Kulinaristi on kouliintumaton syöppö, väittää uusi laihduttamisesta kertova Christer Sundqvistin romaani "Sietämätön leveys". Sain kirjan eilen postista ja ahmin sen läpi eilen illan ja yön aikana. Kirjan takakannessa kerrotaan romaanin olevan poikkeuksellinen kirja laihduttamisesta maallikolle, tiedemiehille, terveysvalistjille, lääkäreille, laihduttajille, ravitsemusterapeuteille jne... Kirjan päähenkilö insinööri Jussi Tervonen laihduttaa päinvastoin kuin koululääketiede neuvoo. Sekoilu internetissä vie epötasapainoon ja sairaslomalle.
Kirjan takakansi varoittaa tekstin olevan paikoin rankka lukukokemus.
Sitä kyllä olikin,mutta eipä malttanut laskea välillä kädestä pois.
Lukekaan ken uskaltaa. Ainakin antaa ajattelemisen aihetta.
Poikkeuksellinen kirja laihdutuksesta
Nyt silmät ristissä
3
604
Vastaukset
- leveä
En ole kuulltkaan ko. kirjasta.
Mistä hankit sen?- Nyt silmät ristissä
Ainakin netistä voi tilata.
En tiedä onko vielä kirjakaupoissa, koska on aivan uusi.
www.sietamatonleveys.fi
- Sietämätönleveys
Posti toi minullekin kirjan Sietämätön leveys. Luin kirjaa yhtä soittoa. Viimeinen luku on nyt luettu. Olen itkenyt! Se on rankka lukukokemus. Kirja satuttaa mutta sillai oikealla tavalla. Jos ei tästä kirjasta tule menestysromaania, niin ei sitten mistään. Kirjailija on nimeltään Christer Sundqvist, biologi. Aika tunnettu internetistä. Kannattaa hankkia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2041387Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.831263- 181044
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku50958Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?146894Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka37886Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä70858Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi35852- 48790
- 48715