittaa, että kellarikerronksen baarin takia hotellin alakerran huoneita ei voi myydä/vuokrata.
Mikäs estää yläkerran huoneiden myynnin, koko hotelli kun näyttää lähes aina olevan ihan pimeänä eli tyhjänä?!
Ihan kummastuttaa miten tuon kokoinen hotellikiinteistö voi edes toimikaan kun ei näytä tuloja olevan juurikaan...
Hotelli Sandels
E. K. O. Nomisti
3
1239
Vastaukset
- gahq
Kummastele vaan ihan rauhassa ja mene ryyppäämään sinne Harrysiin muiden juoppojen kanssa.
- Yksi tuoppi, kiitos
vain kunnon ihmisiä, yhdenkin oluen ottavat juoppoja, niinkö?
Sinua minä kummastelen. - juujaajaa
Yksi tuoppi, kiitos kirjoitti:
vain kunnon ihmisiä, yhdenkin oluen ottavat juoppoja, niinkö?
Sinua minä kummastelen.No eikös ne kaikki juopot sano että heillä ei ole alkoholiongelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395