Olen vasta muuttanut tänne ja haluaisin tietää missä olisi "turvallista" käydä naisena pitämässä hauskaa viikonloppuisin. Eli missä voi jutella ihmisille ilman pieksämisen / raiskaamisen / haukkumisen vaaraa? Olisi kiva tutustua paikallisiin ja kaverustua, samalla nauttia aikuisten juomia ja ehkä jopa tanssia.
Baari/yökerho
7
889
Vastaukset
- Bar Tender
Tarkoittaako "käydä naisena" sitä että muun ajan olet mies? Riippuu näet tulevan kantispaikkasi valinta hiukan tuosta.
- chillinki
Hah! Ei, olen nainen. Ei siis löydy mitään yllätyksiä housuista. Arvasin, että jos ilmaisen itseni näin niin tulee ongelmia.... : )
- eihumppaakuitenkaan
chillinki kirjoitti:
Hah! Ei, olen nainen. Ei siis löydy mitään yllätyksiä housuista. Arvasin, että jos ilmaisen itseni näin niin tulee ongelmia.... : )
Samaa aprikoin tässä itsekin. Pidän tanssimisesta, olen 40, enkä haluaisi samoihin paikkoihin
teinien kanssa..Siis vähän aikuisempaa menoa.
Galax ja Börs taitavat olla ainoat paikat Turussa? eihumppaakuitenkaan kirjoitti:
Samaa aprikoin tässä itsekin. Pidän tanssimisesta, olen 40, enkä haluaisi samoihin paikkoihin
teinien kanssa..Siis vähän aikuisempaa menoa.
Galax ja Börs taitavat olla ainoat paikat Turussa?Amarillo sekä lauantaisin Dancing Marina
- chillinki
rainingman kirjoitti:
Amarillo sekä lauantaisin Dancing Marina
Galax... Onko se tämä tähtitaivas / kooma ? Tuntuu, että Turku on täynnä teinihelvettejä, mutta aikuisempaa menoa kaipaaville on tarjolla vain kaljakippoloita. Börs voisi olla katsastamisen arvoinen paikka, jos vain lompakko riittää.....
Amarillossa taas käyn lähinnä vain syömässä silloin tällöin. Dancing marina voisi olla hauska kokea. Kertokaa vähän kokemuksia sieltä? chillinki kirjoitti:
Galax... Onko se tämä tähtitaivas / kooma ? Tuntuu, että Turku on täynnä teinihelvettejä, mutta aikuisempaa menoa kaipaaville on tarjolla vain kaljakippoloita. Börs voisi olla katsastamisen arvoinen paikka, jos vain lompakko riittää.....
Amarillossa taas käyn lähinnä vain syömässä silloin tällöin. Dancing marina voisi olla hauska kokea. Kertokaa vähän kokemuksia sieltä?Dancing marina mainostaa ilmaista sisäänpääsyä?,narikka kohtuu hintainen,paukut ylihintaisia,asiakas kunta n.35-50 ,vähän kaukana keskustasta,melko hyvin mahtuu tanssimaan(no joka paikassa se on liian pieni),rento ja hyvä meno,ei kännisiä,ei mamuja:Näin siis viime pikkujoulun aikaan kun kävin viimex.Omasta mielestäni loppujen lopuksi PAREMPI PAIKKA KUIN BÖRS JA GALAX YHTEENSÄ.
Börs on nykyisin pelkkiä teinejä ja mamuja.Monesti Amarillon house of dance on parempi meno pe ja la kuin börsissä.Ite olis aikomus mennä Amarillon keskiviikon karkkibileisiin.- Kulli pystyssä
rainingman kirjoitti:
Dancing marina mainostaa ilmaista sisäänpääsyä?,narikka kohtuu hintainen,paukut ylihintaisia,asiakas kunta n.35-50 ,vähän kaukana keskustasta,melko hyvin mahtuu tanssimaan(no joka paikassa se on liian pieni),rento ja hyvä meno,ei kännisiä,ei mamuja:Näin siis viime pikkujoulun aikaan kun kävin viimex.Omasta mielestäni loppujen lopuksi PAREMPI PAIKKA KUIN BÖRS JA GALAX YHTEENSÄ.
Börs on nykyisin pelkkiä teinejä ja mamuja.Monesti Amarillon house of dance on parempi meno pe ja la kuin börsissä.Ite olis aikomus mennä Amarillon keskiviikon karkkibileisiin.Ei turussa ole enää mitään kun kulli ja tennarikin lopetti aikoinaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514