sm-liiga finaalit

kiva juttu

URHOtv.fi: URHOtv näyttää kanavallaan SM-liigan runkosarjan ja puolivälierät kokonaisuudessaan sekä puolet välieräotteluista


...finaalit sitten sport prolta ;)

20

3100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdelle kanavalle

      Olen samaa mieltä kanssasi. Laittakaa joukolla palautetta SM-liigan johdolle, tuollainen ripottelu eri kanaville on todella TYHMÄÄ isolla T:llä. Yksi maksullinen kanava pitäisi olla riittävä eikä niin että pitää hankkia useita eri kanavia jotta näkisi liigan matsit kokonaisuudessaan. Eli siirrettäköön ne kaikki SM-liigan matsit urholle, sen pystyy tilamaan erikseenkin jos ei muita kanavia halua. Sen sijaan 4Sport Prota ei saa kaikkiin Plustv:n paketteihin, sen saa vain kiinteään pakettiin, Oma Pakettiin ja koko Pakettiin. Lisäksi se ei näy Canal Digitalin kauttakaan ja CD:llä on sentään varmasti enemmän tilaajia kuin jollain kituvalla Viasatilla, UrhoTV sen sijaan näkyy Canal Digitalin satelliitin kauttakin.

      • T Itse

        Mitä välii? Juuri tuollaisten seikkojen vuoksi en seuraa lainkaan sm-liigaa, haistakoon pitkän sonnan mun puolesta. Ensin maksetaan Urholle monta kuukautta luullen, että näkyy myös finaalit ja sitten ei näykään? Mitä vittua?!?! No onneks löytyy muuta urheilua tuon rusettiluisteluliigan sijaan. Kusetusta suoraan sanottuna.


      • Pössi

        Laittakaa SM-liigan päättäjille palautetta.... Et varmaankaan ymmärrä, että nämä saatanat möivät itse oikeudet 10 miljoonalla eurolla, eivätkä edes tajunneet laittaa sopimukseen pykälää, missä olisi säädetty se että finaalit pitää näkyä maksuttomalla kanavalla. Eli kun on oikeudet ostettu vuosiksi, niin ei 'SM-liiga pomot sille asialle enää mitään voi.


      • Rundqvist
        Pössi kirjoitti:

        Laittakaa SM-liigan päättäjille palautetta.... Et varmaankaan ymmärrä, että nämä saatanat möivät itse oikeudet 10 miljoonalla eurolla, eivätkä edes tajunneet laittaa sopimukseen pykälää, missä olisi säädetty se että finaalit pitää näkyä maksuttomalla kanavalla. Eli kun on oikeudet ostettu vuosiksi, niin ei 'SM-liiga pomot sille asialle enää mitään voi.

        vedelköön tumppun koko sakki. Mieluummin menen ulos teputtelemaan ja vaikka rapsuttamaan paattia. Pitäköön keskinkertaisen "tuotteensa"...


      • fb ryhmä
        Rundqvist kirjoitti:

        vedelköön tumppun koko sakki. Mieluummin menen ulos teputtelemaan ja vaikka rapsuttamaan paattia. Pitäköön keskinkertaisen "tuotteensa"...

        Liittykääpä Facebookissa ryhmään jossa vastustetaen tätä pelleilyä. http://www.facebook.com/group.php?gid=106280746060536


      • Lätkässä 2
        T Itse kirjoitti:

        Mitä välii? Juuri tuollaisten seikkojen vuoksi en seuraa lainkaan sm-liigaa, haistakoon pitkän sonnan mun puolesta. Ensin maksetaan Urholle monta kuukautta luullen, että näkyy myös finaalit ja sitten ei näykään? Mitä vittua?!?! No onneks löytyy muuta urheilua tuon rusettiluisteluliigan sijaan. Kusetusta suoraan sanottuna.

        Nyt viimeistää meni pinna kun aikaisemmin sovittu/ilmoitettu PRONSSIMATSI ei näy urholla on vaihdettu johonkin "potkupalloon" missä ei tapahdu ei niin mitään, kytätään vaan ja valutaan takaisin alas aina vaan uudelleen, en katsoisi vaikka maksettais ja sitten tälläista laitetaan kanavalla mistä pitäisi tulla tosimiesten/naisten urheilua. Jos tilanne ei muutu ja koko kausi näy samalla sopimuksella, niin minun ryöstäminen/kusettaminen loppuu tähän. en saa urhoa poikki ennen syksyä ja maksu kuitenkin joka kuukausi ihan peestä, voi isoV. Jotain muuta tilalle. hyvästi


      • lukisitte tarkemmin
        Lätkässä 2 kirjoitti:

        Nyt viimeistää meni pinna kun aikaisemmin sovittu/ilmoitettu PRONSSIMATSI ei näy urholla on vaihdettu johonkin "potkupalloon" missä ei tapahdu ei niin mitään, kytätään vaan ja valutaan takaisin alas aina vaan uudelleen, en katsoisi vaikka maksettais ja sitten tälläista laitetaan kanavalla mistä pitäisi tulla tosimiesten/naisten urheilua. Jos tilanne ei muutu ja koko kausi näy samalla sopimuksella, niin minun ryöstäminen/kusettaminen loppuu tähän. en saa urhoa poikki ennen syksyä ja maksu kuitenkin joka kuukausi ihan peestä, voi isoV. Jotain muuta tilalle. hyvästi

        edes luvattu näkyvän tavallisessa tv:ssä. Ainoastaan web-palvelussa sen oli alunperinkin tarkoitus näkyä!


