Jääkyyneleet
sulivat sydämiksi
jalanjäljissäni
kuka teille sanoi,
että hylkäsin
ei sydämen alla
kasvanut rakkaus
voi kuolla
se on elävää,
pysyvää
olen äitinne yhä
poiskulkevissa
askeleissakin
ikuisesti ja rakastaen.
Ikuisesti
8
311
Vastaukset
Minä melkein itken lukiessa tätä runoasi.
Vaikka olenkin tottunut tummuuteesi, niin
tässä on jotain hyvin, hyvin haurasta.
Ystäväni, olkoon tässä päivässäsi iloa.Kuin Äidinruno omille lapsilleen
kuin toivon mukaan lapset myös
muistavat kuinka :
Äidinrakkaus on pysyvää että myös
nuoret omallaan osottaisivat saman
Äidilleen ... lämmin kiertokulku yhdessä !
Hyvää Ystävänpäivää Sinulle !olikin. Runo lapsilleni.
Vieraille käsittämätön, mutta niille jotka jotakin tietävät,
hyvinkin selvää tekstiä.
Kiitoksinjääneito kirjoitti:
olikin. Runo lapsilleni.
Vieraille käsittämätön, mutta niille jotka jotakin tietävät,
hyvinkin selvää tekstiä.
KiitoksinKyllä tuosta noin ymmärsinkin että oli tarkoitettu
lapsillesi kuin minä myös että lapsienkin pitäisi
vanhempiensa tunnot hyvällä muistaa kun heitä
on rakkaudella hoidettu.
Runosi oli erittäin vahva tunnelataus minunkin
lukea - Hyvää viikkoa Sinulle !dolan kirjoitti:
Kyllä tuosta noin ymmärsinkin että oli tarkoitettu
lapsillesi kuin minä myös että lapsienkin pitäisi
vanhempiensa tunnot hyvällä muistaa kun heitä
on rakkaudella hoidettu.
Runosi oli erittäin vahva tunnelataus minunkin
lukea - Hyvää viikkoa Sinulle !taas Dolan.
Lapseni vain eivät täällä runojani lue.
En ole kertonut millä nimellä kirjoitan.
Jotain salaisuuksia minullakin pitää olla =)
Runo ei revittele ihmisen kipua, räiski tuskan ja pettymyksen tunteita kuvaksi kankaalle, vähäeleisesti se vain kuvaa jotain erittäin olennaista, tärkeää, kivun läpi ja päälle suodattuvana ymmärryksenä, ilmauksena rakkaudesta, sen todellisuudesta.
Ristiriitaiset tunnot kysymyksinä ja jossitteluina tehtyjen ratkaisujen, elämäntapahtumien äärellä, katkeratkin tunnot, ehkä toisten syyttelyt ja itsesyytökset, kivut ja kaipaukset, monet itketyt yöt ja yksinäiset pohdiskelut. Kaikki nämä ovat läsnä ja nähtävissä (lukijasta riippuen ja siksi kovin erilaisin painotuksin) kirjoitettujen rivien takaa, mutta niitä runo ei esittele eikä alleviivaa.
En liioittele kun sanon että tämä on yksi hienoimpia palstalla lukemiani runoja...
Halaus.olet niitä, jotka osaavat lukea rivien välejä...
Halauksesi lämmitti ja se lause siinä yläpuolella.
Kirjoittaminen on niitä harvoja asioita, jotka minua tällä hetkellä kantavat.
... aivan hiljaa kuiskaan sydämeni kiitoksen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416
