Onko jollain kokemusta vastaavasta vaivasta.
Eli mulla on ollut ihan alusta asti tosi epäsäännölliset kuukautiset ja kävin tossa muutama viikko sitten gynellä, jonka kanssa tultiin tulokseen että aloitan e-pillerit kierron säännöllistämiseksi.
Kerroin hänelle myös että viimeksi minulla on ollut kuukautiset elokuussa ja kun pillerit pitäisi aloittaa kuukautisten ensimmäisenä päivänä, jota ei nyt näy eikä kuulu, niin hän määräsi minulle tetrolut-nimistä lääkettä vuodon aikaansaamiseksi. Söin kuurin, mutta kuukautiset eivät siltikään alkaneet.
Yritin saada lääkäriä soittoajalla kiinni ja kysyä, mitä tehdä, mutta en onnistunut tavoittamaan häntä.
Yritänkö saada lääkärin vielä kiinni vai onko jollain hyviä neuvoja miten toimia? Voinko aloittaa pillerit vaikka vuotoa ei näy? Olen kuullut että jotkut ovat aloittaneet ja kuukautiset ovat tulleet sitten tyhjennystauon aikana. Ei tän pitäisi olla näin vaikeeta...
missä kuukautiset?
2
523
Vastaukset
- Anonyymi
Aika möyhässä tulen kyselemään mutta löytyikö mitään vastauksia kyseiseen ongelmaan? Mulla vähän sama, vaikken e-pillereitä saanut. Kuukautiset kuitenkin erittäin myöhässä (yli 3kk) ja sain tuon tetrolut kuurin. Nyt päivä 6/10, ja vähän huolestuttaa. Tosin mieliala sellainen kuin olisi PMS tällä hetkellä, joten yritän pysyä positiivisena ja ottamaan tämän merkkinä siitä että kuuri toimii.
- Anonyymi
Niin minkähän ikäsistä tytöistä on siis kyse?
Nuorella onkin epäsäännnölliset kuukautiset eli ihan normaalia,mutta jos on JO normalisoitunu ja sitten äkkiä vaihtuu toiseen laitaan on syytä käydä lääkärissä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712