Olen vasta muuttanut tänne ja haluaisin tietää missä olisi "turvallista" käydä naisena pitämässä hauskaa viikonloppuisin. Eli missä voi jutella ihmisille ilman pieksämisen / raiskaamisen / haukkumisen vaaraa? Olisi kiva tutustua paikallisiin ja kaverustua, samalla nauttia aikuisten juomia ja ehkä jopa tanssia.
Baari/yökerho
7
839
Vastaukset
- Bar Tender
Tarkoittaako "käydä naisena" sitä että muun ajan olet mies? Riippuu näet tulevan kantispaikkasi valinta hiukan tuosta.
- chillinki
Hah! Ei, olen nainen. Ei siis löydy mitään yllätyksiä housuista. Arvasin, että jos ilmaisen itseni näin niin tulee ongelmia.... : )
- eihumppaakuitenkaan
chillinki kirjoitti:
Hah! Ei, olen nainen. Ei siis löydy mitään yllätyksiä housuista. Arvasin, että jos ilmaisen itseni näin niin tulee ongelmia.... : )
Samaa aprikoin tässä itsekin. Pidän tanssimisesta, olen 40, enkä haluaisi samoihin paikkoihin
teinien kanssa..Siis vähän aikuisempaa menoa.
Galax ja Börs taitavat olla ainoat paikat Turussa? eihumppaakuitenkaan kirjoitti:
Samaa aprikoin tässä itsekin. Pidän tanssimisesta, olen 40, enkä haluaisi samoihin paikkoihin
teinien kanssa..Siis vähän aikuisempaa menoa.
Galax ja Börs taitavat olla ainoat paikat Turussa?Amarillo sekä lauantaisin Dancing Marina
- chillinki
rainingman kirjoitti:
Amarillo sekä lauantaisin Dancing Marina
Galax... Onko se tämä tähtitaivas / kooma ? Tuntuu, että Turku on täynnä teinihelvettejä, mutta aikuisempaa menoa kaipaaville on tarjolla vain kaljakippoloita. Börs voisi olla katsastamisen arvoinen paikka, jos vain lompakko riittää.....
Amarillossa taas käyn lähinnä vain syömässä silloin tällöin. Dancing marina voisi olla hauska kokea. Kertokaa vähän kokemuksia sieltä? chillinki kirjoitti:
Galax... Onko se tämä tähtitaivas / kooma ? Tuntuu, että Turku on täynnä teinihelvettejä, mutta aikuisempaa menoa kaipaaville on tarjolla vain kaljakippoloita. Börs voisi olla katsastamisen arvoinen paikka, jos vain lompakko riittää.....
Amarillossa taas käyn lähinnä vain syömässä silloin tällöin. Dancing marina voisi olla hauska kokea. Kertokaa vähän kokemuksia sieltä?Dancing marina mainostaa ilmaista sisäänpääsyä?,narikka kohtuu hintainen,paukut ylihintaisia,asiakas kunta n.35-50 ,vähän kaukana keskustasta,melko hyvin mahtuu tanssimaan(no joka paikassa se on liian pieni),rento ja hyvä meno,ei kännisiä,ei mamuja:Näin siis viime pikkujoulun aikaan kun kävin viimex.Omasta mielestäni loppujen lopuksi PAREMPI PAIKKA KUIN BÖRS JA GALAX YHTEENSÄ.
Börs on nykyisin pelkkiä teinejä ja mamuja.Monesti Amarillon house of dance on parempi meno pe ja la kuin börsissä.Ite olis aikomus mennä Amarillon keskiviikon karkkibileisiin.- Kulli pystyssä
rainingman kirjoitti:
Dancing marina mainostaa ilmaista sisäänpääsyä?,narikka kohtuu hintainen,paukut ylihintaisia,asiakas kunta n.35-50 ,vähän kaukana keskustasta,melko hyvin mahtuu tanssimaan(no joka paikassa se on liian pieni),rento ja hyvä meno,ei kännisiä,ei mamuja:Näin siis viime pikkujoulun aikaan kun kävin viimex.Omasta mielestäni loppujen lopuksi PAREMPI PAIKKA KUIN BÖRS JA GALAX YHTEENSÄ.
Börs on nykyisin pelkkiä teinejä ja mamuja.Monesti Amarillon house of dance on parempi meno pe ja la kuin börsissä.Ite olis aikomus mennä Amarillon keskiviikon karkkibileisiin.Ei turussa ole enää mitään kun kulli ja tennarikin lopetti aikoinaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174386
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261324Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 113928
- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18831