Gas Gas

Tai husse

Onko kyseinen merkki hyvä eli onko kestävä ja millanen täystehosena ja paljon maksaa ku saatan ostaa ton yhestä kaupasta ja se on noin 200km päässä ni et kannattaako lähtee?

6

3127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdad,dsldl

Gas Gas on kilpamerkki ja erittäin laadukas. Gas Gas 125 EC maksaa varmasti enemmän ku vaikkapa Husqvarnan 125sm. Tuo kyseinen 125 kuutioinen Gas Gas on kilpaenduro jossa on täysitehoisena noin 25kW tehoa. Husqvarnan supermotossa taas ei ole täysitehoisena kuin noin 18kW. Jos haluat mahdollisimman tehokkaan 125cc pyörän, joka vie kiihdytyksissä kaikki 125cc pyörät (lukuunottamatta muita kilpaenduroita tai kilpasupermotoja), niin osta Gas Gas. Jos taas pidät kevarin lain sallimassa 11kW:ssa nii on ihan turhaa ostaa kilpapyörää, joten osta toi Husqvarna. Molemmat ovat joka tapauksessa tosi hyviä pyöriä ja ajo-ominaisuuksiiltaan enduroiden ja supermotojen parhaimmistoa, eli kummankaan noiden ostoa ei varmastikaan tule katumaan jos pitää enduroista tai supermotoista.

• Tai husse

Kiitos kun vastasit kyllä meinasin täysithoiseksi laittaa.

• gas gas

minä hankin myös ehkä gassun.olis kiva tietää piitäkö se paikkaansa et gas gas leipoo helposti ja kuluttaa öljyn ja bensan nopeasti.sillä olen aika kiinnostunut kyseisestä merkistä ja olis kiva saada tietoo kyseisestä merkistä ja kestääkö vähän virittämistä.

• Entiemitään

Mitäpä veikkaisit paljonko öljyä menee jos tankkiin sekotetaan 2,5%-3% ajosta riippuen öljyä? ja keskinmäärin luukutuksella 10-15litraa satasella bensaa ja rauhallisella ajolla sen tankillisen-10litraa. Että paljonkohan öljyä mahtaisi mennä? Ja tikittäviä aikapommeja ne on kaikki.

• dsdd

Gas Gas EC/Sm on kilpaenduro eli tehoa löytyy tosin myös huoltamista on. Kilpa gassut vievät paljon bensaa ja öljyä sekä mäntää joutuu vaihtamaan 60-80h välein. Gas Gas Halley Sm on katumalli,jossa on tehoa sen Husqvarna Sms verran.

• 34654

Ei leivo. Yleisimmät leipomiset kuljettajien omia vikoja ja huolimattomuutta.

Omasta mielestä tuo Ec/Sm parhaimpia kevareita kun on helvet*n yläkiertone ja jättää kotarit sun muut husset ja kyykyt helposti. Temmistä en sit tiedä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      2545
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1101
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66