sairaalasta saa laitteen joka pienen moottorin avulla puhaltaa suodatettua ilmaa nenä maskiin. jos lääkäri toteaa että on ainoa parannus keino , silloin laite on ilmainen. suodatin vaihdetaan noin puolesta-vuoden välen ensimmäisenä vuonna pitää käydä lääkärissä 2-3 kertaa. olen saanut nukutuksi hyvin tämän laitteen kanssa ja sivulliset eivät ressaannu minun takia enää!!!!!
apua löytyy jos haluaa
hyviä öitä
2
674
Vastaukset
- unetonko
jep jep. tämä australialaisten kehittämä c-pap-laite auttaa uniapneaan ja todella lopettaa kuorsaamisen.lyhytkin uni konetta käytettäessä virkistää!!
- musti0205
olen käyttänyt 7vuotta laitetta on hyvä laite
päivälläkin otan tunnin torkut laitetta käytän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446