Onko se ainoa
päivä jolloin
sinut muistan
rakkahin ystäväni
Ei
tahdon muistaa ja ajatella sinua
joka päivä
Kalleinta elämässä
olet sinä
Ystäväni
http://www.youtube.com/watch?v=L_tJ0UUkjV8
Ystävänpäivä
12
517
Vastaukset
- syysyöllä
Elämässä ovat tosiaan
ystävät,varsinkin se rakkain,
ikävä kyllä emme aina muista
tarpeeeksi heitä.
Kiitos runostasi Saaga.- *saaga*
Ystävyyttä ei voi ostaa
ei ansaita
se on asia joka
syntyy
tai jää syntymättä.
Ystävyys kestää koko elämän !
Ei vaan yhtäpäivää vuodessa.
Kiitos Sinulle Ystäväni.
J.- *saaga*
ei vain ruusuilla
tanssimista
kuopat ja tuskat
jaetaan ja
ystävyys niistä vahvistuu
niistä vaan
Löytyykö päivänä tässä
kun kaikki niin heppoista on
siinä olisikin
paljon pohtimista
Kiitos sinä ystäväni :)
- Jääsydän >
Ystävä rakastaa ainiaan..
Sanotaan ja
hyvä ystävä
on
suuri arvoinen
ja kallein
lahja mitä
saada
voi.
Ihminen johon voit
luottaa
kertoa
ilot
ja murheet.
Joka tukee
kun sitä
tarvitset !
Tai puskee eteenpäin
kun jämähdät
mäkeen...!
Ystävän päivä ja aika on
AINA !
Kiitos muistutuksesta *saaga* !- *saaga*
Ja joka hetki
vaikkei kiinni oliskaan
kuin paita ja peppu
ystävä (t) ovat
todella painonsa arvosta kultaa
ei niitä hukata ei
koskaan
vuosia monia
eikä nähdä
niin ystävyys
säilyy
siitä KIITOS suur
Vastarunosi niin kaunis oli
kiitän ja olen onnellinen :)
Kaunis kiitos kun sain lukea.
- *saaga*
on minun puolellani :)
- runo64-1
... päivä omia murheita kantaa
silti jaksan eteenpäin taivaltaa
koska sinä olet olemassa
jos et aina rinnallani
mutta ajatuksin siivin aina
sydämessäni
ja se on minun rikkauteni
sinä vain ...
hienoa tekstiä leiritulien vaeltavalta tarinalta
koska missä se kulkeekin niin se koskettaa ...
hyvin hyvä hyvä upea saaga !!!- *saaga*
mukavasti Sinä
kuvaat minua
tarinaa en oikeesti tiedä
mutta ei se haittaa
ystävä olet ja kaikki
toiset jotka runollani käy
arkipäivässä ei huomaakkaan
mikä merkitys ystävillä oikeesti on
Kiitos sinulle Runo päiväsi olkoon
aurinkoinen
pitäisi olla ystävänpäivä, liian usein vain unohdamme
kiittää häntä/heitä olemassaolostaan. Pidämme itses-
täänselvyytenä ja ajattelemme, että kyllähän hän sen
tietää sanomattakin - eikö niin ?
Kauniisti kiteytit ystävyyden ja sen tärkeyden.
Kiitos siitä ja kiitos ystävyydestäsi, siitä että olet
olemassa.
En muuten tiennyt, että nuo värssyt löytyy You Tubestakin.
Kuvittelin, että ne on vain Power-Point esityksenä. Nautinto
oli siis sekin ja siivitti runosi sanomaa.- *saaga*
aivan oikeassa
sitähän miekin sanoa
yritin
Joo minusta tuo musiikki
sopi niin hyvin
minun tunnelmiini
halusin jakaa sen
ystävieni kanssa
niikuin sinä Lindalinda:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514