Suomen google-työntekijöiden nimiä ja osoitteita?

kostaja

Laittakaapa tänne jos tiedätte, pistetään maistamaan omaa lääkettä.

6

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -_-_-_-

      on ainakin GOOGLEN perusteella anni ronkainen, näyttää keski-ikäiseltä lehmältä

      • Jussi Kainulainen

        Ketään eikä missään !
        Pidetään joku roti touhuissa ja sanoissa


    • voi typeryyttä taas

      No kylläpäs lapsettaa.
      Luuletko, että Googlen Suomen työntekijät ovat kehittäneet ja toteuttaneet Street viewin?

    •     `´

      Tämä nyt ei ole yksittäisen henkilön asia

      • Kaapu

        Olen sitä mieltä, että kannattaa pysyä rauhallisena ja asialinjalla. Siinä voi käydä hyvin helposti niin, että kaikenlainen uhoaminen, uhkailu ja nimittely kolahtaa omaan nilkkaan. Ymmärrän erittäin hyvin niiden ihmisten vihan ja suuttumuksen jotka ovat saaneet kärsiä Googlen kuvailuista. Jokaisella pitää olla kyseenalaistamaton oikeus yksityisyyteen. Minusta on kertakaikkiaan pöyristyttävää, että joku taho voi täysin luvatta murtaa tuon yksityisyydensuojan ja tunkeutua ihmisten koteihin koska vain. On kuitenkin hyvin todennäköistä, ettei Googlen tarkoitus ollut ensinkään tirkistellä ihmisiä omissa kodeissaan, vaan kuvata taloja ja niiden pihoja. Nykyajan kamerat vain sattuvat olemaan erittäin teräviä ja tarkkoja. Oli miten oli, minun mielestäni ihmisten asumusten kuvaaminen ja kuvien julkaiseminen ei palvele kenekään tarkoituksia. Ja on ihan selvää ettei ketään ihmistä saa kuvata luvatta. Sehän on määritelty rikoslaissa. Olisi kaikkein parasta, jos Google joutuisi korvausvelvoitteeseen rikkomuksistaan. Se on kuitenkin äärettömän epätodennäköistä. Kyseessä on maailman suurin ja globaalein hakukoneyhtiö. Suomen kaltaisen pienen maan, saati sen yksityisten kansalaisten on käytännössä lähes mahdotonta käydä sitä vastaan. Kiinan hallitus yritti puuttua Googlen toimintaan Kiinassa. Google vastasi siihen lopettamalla lähes kaiken toimintansa Kiinassa. Kyseessä on tietysti sikäli eri asia, että Kiinan hallitus halusi kontrolloida ihmisten Googletusta ja näin rikkoa kansalaistensa yksityisyyttä. Tämä tilanne on toisin päin. Kansalaiset haluavat yksityisyyttä Googlea vastaan. Itse olen kuitenkin ollut sen verran kaukaa viisas, että harkitsen mitä touhuan ja missä asussa omalla pihallani. Googlen kamera-auto ei ole ainoa yksityisyyden uhka. Muutama vuosi sitten eräs lähistöllä asuva aviopari otti pihallaan aurinkoa nakuna. Kuinka ollakaan jotkut välkyt pikkupojat nappasivat heistä valokuvia ja lähetti sen jälkeen pariskunnalle kiristyskirjeen jossa he uhkasivat pistää kuvat nettilevitykseen jolleivat saa rahaa. No, pojankoltiaiset jäivät pian kiinni eivätkä kuvat joutuneet nettiin. Nykyisen tehokkaan tiedonlevityksen aikana kannattaa olla tarkkana astuessaan kotiovesta ulos.


      • 23
        Kaapu kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että kannattaa pysyä rauhallisena ja asialinjalla. Siinä voi käydä hyvin helposti niin, että kaikenlainen uhoaminen, uhkailu ja nimittely kolahtaa omaan nilkkaan. Ymmärrän erittäin hyvin niiden ihmisten vihan ja suuttumuksen jotka ovat saaneet kärsiä Googlen kuvailuista. Jokaisella pitää olla kyseenalaistamaton oikeus yksityisyyteen. Minusta on kertakaikkiaan pöyristyttävää, että joku taho voi täysin luvatta murtaa tuon yksityisyydensuojan ja tunkeutua ihmisten koteihin koska vain. On kuitenkin hyvin todennäköistä, ettei Googlen tarkoitus ollut ensinkään tirkistellä ihmisiä omissa kodeissaan, vaan kuvata taloja ja niiden pihoja. Nykyajan kamerat vain sattuvat olemaan erittäin teräviä ja tarkkoja. Oli miten oli, minun mielestäni ihmisten asumusten kuvaaminen ja kuvien julkaiseminen ei palvele kenekään tarkoituksia. Ja on ihan selvää ettei ketään ihmistä saa kuvata luvatta. Sehän on määritelty rikoslaissa. Olisi kaikkein parasta, jos Google joutuisi korvausvelvoitteeseen rikkomuksistaan. Se on kuitenkin äärettömän epätodennäköistä. Kyseessä on maailman suurin ja globaalein hakukoneyhtiö. Suomen kaltaisen pienen maan, saati sen yksityisten kansalaisten on käytännössä lähes mahdotonta käydä sitä vastaan. Kiinan hallitus yritti puuttua Googlen toimintaan Kiinassa. Google vastasi siihen lopettamalla lähes kaiken toimintansa Kiinassa. Kyseessä on tietysti sikäli eri asia, että Kiinan hallitus halusi kontrolloida ihmisten Googletusta ja näin rikkoa kansalaistensa yksityisyyttä. Tämä tilanne on toisin päin. Kansalaiset haluavat yksityisyyttä Googlea vastaan. Itse olen kuitenkin ollut sen verran kaukaa viisas, että harkitsen mitä touhuan ja missä asussa omalla pihallani. Googlen kamera-auto ei ole ainoa yksityisyyden uhka. Muutama vuosi sitten eräs lähistöllä asuva aviopari otti pihallaan aurinkoa nakuna. Kuinka ollakaan jotkut välkyt pikkupojat nappasivat heistä valokuvia ja lähetti sen jälkeen pariskunnalle kiristyskirjeen jossa he uhkasivat pistää kuvat nettilevitykseen jolleivat saa rahaa. No, pojankoltiaiset jäivät pian kiinni eivätkä kuvat joutuneet nettiin. Nykyisen tehokkaan tiedonlevityksen aikana kannattaa olla tarkkana astuessaan kotiovesta ulos.

        Kyse on siitä, että Google, joka paukuttaa rintaa tiedon avoimuuden ja vapauden puolesta, pimittää täysin suorat yhteydenotot heihin itseensä. Googleen jää kaikki näilläkin suomi24-sivuilla harrastetut kiusaamiset jne vaikka ne täältä poistetaankin. Ja koska suomen Googlen työntekijät on lähin tarttumapinta, he mielestäni ansaitsevat saman, mitä kylvävät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3593
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      164
      2220
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1901
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1802
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      372
      1225
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      980
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe