Hyvä ystävä on kuin helmi.
Aivan kuin helmeä etsiessä joutuu
avaamaan monia tyhjiä simpukoita,
joutuu tutustumaan ensin moniin ihmisiin
löytääkseen sen Oikean Hyvän Ystävän.
HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ !!
36
657
Vastaukset
hyvää ystävänpäivää ja kaikille muillekkin. Muihin aloituksiin en sitten enään toivotuksiani laitakkaan, tämä saa riittää. :)))
no juuri sinulle. Katsos kun näitä toivotuksia sataa päivän mittaan useampiakin aloituksia, niin ajattelin tässä samalla ilmoittaa miksi en vastaile muihin. Yksi kerta päivässä riittää :))))
Kaikille.
Ystävyys on kuin perhosen lento
niin kevyt, hauras ja muutenkin hento
Mut hoidapa sitä ja hellien kanna
niin kauniimpaa lahjaa ei elämä anna.- impi-lempi
Ystävä on sellainen, kuka lunastaa sinut pois putkasta. Tosi ystävä istuu vierelläsi hokien: "Miten h*mmetissä me tänne jouduttiin?"
- Meriläinen
Hyvää Ystävänpäivää sinulle ja kaikille palstalaisille myös minulta.
Laitan tähän sen jonka juuri sain tekstiviestinä, alkoi meinaan hymyilyttää:
Ystävyys on kuin housuun pissaaminen.
Kaikki näkevät sen mutta vain sinä tunnet lämmön :))- impi-lempi
Halusin lähettää Sinulle jotain pientä,
söpöä, hupaisaa ja yllätyksellistä näin Ystävänpäivänä,
mutta postinjakaja käski minut pois laatikosta.
;))) - Heikunkeikku
Heh, olitpas saanut hauskan tekstiviestin.
Suothan anteeksi, että näpistin sen ja lähetin muutamalle ystävälleni.
Hyvää ystävänpäivää sinulle.
Minäkin sain aamulla tekstiviestin. Kirjotan sen tonne alemmas aloittajalle.
- GreenBean
Ystävyyden ruusun kauniin taitan,
mielin lämpimin sinulle laitan!
Hyvää ystävänpäivää Impille ja Lempille kans!- impi-lempi
meiltä molemmilta ;))
Nalle karvatassu,
iloinen ja hassu,
löysi pienen sydämen,
punaisen ja lämpöisen.
Luokse hyvän ystävän,
sydämen mä lähetän!
Hyvää ystävänpäivää!
- Adria
Vähän varovasti vastaan, kun en ihan tiedä ollaanko ystäviä, vielä. Helmenä en itseäni ainakaan pidä.
Varmuuden vuoksi sanon, eihän sitä koskaan tiedä. Kiitos samoin.- impi-lempi
vaikkakin noin varovasti ;))
Ystävyys on akku, elämän arjessa.
- Heikunkeikku
Toivotan myös sinulle hyvää ystävänpäivää ja kaikille, kaikille palstalaisille.
Minäkin sain aamulla tekstiviestin ja rohkenen sen tähän kirjoittaa, koska Meriläiskäkin kirjotti tekstiviestin, jonka oli saanut. Se oli hauska :)
No niih, jos nyt alootettais. Eli tämmösen sain:
Luomiskertomukseen tarkennusta: Aatami ja Eeva olivat melkein valmiita, kun jumala kaiveli luomislaatikkoa: Täällä on vielä pari asiaa jäljellä. Ensimmäisenä on kikkeli. Minulle, minulle, minulle, minulle.. huusi Aatami. Ja saatuaan vehkeen hän heilutteli sitä, juoksi nauttien ilmavirrasta ja liikkeestä.Hän pissasi kuvioita hiekkaan ja nauroi ilosta. Eeva katseli ja kysyi: mitä minulle jäi, luojani? Jumala katsoi Eevaa lempeässti: Aivot, Eeva, aivot.
Hyvää Ystävänpäivää....
Öh, siis Herrojen on turha nyt pamauttaa mua lapiolla päähän tai lähettää ysköksiä mun naamaan, koska MINÄ en tätä tekstiviesti keksinyt, enkä ole kenellekään lähettänyt. Enkä toki, en Toki, edes sanallakaan ole maininnut, että olenko ylipäätään samaa mieltä, tosin en sano, että olisin eri mieltäkään, mutta en allekirjoittelemaankaan ole ryhtynyt.
Minä Vain ja ainoastaan yksinkertaisesti lähetin saamani tekstiviestin. Ja peräti luulen, että se ei ole tarkoitettukaan noin niinku yleisesti, yleismaailmallisesti tai jotain tolleen. Saattaahan olla, että tekstiviestin lähettäjä on sen keksinyt omasta päästään ja tarkoittanut vain ja ainoastaan minulle.:)) (kikatusta:::))))
En voi tietää, en voi, en voi.
Siltä varalta, Jos täältä kuuluu naurua sinne päähän, niin se ei todellakaan, Todellakaan johdu tuosta saamastani tekstiviestistä, joka kieltämättä hieman minua ilahdutti, mutta nauruni ilakoiva ja sisältä pursuava kikatukseni johtuu siitä, että Vaasassa on valtavan valtavan hienon aurinkoinen ilma. Mitä mainioin, etten sanoisi.
Koska on ystävänpäivä, niin en nyt viitsi teitä väsyttää Pitkillä viesteillä. Ja siksikin kirjoitan tynkäviestejä, koska viestini kuitenkin tullaan poistamaan. En viitsi kuluttaa sormenpäitäni turhaan.
Oikein hyvää Ystävänpäivää.- impi-lempi
Kiitos nauruista ;))))
Toki, en mäkään nauranut sun tekstiviestiäsi, en toki,vaikka kieltämättä se oli oikeiiiin hauska, vaan tapaasi kirjoittaa ;)) Olet hauska !!
Hyvää Laskiais-sunnuntaita myös sulle !! :) - Adria
Hienoa. Tuossa luomiskertomus osui suoraan asian ytimeen. Mitä hittoa aivoilla tekee, ellei elämässä ole hauskaa. Oivalluskysymys joka kyykähtää usein tippaleivän mutkiin. Dee dee.
- Monta näkökulmaa
impi-lempi kirjoitti:
Kiitos nauruista ;))))
Toki, en mäkään nauranut sun tekstiviestiäsi, en toki,vaikka kieltämättä se oli oikeiiiin hauska, vaan tapaasi kirjoittaa ;)) Olet hauska !!
Hyvää Laskiais-sunnuntaita myös sulle !! :);))) Ihan Epistä, ihan Epistä koko Stoori....miks Aatami sai valita ekana?
tsau:Friidu
Hyvää Ystävänpäivää Itaa...taas toivottaa Friidu, jonka vatsa tyytyväisenä hyrisee...mies kun ihanaa porsaan sisäfileen paistia laittoin...ja sen kanssa aah...ihanaa punaviinikastiketta ja valkosipuliperunoita...;))) Jälkkäriä sitte lasillinen Italiaista jälkiruokaviiniä tilkkanen...
Nyt joku nirppa tulee ja sanoo....hus, hus pois palstalta...Täällä laihdutetaan!! Niinpä tietysti.... Tänään ei laihduta...sillä siisti.
- R3portteri
;-))
- impi-lempi
;))))
KIITOS IMPI-LEMPI:) ja puolestani myös toivotan oikein AURINKOISTA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE :)))
- impi-lempi
Ja oikein hauskaa laskiaista !! ;)
- mitäkä mies
Hyvää ystävänlasiaipäivää:)
- impi-lempi
Hauskaa laskiais-sunnuntaita sulle :)
- Luotain-56
Hyvät ystävät ovat kuin peräpukamat:Joskus niistä on vaivaa mutta niiden läsnäolon tuntee koko ajan ja ne ovat päivittäin mielessä...
- impi-lempi
Ystävä on sellainen ihminen,
joka tietää sinusta paljon
ja kuitenkin pitää sinusta
ja josta sinä pidät,
vaikka hän tietääkin sinusta niin paljon.
- Korppis
Todellinen ystävä ei koskaan asetu poikkiteloin tiellesi
- ellet sitten ole matkalla alaspäin.- JM
oli myös
Arnold H. Glasgow sanoin:
"Todellinen ystävä ei koskaan asetu tiellemme, ellemme ole menossa väärään suuntaan." - Monta näkökulmaa
Erittäin hyvä määrite ystävyydestä....mutta, jos ihminen itse niin jääräpäinen että, haluaa väen väkisin alaspäin? Niih...sitte juttu toinen..ainahan kannattaa yrittää sitä ystäväänsä auttaa ja hyväksyä myös itse sen että, apua SAA ottaa vastaan....jos, se tie alaspäin...
tsau:Friidu - Korppis
Monta näkökulmaa kirjoitti:
Erittäin hyvä määrite ystävyydestä....mutta, jos ihminen itse niin jääräpäinen että, haluaa väen väkisin alaspäin? Niih...sitte juttu toinen..ainahan kannattaa yrittää sitä ystäväänsä auttaa ja hyväksyä myös itse sen että, apua SAA ottaa vastaan....jos, se tie alaspäin...
tsau:FriiduTuon riimittelyn luin ystävänpäiväkirjasta. Eräs hyvä ystävyyteni loppui kun otin kantaa ystävättäreni touhuihin hänen pettäessään kihlattuaan. Hän käytti minua alibinaan, sanoin suoraan mitä ajattelin hänestä ja hänen Hotellissa vietetystä yöstään vieraan miehen kanssa. Siihen loppui ystävyytemme. Kihlauskin purkaantui jälkeenpäin, siihen en mitenkään vaikuttanut.
pojalla ystävä sitä vaalin ja autan,olipa yö tai päivä niin soitto riittää mä lähren ku palokunnan hevonen
- vienotuuli
Huinailin sua entiseltä palstalta, en mitään löytänyt, selailin ja löysinpä sinut täältä.
Myöhässä olen ystävänpäivän tervehdyksieni kanssa, kuitenkin ei liene tarpeeton? :)
Pois olen ollut sivuilta pitkään, kyllästytti se eripura, enkä oikein tiennyt mihin mennä muuallekaan, olin niin tuolla toisessa kerhossa kiine, no nyt on ollut hiljaisempaa...vaan eipä tänne kovin mieli halaja.
Kiva jos olet täältä löytänyt mukavemman kirjoitus-sivun, tuo aikaisempi on mennyt niin alas kun olla voi.
Hyvää epävarman päivää sinulle :D ( Kai ) , toki mehän ei sitä olla :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854