Tossa pari päivää sitten päädyin harrastamaan seksiä 43-vuotiaan miehen kanssa. Itse olen vasta 19. Olimme samassa ravintolassa iltaa viettämässä ja päädyimme siitä sitten hänen kämpälleen. Olen aina halunnut kokeilla millaista olisi seksi huomattavasti vanhemman kanssa. Täytyy myöntää että yksi parhaista seksikokemuksistani, hän tyydytti minut täysin!
Onko muilla samanlaisia kokemuksia liittyen ikäeroihin ? Kumpi on ns. sopivampaa: mies on naista vanhempi vai että nainen on miestä vanhempi?
Seksiä vanhemman miehen kanssa...
39
9157
Vastaukset
- 20+20
Ei kai tuolla ikäerolla ole mitään merkitystä suuntaan tai toiseen, jos on kysymys pelkästä seksistä.
- jussi vaan---
nuorta miestä tyydyttää vanhempi nainen ja nuorta tyttöä tyydyttää vanhempi mies, sehän on ihan kemioista kiinni kunhan on 18V. kumpainenkin osapuoli. Oikein vituttaa lukea kun muslimi yjteisöt naittaa lapsia vanhoille kamelikauppiaille.Suomessa on ikäraja 18V.!!!!!!!!!!!!!!
- sexyw1
Sama, kun kysyt, että harrastin seksiä baarin jälkeen, mitä olette mieltä? Ikäeroasiat on turhaan nostettu esiin. Jos parisuhde ei toimi, sekään ei ole iästä, eikä ikäerosta kiinni! Kun saat elämänkokemusta, ehkä kysymyksiisi oikeasti tulee jotain, mikä on kiinnostavaa tai jotain, mitä voi mainita kokemukseksi.. Se mieshän on voinut olla sua nuoremman näköinenkin.. Itselläni on itseä nuoremman näköinen mies, vaikka mies on minua oikeasti mua vanhempi.. Taisi siis olla sinun kohdalla kateuttakin, kun toit asian oikein esiin, että virallisesti numerot näyttää näin, mutta ulkonäkö näyttää näin.. Mika Pohjola on erinomainen esimerkki, näytti 19 v:nä n. 60 v...
- 2341241234
Suomessa ikäraja on 16... -_-
- Tyttönen_18
Olen 18v nainen. Minulla on kaksi kokemusta vanhemman miehen kanssa seksistä, toinen oli 52v ja toinen 44v. Minusta kokemukset olivat kiihottaia ja hyviä...uusisin koska vaan.
- piparipertti
"Kutsuni." se taas hakee sähköposteja.
- oli se hienoa
Seksi vanhemman naisen kanssa saattaa olla myös mahtavaa. Olen itse 22 ja pääsin viime kuussa hommiin 46-vuotiaan naisen kanssa, ja täytyy sanoa että todellakin yksi parhaita seksikokemuksia koskaan. Oli ilo huomata että vanhemmankin naisen vartalo voi olla kiihottava, ja oli muutenkin mahtavaa kun tämä vanhempi nainen todellakin tiesi mitä tehdä. En olisi millään uskonut että keski-ikäinen useamman lapsen äitikin voi olla niin kiihkeä sängyssä. Yhden illan jutuksi jäi, mutta muistelen lämmöllä ja olen jatkossakin valmis leikkeihin vanhempien naisten kanssa jos otollinen tilanne tulee eteen.
- vaikuta jos
kumpikin osaa, muussa tapauksessa kyllä. Osaamattomasta pojasta ei ole paljonkaan iloa
- gyuih
Vois luulla, että liki 4-kymppisen miehen unelma ois saada 18- vuotiasta, mutta eipä se ainakaan mun kohdalla näin ollut. Nainen kyllä nautti ja sai 4 tai 5 orgasmia yön aikana, mutta itselleni se oli yksi elämäni huonoimmista seksikokemuksista...
