Ikuisesti

Jääkyyneleet

sulivat sydämiksi
jalanjäljissäni

kuka teille sanoi,
että hylkäsin

ei sydämen alla
kasvanut rakkaus
voi kuolla

se on elävää,
pysyvää

olen äitinne yhä

poiskulkevissa
askeleissakin

ikuisesti ja rakastaen.

8

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä melkein itken lukiessa tätä runoasi.
      Vaikka olenkin tottunut tummuuteesi, niin
      tässä on jotain hyvin, hyvin haurasta.

      Ystäväni, olkoon tässä päivässäsi iloa.

      • ilosta Linda.

        Jotkut asiat eivät unohdu,
        niin kuin nuo tuossa runossani.


    • Kuin Äidinruno omille lapsilleen
      kuin toivon mukaan lapset myös
      muistavat kuinka :

      Äidinrakkaus on pysyvää että myös
      nuoret omallaan osottaisivat saman

      Äidilleen ... lämmin kiertokulku yhdessä !

      Hyvää Ystävänpäivää Sinulle !

      • olikin. Runo lapsilleni.
        Vieraille käsittämätön, mutta niille jotka jotakin tietävät,
        hyvinkin selvää tekstiä.

        Kiitoksin


      • jääneito kirjoitti:

        olikin. Runo lapsilleni.
        Vieraille käsittämätön, mutta niille jotka jotakin tietävät,
        hyvinkin selvää tekstiä.

        Kiitoksin

        Kyllä tuosta noin ymmärsinkin että oli tarkoitettu
        lapsillesi kuin minä myös että lapsienkin pitäisi
        vanhempiensa tunnot hyvällä muistaa kun heitä
        on rakkaudella hoidettu.

        Runosi oli erittäin vahva tunnelataus minunkin
        lukea - Hyvää viikkoa Sinulle !


      • dolan kirjoitti:

        Kyllä tuosta noin ymmärsinkin että oli tarkoitettu
        lapsillesi kuin minä myös että lapsienkin pitäisi
        vanhempiensa tunnot hyvällä muistaa kun heitä
        on rakkaudella hoidettu.

        Runosi oli erittäin vahva tunnelataus minunkin
        lukea - Hyvää viikkoa Sinulle !

        taas Dolan.
        Lapseni vain eivät täällä runojani lue.
        En ole kertonut millä nimellä kirjoitan.
        Jotain salaisuuksia minullakin pitää olla =)


    • Runo ei revittele ihmisen kipua, räiski tuskan ja pettymyksen tunteita kuvaksi kankaalle, vähäeleisesti se vain kuvaa jotain erittäin olennaista, tärkeää, kivun läpi ja päälle suodattuvana ymmärryksenä, ilmauksena rakkaudesta, sen todellisuudesta.

      Ristiriitaiset tunnot kysymyksinä ja jossitteluina tehtyjen ratkaisujen, elämäntapahtumien äärellä, katkeratkin tunnot, ehkä toisten syyttelyt ja itsesyytökset, kivut ja kaipaukset, monet itketyt yöt ja yksinäiset pohdiskelut. Kaikki nämä ovat läsnä ja nähtävissä (lukijasta riippuen ja siksi kovin erilaisin painotuksin) kirjoitettujen rivien takaa, mutta niitä runo ei esittele eikä alleviivaa.

      En liioittele kun sanon että tämä on yksi hienoimpia palstalla lukemiani runoja...

      Halaus.

      • olet niitä, jotka osaavat lukea rivien välejä...

        Halauksesi lämmitti ja se lause siinä yläpuolella.
        Kirjoittaminen on niitä harvoja asioita, jotka minua tällä hetkellä kantavat.

        ... aivan hiljaa kuiskaan sydämeni kiitoksen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe