Tiedän, että sää voi olla mitä tahansa, lumissateesta lämpöön. Mutta jos olemme Miamissa (beach ja orlando) kolme viikkoa, niin millä todennäköisyydellä saamme t-paita- ja uimakelin? Minkä lämpöinen merivesi on?
Sää joulu-tammikuussa?
1
909
Vastaukset
- menossa
Olimme vuosi sitten joulun ajan Meksikonlahden puolella, ja silloin oli kelit kuin Suomen kesää parhaimmillaan. Oisko lämpöä ollut jotain 24-28 astetta, paitsi yhtenä päivänä kahden viikon aikana satoi ja oli 18 astetta. Meriveden lämpöä en tiedä, mutta kyllä siinä pulikoi - kuten Suomen järvissä kesällä. en sitten tiedä eroaako Atlantin lämpötilat kovasti tuosta (jotkut sanovat että Atlantti lämpimämpi Golf-virrasta johtuen).
Tuo taisi olla keskimääräistä hieman paremmat kelit, mutta kyllä käsittääkseni t-paita ja sortsikelit on todennäköisiä. Eiköhän nämä keskiarvot kuvasta todennäköisintä vaihtoehtoa.
http://www.weather.com/outlook/travel/businesstraveler/wxclimatology/monthly/graph/USFL0316
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237