Honda Shadow vs KTM EXC

Kova custom jätkä

Kyllä Honda Shadow 125 on vain parempi kuin KTM 125 EXC. Shadow ensinnäkin näyttää sairaasti siistimmältä kuin joku nolo mopolta näyttävä KTM. Shadow on muskelipyörä ja siinä on tehokas ja vääntävä V2-kone. Ja Shadowissa on makeat äänet. Kotari kuulostaakin ihan mopolta. Shadow on luonnollisestikin nopeampikin pyörä kuin kotari.

Itse olen kova jätkä ja homoseksuaali ja käytän rautaristi-hupparini kanssa tiukkoja nahkahousuja ja maihinnousukenkiä. Ensi kesänä, kun taas on lämmintä, ja ajelen Shadowillani, niin mun trasvesti-tyttöystäväni voi tulla taas mun Shadowini kyytiin niin että sillä on yllään pelkästään rintaliivit ja sukkahousut. Ja meillä molemmillahan on tietysti päässämme avokypärät joihin on liimattu tarra jossa on DTM-homobaarin logo. No sitte kesällä meen sen pimun kaa liikenteeseen löylyttämään porukkaa mun Shadowillani. Meidän ajelu on semmosta että vedetään koko ajan vaan autojen ohi. KTM:n piikit nyt on niin laiskoja pelejä että ne ei kiihdytyksissä meidän Shadowille pärjää, mutta jos esim. joku 600cc kyykky pystyisi jotenkin pääsemään meidän ohi, nii sit me lähettäisii vaa sen perään, ja ajettaisii sen rinnalle, ja mun transupimuni hakkais sen kyykyn kuskin maahan kaulimella - vähän samaan tyyliin siis ku Road Rash-pelis. Ja jos me nähää joku ajamassa hitaalla ja nololla KTM 125 EXC:llä ens kesänä, ni me mennää Shadowilla sen lelun ohitte välittömästi ja mun kultani vaan heiluttaa sitä lelua ajavalle nynnylle samalla ku me kadotaan siltä nololta KTM:ltä horisonttiin.

2

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kehitit

      Mutta tota voi valitettavasti tapahtua vain toive-unissa nimittäin jos haaveilet ohittavasi skootterin niin saat kyllä aikalailla virittää tota sun noloamopoas... Tollanen saatanan prätkä romu pitäis vähintää olla 1200cc että menis eteenpäin... Kotareita ohittelevas sun on turha edes kuvitella tollasella lelulla jolle 3v pikkupojatkin nauraa. Älkää ketkään vitussa ostako kyseistä romua koska itelläni oli tuollainen 16 veenä ja luulin sen olevan hyvä mutta se olikin vain kokoajan hajalla ja onhan se todella noloa hävitä skootterille viivois... :D

      P.S. Myin tuon paskan jo samana kesänä pois ja ostin kotarin!!! Se on aivan eri maata!!!

    • lauri11024

      LOL

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe