Alkoholi+DUACT

X3x3M1546A

Miten vaikuttaa?

15

27598

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duact = paskaa!

eli mulla noi vaikuttaa ilman alkoholia pirteästi nokitettuna tai iha vaa kapseleina suun kautta. joo mut aiheesee eli oli ilta olin kännissä sitten nappasin duactia mukaa ja lähin kaupunkii sit nokitin sen no en uskonu et vaikuttaa mitenkää Mut myöhemmi illalla oli yhtä helvettiä.eli en saanu paljoa yhtään unta oksetti huimasi jne. En todellakaa sillo ajatellu et siit vois noi paskan olon saada.Ja muutenki iha vaa reseptin kanssa normikäytössä kannattaa vaa ottaa.Aikasemmin ku noita popsin ja nuuskasin virkeän olon toivossa,tuli kyllä pirteä olo en nukkunut kuin ehkä 3h yöllä mutta tärisin sängyssä hiki valu ja palelti ,tuntu oikeesti et ois jotai vahvempaa ottanu.Et ei kannata en uskonu sillo että ne ois vaikuttanu mitenkää mut en sit tiiä mist johtu mut ittelle kyllä tuli pirteä olo mutaa samalla myös paskin maholline olo enkä oo enää tota paskaa ottanu alkoholin kaa tai ilman.ja ei kannata kofeiinia ottaa samaa aikaa myöskää.Ite hölmönä kokeilin et otin kofeiinia duactia ja alkoholia mutta en tee enää sitä virhettä.

• may1

No se oli sul se, aika monelle superallergisel se tepsii. Mä oon onnellinen et kerranki jotai mil normi olo itte ei juo kahvia. Ainoo kuviteltu väärinkäyttö on nenän tukkiminen flunssass yöksi...

• sama dude

vielä että voi tietenkin olla mahdollista että oon yliherkkä kyseiselle lääkkeelle mut empä sit tiedä mut en edelleenkää suosittele.

• eihajuakaan

Oon ollu Duact kuurilla allergisen nuhan takia ja Duact on melkeenpä ainoo allergialääke joka ei väsyttäny. Mut ei se kyl piristänykkään. Ei mitään eroo juoko vai ei.

• may1

Duact 8mg ei o mulle mitää huumetta, mut noiden kouhkaajien takia niitä kytätään hulluna. Pidetään pitkiä siedätyskausia ja lasketaan joka pilleri. Jos silmät ja nenä vuotaa, tosi pahasti, auttaa, mult putospiilolinssitkin monesti sen takia. Kiva kun lekuritkin lukee tätä, ja saa provokirjotuksista väärän käsityksen, siinähän sit kärsit. Kevät ja kesä pahinta aikaa ja ei o mua mitenkään sähköjänikseks tehnyt..hyvä lääke, jos sitä tarvii. Ei tipu kalliit kestoripsetkään, auttaa silmätulehdukseenseenki, jos kirvelee ja vuotaa. Ei o v..u mitään huumetta, enkä urheile.

• Hkhkb

Duactista voi joku kemisti tehdä metamfetamiinia vaarallisen kemiallisen reaktion kautta jossa siihen lisätään mm. fosforia. Siksi niitä valvotaan.

• vai.niinko.nyt
        Hkhkb kirjoitti:

Duactista voi joku kemisti tehdä metamfetamiinia vaarallisen kemiallisen reaktion kautta jossa siihen lisätään mm. fosforia. Siksi niitä valvotaan.

TV:stä näin kun jenkeissä tekivät metamfetamiinia alkaliparistoista! Idiootti saa olla vaan ei tyhmä :)

• may1

Hei, jos se ei sulle käy älä torppaa toisten mahollisuuksia, voivat oikeesti tarvita ennen 400t pois koulusta sen alituisen allergian takia, ei sillo o, lu ns.homekouluja ja ehkä nevanhemmat ei wiittiny vaivautua. Tepsii nyt ja takuuvarmasti, vituttaa hörhöepäilyt, joittenki takia. Ainasit siedätystä, ruusu keksijälle..

• weruum

kaikkk kohtuudella. hyvin tykittää nuhaan

• uygikjholkj

Niin, toi pseudoefedriini on sitte viihdearvoltaan pari kuppia kunnon kahvia. Antihistamiinit sitten vuotaviin silmiin. Ei kyllä auta siihenkään jos se johtuu siitä että kaveri lähti käveleen kohti auringonlaskua käsi kädessä-toisen kanssa.

• työt.meni.autiotalosta
        uygikjholkj kirjoitti:

Niin, toi pseudoefedriini on sitte viihdearvoltaan pari kuppia kunnon kahvia. Antihistamiinit sitten vuotaviin silmiin. Ei kyllä auta siihenkään jos se johtuu siitä että kaveri lähti käveleen kohti auringonlaskua käsi kädessä-toisen kanssa.

Vaan kun TV:stä opetettiin lapsille ja vaareille, että duaktilla, alkaliparistolla ja punaisella fosforilla (jota EI SAA MISTÄÄN...SUOMESSA) voit tehdä meetwurstia! Pirun TV! Pitäisi tuhota koko media :)

• Duactonhuume

Kun duactia ottaa, nii eihän se mihinkää nuhaa auta! Siitä on tullu hurjaa huumausainetta nuorille. Joka on myös totta, koska siinä on aineita joista valmistetaan vahvoja huumeita. Duactista sydän pomppii niin että ei mitää rajaa, ja pupillit vaihtaa kokoa niiku sataa tuhatta. Eikä untakaa yhtään saa ku silmät täynnä pumpattuna verta.

• vittusäootkujalla

Se että siitä voidaan valmistaa huumaisainetta ei tarkoita että lääke itsessään on. Olet todella väärässä. Sillä on lievästi piristävä vaikutus ja hengitysteitä avaava. Nuhalääkkeenä toimii hyvin. Jos sinulla tuollaisia haittavaikutuksia on, uskon että ne johtuvat jostakin muustakin tai sitten ovat äärimmäisen harvinaisia (yhdelle sadastatuhannesta), tai olet ottanut yliannoksen

• Bullshittiä

Miten muka joku käyttää Duactia jonain huumausaineena? Vaikka vetäisi brenkkua sen kanssa, ei mitään vaikutusta. Ok, sisältäähän se pseudoa, mutta sen erotteleminen antihistamiinista ja muut toimet huumeen valmistamisessa, ei todellakaan ole helppoa. Punainen fosfori ja akkujen litium siihen todella jotenkin liittyvät, mutta en tiedä, miten. Enkä aio koskaan kokeillakaan.

• Anonyymi

Oli pakko lopettaa Duactin käyttö. Ainoa mikä kunnolla tepsi tukkeutuneeseen nenään, siis sinänsä harmi. Mutta ihmettelin kun olin ylikierroksilla koko ajan, pumppu hakkas lujaa ja jatkuvat paniikkikohtaukset päällä. Ja jos vielä erehtyi vaikka kankkusessa nappaamaan Duactin niin olot olivat järkyttäviä. Ei se kyllä viinan kanssa mitään positiivista ainakaan saanut aikaiseksi. Kai mulla on sit liian herkkä elimistö tolle kamalle. Joku varmaan saa avun. Ja tosiaan, auttaa kyllä erinomaisen hyvin tukkoisuuteen/allergiaan. Mutta lopouivat paniikkikohtaukset kun lopetin Duactin käytön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1568
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      27
      1112
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1064
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      980
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      188
      914
    7. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      855
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe