Miten aiotte viettää ystävänpäivää ajatellen rakastanne tai ihastustanne?
Aiotteko lähestyä ihastustanne vaikkapa tekstarilla tai jollain muulla tavalla?
Entä jos oma kulta jo on, oletteko suunnitelleet jotain erityistä, kuten romanttista illallista tms.?
Ystävänpäivä suunnitelmat?
17
562
Vastaukset
- Niin no
Olen sinkku eikä ole ihastuksen tai rakastuksen kohdetta. Ystävänpäivänä laitan frendeille ja muutamalle sukulaiselle ystistekstarit ja syön suklaata.
- suklaata
syöt?
- ,,
Ihastuksen kohde tosin kyllä löytyy, mutta mutta... Se on vaikeaa. Kavereille taidan laittaa viestit Facebookissa, mutta muilta osin suunnitelmani täsmää sinun suunnitelmasi kanssa. Suklaata ajattelin yksinäni syödä. Voi tosin olla, että sekin suunnitelma vielä menee puihin, jos olen edellisenä iltana kavereiden kanssa juhliessani nauttinut yliannostuksen herkkuja ja poden huonoa omaatuntoa. Siinä tapauksessa pelkkä yksinolo täsmää.
- Niin no
suklaata kirjoitti:
syöt?
Jotain tarjoussuklaata.
- I`m so lucky girl!
frendien tapaamista.Illalla puhelimet kiinni, kulta kylään.
Syödään, vaahtokylpyyn OoooH! Sitten kiihkeen hellää rakastelua läpi yön:D Yes!!! - FFS!
rakkaalle pieni lahja, hemmottelua, ja hyvää yhdessä oloa.
- koiranpentukatse
saada anteeksi rakkaalta naiseltani.Ehkä se heltyy, ehkä ei.Pyydän ulos syömään ja annan sydän-kaulariipuksen.
Siinähän ne suunnitelmat olis. - pussauskoppi
on juuri ajelemassa luokseni.Yllätän täytetyillä patongeilla ja viinillä.
sitten niskahierontaa ja suihkua tai toisinpäin tietysti.
Suutelua ja hemmottelua,rakastelua intohimoisesti aamuun asti ;)
siinä ne tärkeimmät!!!
eihän tarvitse muuta?- Muista
sanoa MINÄ RAKASTAN SINUA!
- <||>
sitä vetääs taas kauheet perseet ja sit vois alata (taas) lähettelemään känniviestejä..:P Ehkä...
- mielumihanakukustpää
hyvä syy miks kantsis tehdä niin? :P
Miks sä haluut olla pisspää? - <||>
mielumihanakukustpää kirjoitti:
hyvä syy miks kantsis tehdä niin? :P
Miks sä haluut olla pisspää?kai se kannatakaan, tyhmäähän se on.. :P Mutta mähän olen tyhmä... En mä haluu olla pissapää. Mä haluaisin olla hyvä ihminen, ja kyllä mä yritänkin olla.. Aina sitä retkahtaa vääriin ihmisiin... Miks aina mulle käy näin? *takoo päätänsä seinään* :/
- mielumihanakukustpää
<||> kirjoitti:
kai se kannatakaan, tyhmäähän se on.. :P Mutta mähän olen tyhmä... En mä haluu olla pissapää. Mä haluaisin olla hyvä ihminen, ja kyllä mä yritänkin olla.. Aina sitä retkahtaa vääriin ihmisiin... Miks aina mulle käy näin? *takoo päätänsä seinään* :/
sä näköjään ookkaa pisspää, taidat haluu antaa itestäs sen kuvan irl myös vai?
Et sä mikään tyhmä oo!Taidat olla vaan herkkä tyttö. - <||>
mielumihanakukustpää kirjoitti:
sä näköjään ookkaa pisspää, taidat haluu antaa itestäs sen kuvan irl myös vai?
Et sä mikään tyhmä oo!Taidat olla vaan herkkä tyttö.myönnettäköön, että kovan ja ehkä kylmänkin kuoreni alla asustaa pieni herkkä tyttönen, joka on aika heikko, mutta yrittää antaa itsestään erilaisen kuvan. Mä pelkään, mä pelkään sitä, että miten yksi ja ainoa ihminen voi saada mussa tällaisia tunteita aikaan.
Todellisuudessa haluaisin vain sulkea erään ihanaisen syliini ja pitää häntä hyvänä.. Voisin mä hänelle ehkä kukkiakin ostaa, ja suklaata.:) (Ja minähän en sitten mikään romantikko ole! ;P)
Ja mitä tuohon pisspäisyyteen tulee, niin kai se on vain joku ns. suojamuuri, tai jotain..?
- ghytg
harmittelen vaan kun oon hukannut elämästäni monta kuukautta haaveillen siitä turhaan. Panen varmaan eksän kanssa ja kattelen telkkaria, jes. Juon ehkä viinaa. Rakkauselämäni ja elämä muutenkin kukoistaa.
- KYYHKYNEN
Oman rakkaani syömään, kivaan idylliseen, pieneen ja hyvää ruokaa tarjoavaan paikkaan. Ruokailun jälkeen ojennan ruusun ja kerron kuinka tärkeä hän on minulle ja kuinka paljon häntä rakastan. Hänellä on omat kuvionsa ystävänpäivänä, mut se onkin sitten yllätys.. Jeah... me olemme onnellisia arjessa, ihan ilman ystävänpäivääkin :)
- koiranpentukatse
ystävänpäivä?
Mulla meni vitun huonosti.En saanut naistani lähtemään ulos syömään ja se ei ottanut vastaan sydänriipustani.
Tiputin sen kuitenkin lähtiessä postiluukusta sisään, mutta se lehmä heitti sen parvekkeelta ulos ja se tippui kuudennesta kerroksesta päähäni.Se ämmä oli pistänyt sen koteloon, joten mulla on nyt kuhmu päässä.Sehän olis voinut tappaa mut jos olisin antanut sille jotain painavampaa!!
Voi vittu!
Halusin vaan kertoo teillekin mun elämän jaettavaksi.Jos jollakulla vituttaa, niin lukee tän ni oma vitutus vähenee.Onhan se niin että jonkun toisen huono elämä parantaa omaa, kun huomaa ettei itellä meekkään niin huonosti ku tuolla toisella.
Mua kyllä vituttaa nyt niin mahottomasti, että tekis laittaa köysi kaulaan.Oon pistänyt sille vittumaisii meilejä ja tekstareita ja nyt sekin vituttaa tän kaiken muun lisäks.
Mä tajuun kyllä että tein sitä naista kohtaan väärin!(että jos sä luet täällä, niin tiedät että mua kaduttaa mitä tein)
Mutta eikö anteeksi voi saada?Ethän sä voi tietää pidänkö sanoistani kiinni, enkö toimi niin enää ikinä, jos et sä katso sitä mun kanssa!
Olisit nyt katsonut kappaleen matkaa mun kanssa, koska MÄ RAKASTAN SUA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126