Halpa tallentava boksi

köyhäilijä

Ostin mökille motonetistä 50 euron antenniverkon digiboksin jossa tallennus tapahtuu usb-tikulle. Yllätyin positiivisesti sillä pelittää paremmin kuin muutaman vuoden takaiset halpaboksit. Kokonaishinnaksi tuli siis vähän alle 80 euroa kun hommasin siihen 16gb usb tikun. Tikulle mahtuu esim. neljä elokuvaa. Eli turha tuhlata 300 euroa kun halvemmallakin pärjää.

13

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vielä kun ajattelee, että pikkuisen 2,5-tuumaisen 500-gigatavuisen ulkoisen kiintolevyaseman saa alle satasella ja teraisen jos jaksaa leikkiä vielä yhden virtalähteen kanssa, niin Deluxe-mallisetkin digiboxit ovat helisemässä.

      Jos digiboksit olisivat ATK-laitteita, niiden hinta olisi kolmanneksen alempi. Jos oltaisiin muualla kuin Suomessa, niin puolet. ; )

    • paljon maksoit.

      itse ostin Akateemisesta kirjakaupasta "REDDO"-merkkisen
      tietsikan USB-porttiin tökättävän antenniverkon digiboksin jossa
      tallennus tapahtuu tietokoneen kiintolevylle.
      Maksoi 29,95 euroa.
      Hyvin toimii.

      • maksoi vain

        5 äyriä


      • paljon maksoit.
        maksoi vain kirjoitti:

        5 äyriä

        se tietokone kun oli jo olemassa muuta tarkoitusta varten
        ja illat vapaana tv:n töllötykseen.


      • .................

        avaa maksukanavia ja kun sitä käyttää pitäisi olla tietsikka auki eikä kaikki pidä konetta auki aina.


      • paljon maksoit.
        ................. kirjoitti:

        avaa maksukanavia ja kun sitä käyttää pitäisi olla tietsikka auki eikä kaikki pidä konetta auki aina.

        että Reddo ei avaa maksukanavia.
        Mutta niistä en ole ollut koskaan, enkä ole, pätkääkään kiinnostunut.
        Maksuttomiakin kanavia on niin että heikompia hirvittää, ja kun vielä
        sama tietsikka on internetissä kiinni niin hiirtä heilauttamalla saa
        sitä kautta satoja kanavia maailmalta lisää, tarpeen vaatiessa vaikka
        jaetulle ruudulle useita.


      • Laihialainen.

      • Laihialainen2

      • ................
        paljon maksoit. kirjoitti:

        että Reddo ei avaa maksukanavia.
        Mutta niistä en ole ollut koskaan, enkä ole, pätkääkään kiinnostunut.
        Maksuttomiakin kanavia on niin että heikompia hirvittää, ja kun vielä
        sama tietsikka on internetissä kiinni niin hiirtä heilauttamalla saa
        sitä kautta satoja kanavia maailmalta lisää, tarpeen vaatiessa vaikka
        jaetulle ruudulle useita.

        koska asia vaan on niin että niiltä tulee niin paljon paskaa. Parempaa ohjelmaa tulee maksullisilta, joten mulle maksulliset kanavat on vähän niinku pakko.


      • paljon maksoit.
        ................ kirjoitti:

        koska asia vaan on niin että niiltä tulee niin paljon paskaa. Parempaa ohjelmaa tulee maksullisilta, joten mulle maksulliset kanavat on vähän niinku pakko.

        sinä niitä oikein ehdit katsoa?

        Tätä minä aina ihmettelen kun porukat kehuu maksukanavillaan.

        Ainakin minun vuorokaudessani on vain 24 tuntia ja vaikka olen
        kevyessä/lyhyessä toimistotyössä ei minulla riitä missään
        tapauksessa aikaa tv:n töllöttämiseen yli tuntia per vuorokausi
        kun nukkuakin pitäisi ja tehdä sitä ja tätä mielenkiintoisempaa.
        Ei senpuoleen, väliin menee viikkokin kun en katso kuin uutiset
        telkusta.


      • ................
        paljon maksoit. kirjoitti:

        sinä niitä oikein ehdit katsoa?

        Tätä minä aina ihmettelen kun porukat kehuu maksukanavillaan.

        Ainakin minun vuorokaudessani on vain 24 tuntia ja vaikka olen
        kevyessä/lyhyessä toimistotyössä ei minulla riitä missään
        tapauksessa aikaa tv:n töllöttämiseen yli tuntia per vuorokausi
        kun nukkuakin pitäisi ja tehdä sitä ja tätä mielenkiintoisempaa.
        Ei senpuoleen, väliin menee viikkokin kun en katso kuin uutiset
        telkusta.

        Ei mulla ole mitään kiirettä minnekään, ei ole perhettä ja olen lomalla toistaiseksi kuten niin moni muukin suomalainen tänä lama-aikana, vuorokaudessa on se 24 h minullakin mutta ei ole tarkoituskaan että tuijottaisin telkkaa 24h, vaan valkkaan kanavilta ne jutut mitä haluan katsoa, ilmaiskanavilla tämä ei onnistu koska niiltä ei tule mitään katsottavaa.

        Toisinsanoen, jos ei maksukanavia olisi, niin en tarvitsisi digiboksia ja telkkaria ollenkaan, ilmaiskanavilta kun ei tuu muuta kuin pelkkää paskaa eikä niitä viitsi muodon vuoksi tuijottaa.


      • paljon maksoit.
        ................ kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään kiirettä minnekään, ei ole perhettä ja olen lomalla toistaiseksi kuten niin moni muukin suomalainen tänä lama-aikana, vuorokaudessa on se 24 h minullakin mutta ei ole tarkoituskaan että tuijottaisin telkkaa 24h, vaan valkkaan kanavilta ne jutut mitä haluan katsoa, ilmaiskanavilla tämä ei onnistu koska niiltä ei tule mitään katsottavaa.

        Toisinsanoen, jos ei maksukanavia olisi, niin en tarvitsisi digiboksia ja telkkaria ollenkaan, ilmaiskanavilta kun ei tuu muuta kuin pelkkää paskaa eikä niitä viitsi muodon vuoksi tuijottaa.

        mitähän maksukanavat maksaa per kuukausi, minulla ei ole oikein tuntumaa.

        Vaimo katsoo enemmän mutta hänellä on omanlaisensa ratkaisu, kirppikset.
        Viime viikolla hän toi valtavan pahvilaatikon jossa oli varmaan toistasataa VHS-
        ja DVD filmiä, ihan viimevuosien hittifilmejä, sai kuulemma koko laatikon alle
        satasella ja sanoo katsovansa niitä ainakin kaksi vuotta ja ystävättärien sitten
        vielä lisäksi, heillä on oikein sellainen katselupiiri vuorotellen kunkin kotona.


    • yks harkitseva

      onko tuossa kyseisessä boksissa myös korttipaikka eli näkyykö maksukanavat? Nimittäin löysin kyllä tuon boksin motonetin verkkokaupan sivuilta mutta siinä ei kerrottu onko tuossa korttipaikkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe