Makuupussi

1234567891011

Minkälaista makuupussia suosittelette noin 10 asteen pakkaselle kaminallisessa PuJo(puolijoukkuetelta)ssa

4

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tollo10

      en tiedä mutta 19-21-3-10 on metsästys ja kalastusmessut Pietarissä, sinne menen tutkimaan asioita.
      järjestää saarijären matkatoimisto, lähde mukaan varmistuu reissu

    • pushkajussi

      Jos kipinämikko pitää yön yli tulta kaminassa, niin ei siinä tarvii makuupussia välttämättä ollenkaan.
      Intissä nukuin harvoin pussissa talvileireillä, kun niitä hälytyksiä tuli kuitenki vähänväliä.

      • daadaadaa

        Mikko pisti noin kymmenen minuutin välein 4 klapia kaminaan ja tuli kylmä extreme -15 pussissa


    • atlatl

      ...ei lämmitetä,niin sellaista jossa mukavuuslämpötila on -15 tai jopa -20.
      Yllättävän monet makuupussit ovat kylmiä alle itse suosittelemansa mukavuuslämötilan. Olen tottunut ostamaan aina hieman lämpimännän pussin kuin suositellaan. Liikalämpöähän voi aina tuulettaa avaamalla vetoketjua,mutta liian kylmästä pussista ei saa lämmintä tekemälläkään.

      Jos teltassa on kunnon kamiina ja kipinävuorot jaettuina,saata tareta hiukan heppoisemmassakin...

      Mutta sinuna ostaisin sen pussin,jonka mukavuuslämpötila on vähintään tuo -15.
      Mutta riippuu,kuinka paljon aiot jatkossa harrastaa. Jos et ole tuleva himoretkeilijä,voitko lainata pussin.Tai vuokrata vaikkapa Suomen Ladulta tai paikalliselta retkeily-yhdistykseltä. tai vaikkapa netist osoitteesta kuinoma???
      Sillä miksim ostaa pussi,jos harraste ei jatkukkaan?=?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe