minä tiedän
seisot siellä valon rajalla
et tule esiin
vaikka tiedät katseeni etsivän sinua
sinulle tämä on vain leikki
jota minä en voi paeta
palaan aina kun kutsut
tulen vaikka tiedän
tähtien tanssivan kaukana täältä
taas kuitenkin ojennan käteni
ota minut mukaan
ota minut mukaan
4
128
Vastaukset
' taas kuitenkin ojennan käteni
ota minut mukaan '
Kuka voisi vastustaa tuota kainoa ja kaunista
pyyntöä, ohittaa Sinut ja jatkaa matkaa -
en ainakaan minä voisi.
Tunteilla ei saa leikitellä, pitää olla täysillä mukana
tai sitten ei ollenkaan. Rakkaus kasvattaa, rakkaus
ravitsee ja antaa voimia jaksaa.
Runoosi on helppo sulautua, ottaa sen tunnelmat
ja kokea ne kuin ominaan.
Kiitos !- peres
aina kiitos Sinulle olet minussa mukana
KIITOS
- tomppa2006
...et ole ainoa, joka on kokenut vastaavaa "näkymätön nainen" hiiviskelyä...
Tuntuu tutulta piiloleikiltä, johon aikuisen oikeat miehet lankeavat. Tosi upeasti kirjoitettu runo, tykkäsin.- peres
arvostan viestejejäsi
olet harva miespuolinen, joka ymmätää ettei mies ole pehmo eikä homo joka rakastaa ja tohtii sen myös sanoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402