mainosohjelma tiedostossa jota en löydä

>ongelma

Osaisikohan joku viisaampi auttaa, kun ymmärrys ja taidot loppuu kesken?

Eli, koneestani löytyi vielä eilen kaksi mainosohjelmaa sijainnissa Temporary Internet Files. Käytössä mulla on F-secure, joka ei suostunut puhdistamaan niitä koska ne sijaitsevat kuulemma "pakatussa tiedostossa". Samasta kohteesta löytyi myös Troijalainen, joka F-secure eristi. Tänään kun tein taas koko koneen tarkastuksen ei löytynyt mitään! Mainossivuja aukeilee edelleen.

Ongelma on ollut koneessa jo vaikka kuinka kauan. Eli mainosohjelma aukoo mainossivua nettiä selatessa ja kone on hidastunut aika paljon. Ennen F-securen asentamista olen koittanut ainakin Ad-awarea, Avastia, AVGtä, Spyspotia, jotka eivät kaikki edes löytäneet mitään. Nyt F-secure löytää, mutta käskee tekemään sille jotan manuaalisesti, koska ei voi avata pakattua tiedostoa (tai jotain sinnepäin). Tämä taas ei onnistu koska kyseistä tiedostoa en löydä. Kansio on tyhjä.

Miten löydän tiedoston? Tai mitä ylipäätään pitäis tehdä?

Kiitos jos joku viittisi auttaa!

2

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 121
      • >ongelma

        Hittolainen! Tais tepsiä! Tai katotaan nyt vielä miten kauan mainokset pysyy poissa. Ja mä kun ajattelin, että oon kokeillu jo niin montaa ilmasta ohjelmaa, ettei siitä kiinni oo. Löyty muuten yli 600 saastunutta kohdetta tolla ja F-secure ei löydä tällä hetkellä mitään.

        Kiitos vinkistä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      388
      1533
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1220
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1145
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      804
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      701
    Aihe