Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Popeda keikat kevät 2010?

oiskivatietää

Onkos kellään tietoa kevään keikoista?

9

1592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksimonistavaan

      popeda.org niin saat tietoo missä mennään

      • gipsonrock

        Pate tais sanoa jossain haastattelus,ett aloitus 12.5 ois Helsingissä.Samalla viikolla sitten Isojano,lahti mahdollisesti.


      • Popeda on kurko
        gipsonrock kirjoitti:

        Pate tais sanoa jossain haastattelus,ett aloitus 12.5 ois Helsingissä.Samalla viikolla sitten Isojano,lahti mahdollisesti.

        nyt joka vuosi ole Isojanossa? Justhan ne oli 2007, 2008 ja 2009 siellä.

        Toki oikein hyvä jos ne sinne tulee!

        Siinä muutama

        15.5.2010 Rauma, Raumarock http://www.raumarock.fi/
        21.5.2010 Varkaus, Z-One
        22.5.2010 Pieksämäki Wanhat Weturitallit http://www.weturitallit.fi/sivu.php?sid=1


      • köh köh pöts pöts
        Popeda on kurko kirjoitti:

        nyt joka vuosi ole Isojanossa? Justhan ne oli 2007, 2008 ja 2009 siellä.

        Toki oikein hyvä jos ne sinne tulee!

        Siinä muutama

        15.5.2010 Rauma, Raumarock http://www.raumarock.fi/
        21.5.2010 Varkaus, Z-One
        22.5.2010 Pieksämäki Wanhat Weturitallit http://www.weturitallit.fi/sivu.php?sid=1

        Popeda on lämmintä pilsua. Saisi telakoitua lopullisesti Weturitalleille wanhuuden lepoon!


      • böömi
        köh köh pöts pöts kirjoitti:

        Popeda on lämmintä pilsua. Saisi telakoitua lopullisesti Weturitalleille wanhuuden lepoon!

        oma asiasi, pidä siitä kiinni ja kannattaako tuota täällä koko kansalle julistaa. Pidä omanasi tuollainen tieto.


      • älynvälähdys/vuosi
        böömi kirjoitti:

        oma asiasi, pidä siitä kiinni ja kannattaako tuota täällä koko kansalle julistaa. Pidä omanasi tuollainen tieto.

        se kaikille teille yksinkertaisille kertoa, kun itse ette ymmärrä.


      • ei enää häpeällinen
        älynvälähdys/vuosi kirjoitti:

        se kaikille teille yksinkertaisille kertoa, kun itse ette ymmärrä.

        tuohan vain taitaa olla oman yksinkertaisuutesi toteamus ja kirjallisessa muodossa kun et sitä itsellesi tai toisille ole voinut ääneen häpeäksesi todeta.


      • manserock on poikaa
        älynvälähdys/vuosi kirjoitti:

        se kaikille teille yksinkertaisille kertoa, kun itse ette ymmärrä.

        Onneksi popedan telakoituminen ei ole sinun päätettävissä. En ole fani mutta kyllä suomeen yksi popeda mahtuu oikein hyvin,olen suunnilleen 88 vuodesta nähnyt ne keikalla joka kokoonpanolla useamman kerran ja kiitos heille siitä.Nyky popeda on aivan huippu kun pate on kaikin puolin paremmassa kunnossa.Ei minua paten tai muidenkaan hönössä olo koskaan häirinny sitä vaan mietti että kauanko fysiikka ja pää sitä kestää,noh onneksi sai korkin kiinni. Se että costi päättää kait loppupelissä asiat on toisaalta ihan järkeenkäypä asia,pakko olla joku joka sanoo miten mennään tai porukasta ulos,muuten ei tule mistään mitään.Toivottavasti jatkavat vaikka ihan piruuttaan,jatkaahan ne jos niistä vaan siltätuntuu.


      • Janiduudsoni
        manserock on poikaa kirjoitti:

        Onneksi popedan telakoituminen ei ole sinun päätettävissä. En ole fani mutta kyllä suomeen yksi popeda mahtuu oikein hyvin,olen suunnilleen 88 vuodesta nähnyt ne keikalla joka kokoonpanolla useamman kerran ja kiitos heille siitä.Nyky popeda on aivan huippu kun pate on kaikin puolin paremmassa kunnossa.Ei minua paten tai muidenkaan hönössä olo koskaan häirinny sitä vaan mietti että kauanko fysiikka ja pää sitä kestää,noh onneksi sai korkin kiinni. Se että costi päättää kait loppupelissä asiat on toisaalta ihan järkeenkäypä asia,pakko olla joku joka sanoo miten mennään tai porukasta ulos,muuten ei tule mistään mitään.Toivottavasti jatkavat vaikka ihan piruuttaan,jatkaahan ne jos niistä vaan siltätuntuu.

        Popedalla alkoi vasta toukokuussa vuoden 2010 keikat. J. Karppaselta löytyy keikkakalenteri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1975
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      50
      1253
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe