Tulostimelta koneelle, en muista enää, kerran olen skannannut niin, tulostin on Canon pixma MP 160 ja
käyttöjärjestelmä Vista, molemmat toimii, mutta en muista miten sai skannattua, pitäisi skannata verokortti eräälle taholle.
Miten saa skannattua
?????
3
5458
Vastaukset
- Oisko apua?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4383578
Käytännössähän scannaus menee niin että etsit jostain koneeltasi sieltä canonin kansioista kohdan scan, käynnistät ohjelman ja asetat scannattavan paperin kuvapuoli alaspäin siihen levylle...Ehkä?- ??????
Koko Canonia, saatikka sitten scan toimintoa koneelta, yritin asentaa Canonin ajurin uudelleen, mutta sanoo, että on jo asennettu, no niinhän se varmaan onkin, muttei löydy vaan mistään, ei tärppää haullakaan.
- ???
Paintin kautta, niinkuin tuossa linkin keskustekussa neuvottiin. Kiitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774