      • weppewee

        JEP SAIRASTA HOMMAA, SEKOILUA RAHASTAMISEN LISÄKSI

        Minulla on CanalDigitalin viihdepaketti satelliittilautanen HDdigiboxi. Pakettiin kuuluu PlusTV (Minulla oli ennen oma kortti).UrhoTV näkyy. Digiboxiin menee myös antenniverkon piuha.

        Mistä hitosta saan näkymään SM-jääkiekon finaalipelit????? En mistään siis?? 4Sport Prota ei näy - 4Sportkin näyttää tyhjää?!?!?

        Paikkakunta on Uusikaupunki...


      • ..............
        weppewee kirjoitti:

        JEP SAIRASTA HOMMAA, SEKOILUA RAHASTAMISEN LISÄKSI

        Minulla on CanalDigitalin viihdepaketti satelliittilautanen HDdigiboxi. Pakettiin kuuluu PlusTV (Minulla oli ennen oma kortti).UrhoTV näkyy. Digiboxiin menee myös antenniverkon piuha.

        Mistä hitosta saan näkymään SM-jääkiekon finaalipelit????? En mistään siis?? 4Sport Prota ei näy - 4Sportkin näyttää tyhjää?!?!?

        Paikkakunta on Uusikaupunki...

        muka näy C-nipun kanavat??? Onpas kumma enkä oikein voi uskoa tuota paitsi jos lähetys Uusikaupunkiin tule juuri Turun lähettimen kautta.

        Mut nyt yksi juttu.

        Sä olet sekoittanut Canal Digitalin ja Plustv:n tuossa selostuksessasi, eivät liity toisiinsa mitenkään. Eii ei sun satelliittipakettiisi tuo Plustv liity mitenkään! Ovat kaksi toisistaan täysin erillään olevaa pakettia.

        Canal Digital on satelliittoperaattori ja välittää vain satelliitin kautta. Plustv taas toimii antenniverkossa ja voit 4Sport Pron tilata Plustv:ltä. Canal Digitalin satelliitin kautta 4Sport Pro ei näy.

        Viasatilla on sopimus Nelosen kanssa joten se välittää tuota 4Sport Prota satelliitin kautta.


    • ExUrho

      Sitten pitäisi ostaa taas uusi kanavapaketti, jotta voisi katsoa liigan huipennuksen. Kusetusta sanon minä, enkä aio olla tulevaisuudessa Urhon tilaaja.

    • 8+6=14

      Ensimmäinen lentopallofinaali Sun-Volley - Sampo pelattiin lauantaina päivällä, URHO-TV lähetti sen jälkilähetyksenä myöhään illalla. Onnittelut URHO-TV:lle todella typerästä toiminnasta, niin ja lentopalloliitolle myös.

      • Iitalypsäjä

        Lopettakaa se urpo-tv:n tilaaminen niin saadaan kaikki matsit 4sportPron kautta.


      • PlusTVAisankannattaj
        Iitalypsäjä kirjoitti:

        Lopettakaa se urpo-tv:n tilaaminen niin saadaan kaikki matsit 4sportPron kautta.

        Juuri näin, kannatetaan. Kaikki matsit yhdelle kanavalle eli 4SportProlle, UrhoTV on turhan kallis yhden ohjelman kanavaksi.


    • PlusTVasiakaspalvelu

      Juuri ennen pelin alkua saamamme tiedon mukaan maanantain ottelua TPS-JYP ei ennakkotiedoista poiketen lähetettäisi antenniverkossa. Tieto osoittautui vääräksi. Pahoittelemme URHOtv:n puolesta väärää informaatiota asiakkaillemme. URHOtv –kanavan antennikoteihin lähetettävien otteluiden aikataulut päivitetään www.plustv.fi ajankohtaista palstalla.”

      PlusTV asiakaspalvelu

    • ST921

      Voiko SportProta saada mitenkään kaapeliin erikseen vai onko aina osana Viasatia? Olis melkein pakko näin hämeenlinnalaisena nähdä finaalit :(

    • entinenkö lätkässä

      Kyllä on niin peestä niin peestä tärkeimmät matsit finaali jää näkemättä vaikka olen syksyllä maksanut urhon, sitten ilmeneekin että jotku pellet (kummolat) on myyneet moneen kertaan eri kanaville oikeuksia. Nyt minulle riitti, en enää urhoile enkä muutenkaa lähde tälläiseen ryöstöön mukaan. Loppui minun lätkäilyni tähän jos muutosta ei tule, tarkoittaa että 1 kanava ja sillä näkee koko kausi tai ei mitään.

      • zdbgvzdfbzd

        Kyllä meinaan vituttaa!! Itse asun Vantaalla ja tilasin kauden alussa urhon. Mutta eipä ne finaalit sitten sieltä tulekkaan. On niin vitun hienoa!!


      • ei vituta...
        zdbgvzdfbzd kirjoitti:

        Kyllä meinaan vituttaa!! Itse asun Vantaalla ja tilasin kauden alussa urhon. Mutta eipä ne finaalit sitten sieltä tulekkaan. On niin vitun hienoa!!

        Itse otin Urho tv:n 7.4.10. Piti tulla sieltä sellaista urheilua, jota tykkään katsoa.
        Nyt, kun olisin katsonut esim. korisliigan matseja, joiden piti tulla Urholta, niin tyhjää sain. Mitään ei näkynyt!! Prkele! No, olivat plustv:lla niin fiksuja, että antoivat kampanjaedun, 3 kk ilman maksua.
        Todella " hienoa", että ei tarvii kolmeen kuukauteen maksaa tyhjästä...
        Mutta, ihmettelen, miksi nykyään saa kusettaa ihmisiä , miten haluaa?
        Eikä kuluttaja suoja olekaan turvanamme???
        Itse aion ottaa yhteyttä kuluttaja -asiamieheen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe