Onko jollain kokemusta vastaavasta vaivasta.
Eli mulla on ollut ihan alusta asti tosi epäsäännölliset kuukautiset ja kävin tossa muutama viikko sitten gynellä, jonka kanssa tultiin tulokseen että aloitan e-pillerit kierron säännöllistämiseksi.
Kerroin hänelle myös että viimeksi minulla on ollut kuukautiset elokuussa ja kun pillerit pitäisi aloittaa kuukautisten ensimmäisenä päivänä, jota ei nyt näy eikä kuulu, niin hän määräsi minulle tetrolut-nimistä lääkettä vuodon aikaansaamiseksi. Söin kuurin, mutta kuukautiset eivät siltikään alkaneet.
Yritin saada lääkäriä soittoajalla kiinni ja kysyä, mitä tehdä, mutta en onnistunut tavoittamaan häntä.
Yritänkö saada lääkärin vielä kiinni vai onko jollain hyviä neuvoja miten toimia? Voinko aloittaa pillerit vaikka vuotoa ei näy? Olen kuullut että jotkut ovat aloittaneet ja kuukautiset ovat tulleet sitten tyhjennystauon aikana. Ei tän pitäisi olla näin vaikeeta...
missä kuukautiset?
2
481
Vastaukset
- Anonyymi
Aika möyhässä tulen kyselemään mutta löytyikö mitään vastauksia kyseiseen ongelmaan? Mulla vähän sama, vaikken e-pillereitä saanut. Kuukautiset kuitenkin erittäin myöhässä (yli 3kk) ja sain tuon tetrolut kuurin. Nyt päivä 6/10, ja vähän huolestuttaa. Tosin mieliala sellainen kuin olisi PMS tällä hetkellä, joten yritän pysyä positiivisena ja ottamaan tämän merkkinä siitä että kuuri toimii.
- Anonyymi
Niin minkähän ikäsistä tytöistä on siis kyse?
Nuorella onkin epäsäännnölliset kuukautiset eli ihan normaalia,mutta jos on JO normalisoitunu ja sitten äkkiä vaihtuu toiseen laitaan on syytä käydä lääkärissä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086