Gafiikka: työpöydän suorituskyky

Jusupoff III

Windowsin pisteytys ilmoittaa että heikoin lenkki on grafiikka: työpöydän suorituskyky, Windows aero 2,2pistettä.
Mitä tämä tarkoittaa?

Voiko kuinka helposti parantaa? Olisiko ideoita?

Auttaisiko käyttiksen vaihto 7:ään, nyt Vista

Näytönohjain Ati radeon Xpress 1100.
Muistia 1Gt
Suoritin Intel Celeron CPU 420 1,6Ghz

9

2047

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyt kaupasta uuden koneen.

• .

hommaa uusi siihen sopiva näytönohjain. Millä ohjelmalla muuten teit sen testin?

• Jusupoff III

Windowsin omalla pisteyksellä.

• DR.Kaikkonen
        Jusupoff III kirjoitti:

Windowsin omalla pisteyksellä.

huviksesi ne muutkin pisteet mitä vista ilmoitti, tosiaan näyttis tuohon vaikuttaa äkkiseltään sanottuna eniten mut mut, sulla aika heikkotehoinen kone ja vistaki vielä :D sanoisin et kokonaisuudessaan voit vaihtaa tuohon keveämmän käyttiksen tai uusi kone, 7:aan vaihto ei tommoseen kokoonpanoon paljoka auta,

Tuollaisella koneella ei kannata ajaa minkäänlaisia suorituskykytestejä, pahoitat vain mielesi suotta.

• ...........

Tuo tarkoittaa että jos pelaat jotain uudehkoja 3D pelejä näytön päivitys on hidasta ja efektit heikkoja. Suunilleen kaikessa muussa käytössä elokuvien katselu mukaanlukien et käytännössä huomaa mitään eroa vaikka hankkisit huippuluokan näytönohjaimen koneeseesi.

Eli jos koneen käyttö ei ole noiden uusien pelien pelaamista niin unohda koko asia.

• Jeesus666

Tuo windows aero ei todellakaan tarkoita 3d pelejen suorituskykyä, mutta heijastuu kuitenkin myös siihen. ( tietenkään tuolla näytönohjaimella ei paljoa pelailla ) Windows aero näyttää kuinka hyvin näytönohjain pysyy mukana normaalikäytössä, kuten netti selauksessa sekä muussa kevyessä toiminassa. Itselläni on juuri kyseinen ohjain ja näyttää windows 7 samaa 2.2 pistettä, mutta 3d peligrafiikka on kuitenkin 3.6. Ihmettelen itse juuri tuota että 3.6 peligrafiikan pisteet pitäisi pyörittää kevyitä 3 pelejä, mutta 2.2 aerolla taasen ei pidä pyörittää windowssia riittävän hyvin. Minulla windows pyörii vaivalloisesti sekä on todella hidas. Koneeseen päivitetty parempi prosessori sekä 2gb muistia, Jotka pitäisi pyörittää hyvin windows 7:mää. Itse olen tullut siihen tulokseen että kyseinen 1100 näytönohjain ei yksinkertaisesti ole tehty tukemaan uudempian windowssien visuaalisia efektejä, sekä raskautta.

• surkeaaaaaaa

Lienee jo niin vanha kortti, ettei siihen ole edes kunnon ajureita seiskaan, eli ei ole tuettu enää. Jotkut vanhat näemmä saa väkisin asennettua. Eli sitä ei ole tarkoitettu seiskan kanssa käytettäväksi. Amd lopettaa aika nopeaan korttiensa ajuripäivitykset jotta sitä uutta sontaa saa kaupaksi.

• )::::

Intergroitu paskakasa, ja kuka näitä vanhoja juttuja kaivelee?????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      87
      1438
    2. 72
      1224
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      1124
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      921
    5. 95
      909
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      34
      833
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      727
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      723
    10. 45
      655
    Aihe