- 22536
Minun ikäni on 45 v ja pääsin hiihtolomalla 19v tytön kanssa peuhaamaan sänkyyn.
Pussit ei ikinä ole olleet niin tyhjänä,ihan kipeetä teki aamulla käydä kusella.
Ja ei tyttökään ollut hiljaisimpia,puh numeroa vaihdettiin ja muutaman kerran on soiteltu.
Uus reissu rukalle pääsiäisenä,joten taisi olla molemmin puolin tyydyttävää. - saaSitäSuomenlinnassakin
Pithääkhö lapphiin asti läthee kuksimahan?
- N30
Jotkut kerrat 28-vuotiaana harrastin seksiä noin 60v miehen kanssa. Ei se itse akti niin kauaa kestänyt eikä niin erikoista ollut, mutta kyllä se osasi nuolla! Ja se nauttikin siitä itse paljon ja olisi varmaan jaksanut vaikka kuin kauan. Sain melkein joka kerta kahdet orkut ensin suuseksillä ennenkuin sitten pantiin. Olin tyytyväinen!
- samaspd
Sen oon kyl huomannu, vanhemmat on tietenki kiihottavampii ku jotkut teinit. Testasin kerran yhtä juttuu, nii huomasin että vanhempi Nainen on ainaki paljon viehättävämpi ku joku täys teini.
- nainen7878
Itse olen silloin juuri täysikäiseksi tulleena ollut vanhemman miehen kanssa mutta sillon se ei sävähdyttänyt. Nyt jälkeenpäin olen monesti haaveillut että haluaisin olla vanhemman miehen kanssa (itse nyt hieman yli 30), mies saisi olla vaikka n.60v ehkä ylikin. Kuvitelmissani mies osaa hommansa esileikistä alkaen ja omistaa ison, etenkin paksun kalun..... Jotenkin olen saanut semmoisen kuvitelman että miehillä oli ennen paljon suuremmat (paksut) kalut kun nykyään... Fantasia se on tämäkin :P
- mies 53
kiinostaisiko tälläinen 53v mies tosi timmi kuntoinen ja kaikesta nauttiva.
- Nuorena nussinut
olin 16v poikasena sukupuoliyhteydessä mummoikäisen naisen kanssa, ehkä 60-70v. Hyvin toimi. Mummo imi ja opetti minulle suuseksiä. Nuolin ekan kerran pillua. Olin ollut sitä ennen vain pari kertaa ikäisteni tyttöjen kanssa. Tämä oli uutta. Kokeiltiin eri asentoja. Minulta flöittasi kolme kertaa, mummo sai hytkyorkkuja ja kiitteli kyrpääni. Iltapäivä siinä kului, mutta oli mahtava opetus.
- paineita munissa
Vappuna seisoo vaikka kenen kanssa ja orkut lentelee !
http://www.hardsextube.com/plug/275827/Hen-and-Martin-gay-couple-in-hardcore/ - 23vnainen
Mun pikku sisko (17) on yhen 12v pojan kanssa yhessä ja tämmöiset teinit tykkää tosta tietystä 12V pojasta on kyllä aika outoa ja oon kuulut Että se poika on seurusteelut vaa 01-99 kaa yhdessä vaikka on 05 tämä on kyllä itelleni outoa
- ikä-ei-merkkaa
Itse olen 35v ja päädyin sänkyyn 68 vuotiaan leskirouvan kanssa. Täytyy sanoa että oli mahtava kokemus.
- Turo-12
Olin 16- vuotias kun pääsin panemaan saunassa 76-vuotiasta tätiäni. Ei ollut kovin erikoinen kokemus.
Seksikokemuksena vanhempi on nuorelle hyvä ja vastaavasti sille vanhemmalle nuorempi saa hormoonit hyrräämään. Elämänkumppanuutta ajatellen tuo yhtälö ei pitkälle toimi, mutta seksikokemuksestahan tässä oli kyse.
Nuoret tytöt kiihottaa kovasti. Ainakin minua.
Vähän samanlaisia kokemuksia minullakin. Varsinkin nuolemisen osaa paremmin. ;)
- myli55v
Kato vuosiluku, se on jo vanha muija.
- lurpsista
Olen 57 mies ja haluaisin siinä 18-30 välissä olevaa hyvillä muodoilla olevaa tai normaalikokoista naista jolle voisin antaa suuseksiä eli kielellä kiusata tekemällä kaiken:)
Jostakin päin itäsuomea mieluummin tai sitten muualtakin , mutta ei maksullisia ne ei oikein osaa muuta kuin maata selällään ja korjata potin.- lurpsista
Ja sulla se oli isälläs perseessä kun äitiäs muut miehet nai kimpassa
- Anonyymi
Olemme aviopari n.47v. Olen kysynyt joskus mieheltäni haluaisko joskus kokeilla nuorta pillua, nauroi sen jos hommaat niin mikä ettei.
Kerran mun työkaveri Kerttu kertoi että lähtis risteilylle mutta ei uskalla ottaa 17v tyttöä mukaan. Kerroin voi tulla meille. Vuokrattiin mökki, haettiin tyttö kotoa oli vähän pahalla päällä kun äiti lähtee ja hän ei saa. Avasin siiderit juotiin muutama, Miia alkoi lauhtua.
Kari kurvasi P-paikalle päästiin pissalle menin ojan yli Miia katsoi vaan ympärille pissasi oviaukossa, näin kaukaa että mieheni katsoi toimitusta tyttö nousi seisomaan kun pyyhki. Matka jatkui ja päästiin mökkiin. Vaihdettiin keviämpää päälle tyttö riisui makkarissa kauniit pyöreät rinnat ja nätti tupsu pillunpäällä, mieheni näki tämän sohvalta, aivan kuin Miia olisi varsin tehnyt niin.
Otettiin siidereitä Kari otti väkevämpää. Sanoin Karille menkää lämmittämään saunaa, Kun tulivat Kari sanoi tuli iholle ja sain imeä pieniä nännejä kuiski että kokeile kokeilin pillua oli tosi pieni mutta märkä, kysyi saako tulla yhtä aikaa sanoin kysy Katrilta.
Olin saunassa kun naiset tuli istuin välissä, vaimo kuiskas hommaan teille aikaa. Vaimo kiljahti sormet paloi kun teki vettä viruteltiin kylmässä Miia pesi vaimoa huomasin rinnat pesi tosi kunnolla ja kun peppua ja pillua pesi sormet liikkui vaimo iski silmää. Laitoin pukuhuoneessa vaimolle pyyhkeen, kuiskasi se melkein nai minua, vaimo puristi kalusta se reakoi heti vähän, mene nyt ennenkuin on myöhäistä ja katso kortsupaketti oli pöydällä.
Kari kertoi että Miia oli halunnut pestä hänet, kun tuli kovan kalun vuoro oli kysynyt peseekö vaimosi tämän oli pessyt hyvin ja läheltä. Kari oli pessyt Miian ja kuivannut. Pukuhuoneessa Miia oli tullut kiinni ja sanonut en jaksa odottaa, Kari oli laittanut kumin ja pannut pöydällä Miia oli huutanut että antaa antaa oli hokenut pane jujaa raiskaa Kari oli sitonut kädet selän alle käsillä Miia oli kirkunut ja saanut kaksi orgasmia perä perään Kari sanoi että oli niin tiukka että ei kestänyt pitkään.
Illalla Mia tunnusti Katrille että olivat rakastelleet.
Katri sanoi jos sen teitte, niin minä kans ja vei Miian makkariin,kuulin kuinka kumpikin nautti toisistaan.
Kun Katri lähti Kertun kanssa risteilylle, Miia tuli meille, Miia käytti jo pillereitä ja minä ostin sinisiä, voin sanoa että oli kovaa rakastelua ja kun sain paljaalla panna Miia huusi kyllä monesti halusta ja kiimasta. Kertoi sunnutai aamuna että että ei tiennyt kuinka oli puutteessa mutta ei enää. - Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://99366.com/H/P0ymJ 👈
- Anonyymi
Vaimo kertoi myös että on kiinnostunut vanhemmista miehistä mietittiin miten se voi tapahtua. Laitoin lehteen annetaan vainhain ja siivousta miehille.
Vastauksia satoi useita osaan vasta ei kerkiä ja ensimmäinen jonka hyväksy vaimoa jännitti laittoi kumminkin alle nätin setin, kun Liisa tuli takaisin kertoi ensin oli normaalia siivousta mutta kun kasteli kukkia oli mies vähän hyväillyt pakaroita ja sanonut älä kerro kellekkään mutta siitä on aikaa haitaako jos vähän. Oli hyväillyt hameen alta Liisa oli istunut sievästi syliin mies oli hyväillyt rintoja jo innokkaammin. Liisa oli rohkaissut itsensä ja noussut auttanut miehen seisomaan veryttely housut oli pullottanut kunnolla.
Makuu huoneessa oli auttanut vaatteet pois ja itseltä. Mies oli istunut ja ihaillut vartaloa hyväillyt sievästi pimperoa suudellut vatsaa Liisa oli laskenut miehen käden pillulleen se oli kaivautunut heti sisään.
Liisa oli kääntänyt miehen seljälleen ja imenyt tosi isoa kalua se oli kovettunut ihan kovaksi Liisa oli kontannut päälle kuiskannut oletko enne nanut näin oli sanonut yli viisikymmentä vuotta sitten. Kun oli laskenut kalua sisään mies oli ollut silmät kiinni sanonut muistan justiin miltä nuorena tuntui liukas tiukka pillu ja pyytänyt anteeksi sanomista.
Liisa oli suudellut kuiskannut korvaan nyt saat kiimapillua eikö olekkin kiimanen ja nainut kunnolla mies oli nauttinut Liisa oli saanut itse ensin mies oli vaan jatkanut Liisa oli tullut toisen kerran silloin mies oli lauennut oli sykkinyt monesti mutta spermaa tullut vain tosi vähän. Liisa oli puhdistanut miehen ja pannut nukkumaan.
Seuraava meni kuvan perusteella isomunasen poika miehen luo otti matkaan minun pilleriä jos tarvii - Anonyymi
Olis kyllä upeet hyväillä nuorta neitoa ja lopuksi kun oltais hyvin kiimassa naida myös
- Anonyymi
On tottakait!!
- Anonyymi
Mä olin naimisissa 25v- nuoremman naisen kanssa!
- Anonyymi
Nuoret naiset on kiihoittavampia kun ne on vielä kokemattomia . M 50v
- Anonyymi
Itsellä kiihoittaa ajatus saada naida nuorempaa tai sitten vanhempaa leskirouvaa joka on ollut puutteessa vuosia.
- Anonyymi
Nuori nainen on kyllä nautinnollinen hyväiltävä sillä.ne on niin kiimaisia ja kosteita...upeeta
M 48v P-savo - Anonyymi
Toistaiseksi vain haaveissa, mieli on kyllä ruvennut tekemään saada jotain nuorta, innokasta ja kiinteää neitoa, taitaa haaveena pysyäkkin...olis vaan upeeta saada kielellä ja sormilla tehdä orkkuja nuorelle ja kiimaiselle pillulle. Mutta tässä elämässä ei kaikkea saa...m53
- Anonyymi
Kyllä nuorempi nainen vanhempaa miestä kiinnostaa ja on moni nuori nainen saanut ekat kokemukset minun kanssa .
Olen normaalikoinen ja hyvällä huumorilla varustettu 49v mies P savosta 😘 - Anonyymi
oon koht 18v jäbä Stadista...oon käynyt yhden 60v varakkaan miehen luona pari vuotta...harrastamme seksiä ja saan korvauksen...paras mies mitä mulla on ikinä ollut..
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/W9n3P2
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029