Baari/yökerho

chillinki

Olen vasta muuttanut tänne ja haluaisin tietää missä olisi "turvallista" käydä naisena pitämässä hauskaa viikonloppuisin. Eli missä voi jutella ihmisille ilman pieksämisen / raiskaamisen / haukkumisen vaaraa? Olisi kiva tutustua paikallisiin ja kaverustua, samalla nauttia aikuisten juomia ja ehkä jopa tanssia.

7

889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bar Tender

      Tarkoittaako "käydä naisena" sitä että muun ajan olet mies? Riippuu näet tulevan kantispaikkasi valinta hiukan tuosta.

      • chillinki

        Hah! Ei, olen nainen. Ei siis löydy mitään yllätyksiä housuista. Arvasin, että jos ilmaisen itseni näin niin tulee ongelmia.... : )


      • eihumppaakuitenkaan
        chillinki kirjoitti:

        Hah! Ei, olen nainen. Ei siis löydy mitään yllätyksiä housuista. Arvasin, että jos ilmaisen itseni näin niin tulee ongelmia.... : )

        Samaa aprikoin tässä itsekin. Pidän tanssimisesta, olen 40, enkä haluaisi samoihin paikkoihin
        teinien kanssa..Siis vähän aikuisempaa menoa.
        Galax ja Börs taitavat olla ainoat paikat Turussa?


      • eihumppaakuitenkaan kirjoitti:

        Samaa aprikoin tässä itsekin. Pidän tanssimisesta, olen 40, enkä haluaisi samoihin paikkoihin
        teinien kanssa..Siis vähän aikuisempaa menoa.
        Galax ja Börs taitavat olla ainoat paikat Turussa?

        Amarillo sekä lauantaisin Dancing Marina


      • chillinki
        rainingman kirjoitti:

        Amarillo sekä lauantaisin Dancing Marina

        Galax... Onko se tämä tähtitaivas / kooma ? Tuntuu, että Turku on täynnä teinihelvettejä, mutta aikuisempaa menoa kaipaaville on tarjolla vain kaljakippoloita. Börs voisi olla katsastamisen arvoinen paikka, jos vain lompakko riittää.....

        Amarillossa taas käyn lähinnä vain syömässä silloin tällöin. Dancing marina voisi olla hauska kokea. Kertokaa vähän kokemuksia sieltä?


      • chillinki kirjoitti:

        Galax... Onko se tämä tähtitaivas / kooma ? Tuntuu, että Turku on täynnä teinihelvettejä, mutta aikuisempaa menoa kaipaaville on tarjolla vain kaljakippoloita. Börs voisi olla katsastamisen arvoinen paikka, jos vain lompakko riittää.....

        Amarillossa taas käyn lähinnä vain syömässä silloin tällöin. Dancing marina voisi olla hauska kokea. Kertokaa vähän kokemuksia sieltä?

        Dancing marina mainostaa ilmaista sisäänpääsyä?,narikka kohtuu hintainen,paukut ylihintaisia,asiakas kunta n.35-50 ,vähän kaukana keskustasta,melko hyvin mahtuu tanssimaan(no joka paikassa se on liian pieni),rento ja hyvä meno,ei kännisiä,ei mamuja:Näin siis viime pikkujoulun aikaan kun kävin viimex.Omasta mielestäni loppujen lopuksi PAREMPI PAIKKA KUIN BÖRS JA GALAX YHTEENSÄ.
        Börs on nykyisin pelkkiä teinejä ja mamuja.Monesti Amarillon house of dance on parempi meno pe ja la kuin börsissä.Ite olis aikomus mennä Amarillon keskiviikon karkkibileisiin.


      • Kulli pystyssä
        rainingman kirjoitti:

        Dancing marina mainostaa ilmaista sisäänpääsyä?,narikka kohtuu hintainen,paukut ylihintaisia,asiakas kunta n.35-50 ,vähän kaukana keskustasta,melko hyvin mahtuu tanssimaan(no joka paikassa se on liian pieni),rento ja hyvä meno,ei kännisiä,ei mamuja:Näin siis viime pikkujoulun aikaan kun kävin viimex.Omasta mielestäni loppujen lopuksi PAREMPI PAIKKA KUIN BÖRS JA GALAX YHTEENSÄ.
        Börs on nykyisin pelkkiä teinejä ja mamuja.Monesti Amarillon house of dance on parempi meno pe ja la kuin börsissä.Ite olis aikomus mennä Amarillon keskiviikon karkkibileisiin.

        Ei turussa ole enää mitään kun kulli ja tennarikin lopetti aikoinaan....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe