Yksinäinen sydän
pimeyden lapsi.
Kuolematon rakkaus minua vie.
Ei ikuisuutta!
Ei kohtaloa!
Ei mitään koskaan!
Ajelehdin rakkauden sylissä
kyyneleet silmissä
puhtaana kuin valkoinen lumi.
Kohden auringon laskua
tieni vie
tie joka nimeltään
Myöhemmin
johtaa kaupungiin nimeltä
Ei koskaan.
Kuolematon
15
342
Vastaukset
- ...
Tuo minulle mieleen itseni. Ja vastaa täysin minun tämänhetkistä tunnetilaa/ajatusmaailmaa.
Johtuisiko siitä että, tein äskettäin matkan erään kirkon raunioille.- *legenda*
Hmmm.. kirkon raunioille..mielenkiintoista saa ajatukset varmasti muualle pois ainakin tästä kulutushysteriasta..
Kiitos sinulle ..kevään odotusta :)
- kulkija..ko
runo Kuolemattomuudesta, löysin paljon itseäni..
kiitos tekijän :)- *legenda*
Mukavaa että pidit runosta, ja herätti ajatuksia, usein käy itselleni samoin, kun luen muiden tekemiä :)
Kiitos siitä :)
- lukijavain
Tykkäsin tästä runosta näinkin, mutta olisin ehkä vaihtanut sanan Rakkaus....Jumalaan.
No se on minun ajatus.
Hieno runo kuitenkin!- *legenda*
Olisihan se sopinut, kun sitä ajettelee jälkeenpäin, hienosti oivallettu :)
Kiitos sinulle ;)
- 20/7
Kohti auringon laskua aina yksinäisenä monihan sitä haluaa mutta kaipaavat muutakin!!
Erikoinen loppu runossa jäin sitä miettimään ??- *legenda*
tykkään itse tuosta lopusta kertoo niin paljon :)
Kaikkihan me täällä jotain kaipaamme ja aina etsimme jotain uutta, vaikka olisimme sen löytäneet :)
Kiitos kommentistasi :)
tässä runossa lieviä "ambivalensseja",,,
se kulkee Rakkauden sylissä puhtaan valkoisena mutta kuitenkin
" ei mitään koskaan" ,,, odotusta toiveita jotka ei täyty,,,
pelkoa tulevasta,,,myöhemmin,,,ei koskaan,,,
Odotusta,,,täyttymättömiä toiveita,,,ja kuitenkin
Rakkauden sylissä,,,
Jotenkin epävakaa runo mutta erikoisuudessaan
ajatuksia ja pohdintaa herättävä runosi,,,
Kaikkea hyvää sinulle ! :))
Ps, mutta älä ole milläsikään,,Ahonenkin oli taas neljäs eli ei aina voi voittaa
ei edes joka kerta,,, ;D- 32
Kuudessa viimeisessä lauseessa on kaikki oleellinen eli tämän runon sanoma ja ydin.
- *legenda*
..se muuten on ..olisi voinnu jättää muun pois :)
- yönsylissä
runosi pariin kertaan ja myös vastaukset pidän runoa erikoisena laittoi miettimään kuolemattomuutta minusta runo ei kerro kuolemasta vaan jostain ihan muusta ehkäpä vapaudesta
laittoi miettimään kiitos lukuhetkestä.
Hyvää ystävänpäivää sinulle:) - *legenda*
Kiitos ja kumarrus kaikille runooni vastanneille luin vastauksia ja ihan mielenkiintoisia!
Oli vain yksi sana mistä runon tein ja aika nopeasti, sen kummempaa miettimättä, ja niinhän ne runot usein syntyvät!!
Mukavaa alkavaa viikkoa :)) - uusielämä..kö
olipa erikoinen runo ja todella monenlaisia vastauksia. Mieleeni palasi tietty aika elämästäni,kun luulin olevani kuolematon ja olenkin minusta jää asioita niin hyviä mutta valitettavasti myös pahoja.
En kuitenkaan tekisi mitään toisin.Täällä hiljaisuudessa jäin miettimään sanaa Kuolematon!!- "legenda"
Joskus on elämässä mukava pysähtyä ja miettiä mihin se oikein vie, eihän se aina niin mukavaa ole..
mutta niillä huonoilla ajoillakin on oma tarkoituksensa, oppii arvostamaan niitä arjen pieniä asioita.
Kiitos sinulle ja rauhallista loppuajan pääsiäistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609275Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492859Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja332639- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971945- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241816Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501351Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281211