Photoshop CS2 ja Win7 x64

Pmcn

Onko kenelläkään kokemusta, että toimiiko Photoshop CS2 kunnolla Windows 7 x64 -järjestelmissä? Windows Vistassa kysyinen versio ei toimi, mutta olen kuullut huhuja, että Win7:ssa toimii täydellisesti kunhan installerin laittaa asennuksen ajaksi WinXP-yhteensopivuustilaan.

CS2 sisältää kaikki ominaisuudet jotka tarvitsen, joten en aio hankkia uutta versiota. XP Modea en myöskään halua käyttää.

1

767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilunhaluinen1

Wikipediaa vähän selasin, niin tuo CS2 ei toimi kuin Windows 2000 ja XP kanssa kunnolla.

Eli, joko hankit CS4/CS5 version, jotka toimivat suoraan Windows 7 kanssa. Tuossa CS4:sessa on sitten natiivi 64-bittinen tuki.

Eli sinulla on vain kaksi vaihtoehtoa: Joko käytät Windows XP 32-bittistä versiota CS2:sen kanssa tai sitten hommaat väh. Photoshop CS4:sen, joka toimii Windows 7 64-bittisen kanssa.

Auta armias, kun tulee kohtuu uusi digijärkkärin RAW-kuva. Sitä ei saa enään auki CS2:sella, eli sinun on pakko hankkia uusi versio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2320
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1337
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1266
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1191
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      914
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      596
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      575
    Aihe