Olipas pettymys.
Kallis, mauton, hidas palvelu, huonotasoinen palvelu.
Ompahan kokeiltu.
Intialainen ravintola
23
5332
Vastaukset
- PL
Itse en voi sanoa mauttomaksi. Ruoka oli todella hyvää, mutta palvelu hieman hidasta. Toisaalta ei kannata verrata pikaruokalaan sillä tuollaiseen paikkaan lähdetään ajan kanssa ruoasta nauttimaan. Palvelu ei toimi Suomen kielellä välttämättä, mutta mitä sillä on väliä?
- sdfgsdfg
Laaturavintolassa ohjataan pöytään, tuodaan heti ruokalistat, muistetaan mitä on tilattu ettei kaikkia lisätilauksia tarvitse käydä muistuttamassa......
Tasosta ei tietoakaan.
- paha mauste olla
aloittajan huono happi.
- tuntuis
koope kirjoitti:
Tästä on jo ketju, jatketaan siellä keskustelua: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8821499
nuolla jonku intialaisen mimmin tussua
- Perähikilässäollaan
Kokkolan kaltaiseen tuppukylään tulee ravintola, joka myy muuta kuin pizzaa ja heti ollaan haltioissa ja kehkutetaan.
Hyvä esimerkki on esim Peltopyy, niinkuin se nyt olisi jotenkin erikoinen paikka, samaa esso-yrttiä heitetään pihvien päälle, samaa valkosipuli/kerma-perunaa....
Sitten tämä intialainen, kauheeta currymättöä ja taas menee junttila sekaisin.
Kyllä huomaa että Kokkolassa ei ole juuri hyvässä ravintolassa syöty.
Nykyään taitaa ainoa paikka, jossa saa hyvää ruokaa olla vanhankaupungin ravintola.- viimeksi
Vanhan Kaupungin ravintolassa? Eikä sitäpaitsi intialaisen meny ihan pakarasta ollut.
- mahomoja
viimeksi kirjoitti:
Vanhan Kaupungin ravintolassa? Eikä sitäpaitsi intialaisen meny ihan pakarasta ollut.
Oli ihan hyvää ruokaa intialaisessa ja annoksetkin ihan ok, palvelu oli mitä oli mutta se toi tunnelmaa jos on aikaa istua hetken ja olla, koitapa laittaa silmät kiinni siinä paikassa niin unohtuu kokkola aika nopeasti.. Iso plussa siitä !!
- Kiitokoille
mahomoja kirjoitti:
Oli ihan hyvää ruokaa intialaisessa ja annoksetkin ihan ok, palvelu oli mitä oli mutta se toi tunnelmaa jos on aikaa istua hetken ja olla, koitapa laittaa silmät kiinni siinä paikassa niin unohtuu kokkola aika nopeasti.. Iso plussa siitä !!
En ole Kokkolassa saannut aiemmin niin hyvää ruokaa ja palvelua..
Ruokahetkemme oli todella nautinto.Älä mene kiireellä vaan nauttien hitaasti ihanista ruokalajeista. - gourmet2
Voi tsiisus mikä asiantuntija, taidat itse olla enemmän näitä nakkikoppiasiakkaita, juntti!
- Perähikiäliisa
Kiitokoille kirjoitti:
En ole Kokkolassa saannut aiemmin niin hyvää ruokaa ja palvelua..
Ruokahetkemme oli todella nautinto.Älä mene kiireellä vaan nauttien hitaasti ihanista ruokalajeista.Oliko vaikea päättää grillin ja intialaisen välillä.
Et ole sinäkään rassukka ihmeemmin ravintoloita nähnyt.
- ykskalkkis
Mikä Kokkolassa sijaitseva Intialaisen ravintolan nimi ja löytyykö siltä netistä ruokalistoja/lounaslistoja... en löytänyt vaikka kuinka etsin.... mutta aivan kuin olisin kuitenkin joskus nähnyt sellaiset... osaatteko auttaa
Haluaisin itse kokeilla tätä paikka....- naan
YKSKALKKIS kirjoitti:
KIITOS LINKISTÄ... :)
intialaiseen ravintolaan ei kannata mennä kiireellisellä aikataululla : ). ja taso ei varmasti ole 5 tähden luokkaa, mutta kuka sellaista odottaakaan? intiassa muutenkin ravintoloissa saa odottaa tilauksia siellä ei kiirehditä turhia. suosittelen valkosipulijuusti naan leipää ja kalaa valksipulissa on todella hyvää, jos sattuu listalta löytymään!
- Tikka Masala
naan kirjoitti:
intialaiseen ravintolaan ei kannata mennä kiireellisellä aikataululla : ). ja taso ei varmasti ole 5 tähden luokkaa, mutta kuka sellaista odottaakaan? intiassa muutenkin ravintoloissa saa odottaa tilauksia siellä ei kiirehditä turhia. suosittelen valkosipulijuusti naan leipää ja kalaa valksipulissa on todella hyvää, jos sattuu listalta löytymään!
Käyn Kokkolan intialaisessa tasaisesti. Ruoka täydellistä, Kokkolan ehdottomasti paras palvelu ja tosi siisti paikka. Odottamaan en ole joutunut koskaan.
Kaverini on intialaisen ruoan suuri ystävä. Kokkolan Kaavyassa käytyään hän sanoi, että paras intialainen löytyy Tampereelta, toiseksi paras Intiasta ja kolmanneksi paras Kokkolasta.
Oman kokemukseni turvin voin sanoa, että Kaavya voittaa ainakin Pietarsaaren vastaavan.
Suosittelen (että saisimme täydellistä ruokaa jatkossakin Kokkolasta)! - Torre__
Tikka Masala kirjoitti:
Käyn Kokkolan intialaisessa tasaisesti. Ruoka täydellistä, Kokkolan ehdottomasti paras palvelu ja tosi siisti paikka. Odottamaan en ole joutunut koskaan.
Kaverini on intialaisen ruoan suuri ystävä. Kokkolan Kaavyassa käytyään hän sanoi, että paras intialainen löytyy Tampereelta, toiseksi paras Intiasta ja kolmanneksi paras Kokkolasta.
Oman kokemukseni turvin voin sanoa, että Kaavya voittaa ainakin Pietarsaaren vastaavan.
Suosittelen (että saisimme täydellistä ruokaa jatkossakin Kokkolasta)!Palvelu on kyllä perseeestä ei parasta!
- Tikka Masala
Torre__ kirjoitti:
Palvelu on kyllä perseeestä ei parasta!
Mikäs siinä palvelussa mättää? Itse olen aina lähtenyt hyvillä mielin pois. Joskus on tiedusteltu kohteliaasti kesken ruokailunkin, miltä maistuu. Sellaista ei muualla Kokkolassa koe.
Loistopaikka - edelleen. - Gourmetman
Tikka Masala kirjoitti:
Suosittelen (että saisimme täydellistä ruokaa jatkossakin Kokkolasta)!Siellä oikein kulinaristi kavereineen.
Jos kaverisi mielestä maailman paras intialainen ravintola on Tampereella, kannattaa tuo hänen mielipiteensä jättää ihan omaan arvoonsa.
Kokkolan intialaisessa raflassa ruoka on totaalista paskaa kuten tarjoilu.
Jotain radikaalia pitää tapahtua tai tuo ei kauaa tule pörräämään.
Kummassa onmuuten paremmat hampurilaiset, hesessä vai mäkkärissä? - Minullekin + 1
Gourmetman kirjoitti:
Siellä oikein kulinaristi kavereineen.
Jos kaverisi mielestä maailman paras intialainen ravintola on Tampereella, kannattaa tuo hänen mielipiteensä jättää ihan omaan arvoonsa.
Kokkolan intialaisessa raflassa ruoka on totaalista paskaa kuten tarjoilu.
Jotain radikaalia pitää tapahtua tai tuo ei kauaa tule pörräämään.
Kummassa onmuuten paremmat hampurilaiset, hesessä vai mäkkärissä?En usko, että olet käynyt edes syömässä Klan intialaisessa. Kuulut perushuutelijoihin, laumasieluisiin tuomitsijoihin.
Suosittelen silti testaamaan. Paikka toimii. Kokkolan paras. - gttg
Minullekin + 1 kirjoitti:
En usko, että olet käynyt edes syömässä Klan intialaisessa. Kuulut perushuutelijoihin, laumasieluisiin tuomitsijoihin.
Suosittelen silti testaamaan. Paikka toimii. Kokkolan paras.Olen kyllä testannut, hidasta, tökeröä, ammattitaidotonta, mauton ruoka vaikka piti olla tulinen...
Seurueestamme ei yksikään tykännyt, ja intialaista on porukka syönyt ennenkin.
Ja hinta todella pielessä tasoon nähden. - kardemummu
gttg kirjoitti:
Olen kyllä testannut, hidasta, tökeröä, ammattitaidotonta, mauton ruoka vaikka piti olla tulinen...
Seurueestamme ei yksikään tykännyt, ja intialaista on porukka syönyt ennenkin.
Ja hinta todella pielessä tasoon nähden.Olen muutaman kerran käynyt ja hyvää on. Suosikki on kalleimmasta päästä ravintolan spesiaali, jossa on monenlaista, esim. isoja katkarapuja vartaassa. Ei ole pikaruokalaksi tarkoitettukaan. Olen käsittänyt, että töissä on amk-opiskelijoita, hyvä, että voivat työllään ansaita opiskelurahoja
- llkkjjkik
kardemummu kirjoitti:
Olen muutaman kerran käynyt ja hyvää on. Suosikki on kalleimmasta päästä ravintolan spesiaali, jossa on monenlaista, esim. isoja katkarapuja vartaassa. Ei ole pikaruokalaksi tarkoitettukaan. Olen käsittänyt, että töissä on amk-opiskelijoita, hyvä, että voivat työllään ansaita opiskelurahoja
Ja siltä maistuukin.
Ei kai siinä mitään jos opiskelijat, joilla ei ole ruoan kanssa mitään tekemistä ovat töissä, hinta vaan pitäis olla sitten sen mukainen kuin on taso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244586- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521